Jump to content

Waarom hebben sommige figuren iets tegen high-end audio?

Miracle.
 Share

Recommended Posts

Volgens mij komen jullie weer in een kringetje terecht. Beetje jammer, toch ?

Laat dit topic gewoon doodbloeden. Een mening over een mening geven is pure spam, als alles al gezegd is.

@Hansko. Inderdaad. Een probleem maken van iets dat geen probleem is. Ik heb ook om uitleg gevraagd, maar ik word genegeerd. Dus ik heb mijn zinvolle bijdragen maar verwijderd. Miracle zit nog in de puberteit van het Audiofielen bestaan. M44 kan zich helaas niet stilhouden. Over vervuiling gesproken.

nee

dit soort post leidt echt tot doodbloeden :lol:

dit is dus gewoon trollen.

;)

Kan iemand mij eens uitleggen wat "trollen" is? Wij zijn Noorwegen fans en daar ken ik de "Trollen" van, maar wat is de betekenis hiervan in relatie met waarom jij (en Miracle) zo geirriteerd zijn (soms).

Kan iemand mij eens uitleggen wat "trollen" is? Wij zijn Noorwegen fans en daar ken ik de "Trollen" van, maar wat is de betekenis hiervan in relatie met waarom jij (en Miracle) zo geirriteerd zijn (soms).

Trol

Beste Miracle,

Bedankt, weer wat geleerd.

Heb het goed bestudeerd. Ik ben geen Trol (ppppfffff.....)

De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap expres en bewust te frustreren

heerlijk een beetje trollen :D , weer een betekenis erbij geleerd, we doen niet anders tijdens de werkpauze , ik vind het niet helemaal overeenkomen met wat hier soms op het forum gebeurd , hier zegt men het niet om te trollen maar meent men het denk ik , als iemand een levinson heeft of krell , dan zegt men bijv wat een dombo met een dikke yamaha was ie voor 4 K minder klaar geweest en had ie er nog 2000 Clote Discs bij kunnen kopen <_< . kan best zijn totdat je gaspedaal intrapt,,,,,,,,,,,,,........

gr :angry: hj :D

Trol

Beste Miracle,

Fysiek daarentegen :P:lol:

:mad2::mad2: flamewars .

eeuhh even denken , laten we met een heel simpele beginnen , verschillen horen tussen buis en transistor is onzin ,of een top cd speler klinkt minstens zo goed als een analoge bron :mad2::mad2:

:mad2::mad2:

gr :angry: hj :D

je slaat de plank mis. Niks geen oorlog gaan beginnen. de posting was alleen bedoeld om te laten zien dat er dus twee dingen zijn die een topic kunnen laten ontsporen, namelijk trollen en flamers.

Beste Miracle,

Zal ik jou ook nooit van beschuldigen. Hooguit van lange tenen, en denken voor andere mensen, die dat zelf heel goed kunnen. ;)

Nou dat is in ieder geval beter dan debiel of idioot. <_<

Trol

Beste Miracle,

Fysiek daarentegen :P:lol:

Help.... een trollende Belg :D

Guest tubejack
eeuhh even denken , laten we met een heel simpele beginnen , verschillen horen tussen buis en transistor is onzin ,of een top cd speler klinkt minstens zo goed als een analoge bron :mad2::mad2:

Waarom boos.... het meeste klopt toch :confused:

(...) Ik heb geen dubbele identiteit nodig om me achter te verschuilen...het is zoals het is <_<

Beste Ruud,

Je heb er zelf geen idee van hoezeer jij een dubbele identiteit nodig hebt, om je achter te verschuilen!

Construeer een beschaafde, vriendelijke, intelligente, geestige virtuele persoonlijkheid voor dit forum.

En blijf z

Even ter completering van mijn beeld: waar gaat deze bitchfight over?

En wat betreft dit topic, het probleem wat ik bij mezelf spot is dat heel geintresseerd ben in een goede muziek reproductie maar soms zo maar jaren heb dat er op dat vlak niets gebeurt en ik alleen maar muziek luister. Ik loop in die perioden dan ook echt niet uit pure interesse de winkels plat. Daarnaast ben ik in de loop van de jaren iets wijzer, welgestelder en zuiniger geworden. Ik denk dat ik wat onafhankelijker kijk naar het spul terwijl het vroeger een meer een droom was. Voor mij is gebleken dat dit niet echt een goede basis is om hier mee te kletsen over al het moois dat de High End ons biedt.

(...) Beste Klaas (nu we elkaar wat beter kennen, gezien je opmerking over je kennis over mij mag dat vast wel) (...)

Beste Ruud,

Wij kennen elkaar niet persoonlijk, en mijnerzijds hoop ik dat zo te laten.

Mijn naam is Spido. Dat is alles wat jij van mij weet, en ook alles wat je h

Construeer een beschaafde, vriendelijke, intelligente, geestige virtuele persoonlijkheid voor dit forum.

Goed voorbeeld, doet goed volgen, Spido! :lol:

Beste Ivan10,

Dit spreekwoord getuigt van een volstrekt ongegrond optimisme.

De wereld is vol van slechte mensen, die geloven en beweren dat ze een hoogstaand voorbeeld navolgen.

Zo af en toe raak je je geloof in de mensheid volledig kwijt, onbegrijpelijk wat hier aan het gebeuren is.......................