hansko Posted 5 februari 2010 Report Share Posted 5 februari 2010 Een mooie upgrade Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 5 februari 2010 Report Share Posted 5 februari 2010 God here me tiet zeg. Ik vind het nog al wat. Bedenk me nu of ik een trol ben, een minumum loner (nee dat weet ik zeker, in de zorg zit je er onder hahaha), debiel, mongool. Ik benadruk ze even Michel. Ik keek wel een beetje op. Ook ik zie dat je met regelmaat wat ongenuanceerd kan zijn. En zie ook dat je bijdragen vaak aanvullend zijn. Ik zou willen dat ik de kennis die jij hebt al had. Anderzijds zie ik ook dat je soms moeilijk met kritiek om kan gaan en dan dus fel reageert. Waarom weet ik niet en ik ga ook psychologische bullshit bedenken om het te verklaren. Ik krijg soms echt het idee dat als men je geen gelijk geeft dat het niet goed is. Wat als ik geen verschil in kabels hoor? Of heeeeel erg weinig. En dat ik dat niet de moeite vind om daar dat geld aan uit te geven? Wat als ik het moeilijk vind om cd spelers uit elkaar te houden.... Dan is dat zo, dan hoor IK dat niet. Dan wil het niet zegen dat het wel of niet hoorbaar is. Is nog al een probleem om daar over te bakkeleien. Ben ik dan een mindere audiofiel/High ender? Wat ik wil zeggen is dat we hear soms wat weinig accepteren. Als IK het niet hoor dan hoor IK het niet. Kan ik het niet horen of wil ik het niet horen? Maakt geen drol uit denk ik dan. Geniet ik minder dan jij van muziek? Dan weet ik wie dan ook. Soms wel en vaak niet... denk ik.... Zoals duidelijk, ik heb moeite met de toon die nu de muziek maakt. Anderzijds begrijp ik ook wat je wil zeggen. Maarja dan lees ik door het forum heen en zie ik weer zoveel tegenstrijdigheden. Net zo goed soms uit mijn eigen vingers komen. Godnondepie, als iemand vraagt welke luidsprekers waarbij. Dan vraagt ie niet zeik even een merk af wat een ander straks gaat noemen..... Doen we allemaal, ik jij..... (bijna allemaal). Soms ga je wat ver, sjonnie spelert of niet. Het kan soms wel lullig zijn hoor. Heb je zwaar in de buidel getast.... Maarja, ik vind dit hoe dan ook geen fijne manier om dit soort zaken te vertellen, doe ik liever met een pseudo Buckler en jij een Whiskey als ik het goed begrijp. En niet van dat smerige speciaal bier etc etc HAHAHA die M44 met zijn vieze biertjes. Nou dwaal ik weer af. 13 Pagina's met deze bullshit en nou voeg ik weer een half A4tje toe. Ik zie je graag hier net als vele andere. Ik zie veel bijdragen waar ik veel van leer. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Hear hear, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 februari 2010 Author Report Share Posted 6 februari 2010 <knip>Anderzijds zie ik ook dat je soms moeilijk met kritiek om kan gaan en dan dus fel reageert. Waarom weet ik niet en ik ga ook psychologische bullshit bedenken om het te verklaren. Ik krijg soms echt het idee dat als men je geen gelijk geeft dat het niet goed is. Wat als ik geen verschil in kabels hoor? Of heeeeel erg weinig. En dat ik dat niet de moeite vind om daar dat geld aan uit te geven? Wat als ik het moeilijk vind om cd spelers uit elkaar te houden.... Dan is dat zo, dan hoor IK dat niet. Dan wil het niet zegen dat het wel of niet hoorbaar is. Is nog al een probleem om daar over te bakkeleien. Ben ik dan een mindere audiofiel/High ender? <knip> Hoi Andre, Ik kan soms idd moeilijk met kritiek omgaan, vooral als deze kritiek nergens op gebaseerd is, en overduidelijk ongegrond is. Natuurlijk zit ik er ook wel eens naast, en echt wel meer dan eens, maar dat zal ik dan ook ruiterlijk toegeven. Het is echter maar al te vaak zo dat sommige figuren met kritiek komen die kant nog wal raken, en wanneer ik daar Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 (...) Ik hoop dat het daardoor nog lang in het geheugen van alle leden blijft hangen, en iedereen er ook iets mee gaat doen. De serieuze leden dus de trollen gaan negeren, en de trollen mss eens tot inkeer gaan komen, en heel mss eens met constructieve bijdragen gaan komen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 februari 2010 Author Report Share Posted 6 februari 2010 Soms is het best moeilijk om niet teveel van dat gouden nat te zuipen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Soms is het best moeilijk om niet teveel van dat gouden nat te zuipen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 februari 2010 Author Report Share Posted 6 februari 2010 Zo...................diep in Bacchus. Bacchus: "de god van de vruchtbaarheid en de wijn in de Romeinse mythologie". Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik lees toevallig dat Whiskey magazine's ook blind testen en zo tot conclusies over smaak komen. Hoe zou dat stroken met het menselijke brein? Ik denk dat de audio een stuk serieuzer te nemen is als hier onafhankelijker verslag van wordt gedaan, zowel Hear als in de magazine's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik lees toevallig dat Whiskey magazine's ook blind testen en zo tot conclusies over smaak komen. Hoe zou dat stroken met het menselijke brein? Ik denk dat de audio een stuk serieuzer te nemen is als hier onafhankelijker verslag van wordt gedaan, zowel Hear als in de magazine's. Om effe offtopic dr te gaan ... Er is recent een niet Schotse whiskY tot beste verkozen in een mondiale wedstrijd. In de highlands konden ze der niet mee lachen. Eigenlijk w het terug een beetje hifi want in de muziekwereld gebeurt toch hetzelfde nl mensen die de kennis en oren hebben om een goed product te maken maar als er dan bijstaat dat het uit Hongarije komt en best de vergelijking kan doorstaan met een US of UK merk, dan fronsen wij ook onze wenkborsteltjes. Nieuw en onbekend is vaak onbemind en heeft zn tijd nodig om bemind te worden. Soms w het helemaal niets!! Is met mensen ook zo ... Als stripliefhebber van fantasy, heb ik toch wel enige moeite dat trol en trollen zo vaak negatief w voorgesteld En vernietigt dienen te worden. Het sprookje repelsteeltje zou nooit zo boeiend zijn zonder het trolmannetje, en manier is het leuke boeiende sprookje over, als het mannetje whuuuzzz tjoooeeeef in rook opgaat ... Ik wil maa zeggen, sommige posts van zogezegde trollen kunnen mij ook storen, maar er zijn veel posts van die personen bij die mij al vaak hebben doen nadenken, relativeren, in perspectief plaatsen enz enz ... Een zoveelste "er is geen verschil tussen kabels", om maar een vb te geven, daar lees ik nu over. Spido die een Asterix post, is dat topicvervuiling omdat ik een paar keer moet scrollen door mn breedbeelschermpje? Begot neen, vind het juist grappig en luchtig, ook de reaxies erop ondanks ik steeds scroll scroll vr het volgende zinnetje enz ... Extreemlinks centrum extreemrechts, allemaal hebben ze mij al eens een spiegel voorgehouden waarover ik ging nadenken, mn mening herzien, herberedeneren, in de huidige tijdsgeest plaatsen. Gr Stef PS En zeggen dat ik eig totaal geen zin had om in dit topic te reageren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Geur is Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Geur is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Wat heb je aan "gelijk" als een ander daar niets mee heeft..... of kan.... verspilde energie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Geur is Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik denk dat Meester Miracle duidelijk geweest is in z'n punt; althans, dat schrijft hij zelf. Er komen tegen reacties en daarop reageert Miracle dan ook weer. Zo krijg je inderdaad een lang topic. Ik vond dat Andre het mooi heeft geschreven, en toch moet Miracle daar weer overheen. Jammer, vind ik. (vind ik!) Je punt is duidelijk Miracle! Er zullen altijd mensen zijn die je mening delen of niet delen. Hoe meer aandacht je er aan besteed, hoe duidelijker het wordt dat topics eigenlijk niet meer ergens inhoudelijk overgaan maar verworden tot een chatbox van wellis/nietes. Het stoort mij niet meer. Maar jammer dat het jou toch stoort. Want dit kun je hear niet voorkomen, we hebben hier een aardige vrijheid zou ik zeggen. Dat heeft voor- en nadelen. Misschien kom ik wel naar de hear dag, BTW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik vind de bijdragen van Miracle heel wat waardevoller dan het gezeur dat ik nu lees. Niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar daardoor ontstaan w Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Wat heb je aan "gelijk" als een ander daar niets mee heeft..... of kan.... verspilde energie. Dat je gelijk hebt, wordt hooguit achteraf vastgesteld. Groet, GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 http://www.paulvanbuuren.net/download/2007...eeft-gelijk.jpg Briljant, U kent uw klassiekers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Naast jouw hartekreet zou ik dan ook willen aansporen tot het beoefenen van zelfkritiek, Zelfkritiek en enige bescheidenheid zijn deugden die ons allen zouden sieren (me included natuurlijk). Als je kritisch op je zelf bent, kun je ook kritiek van anderen verdragen (of kritiek op een van je audio appeltjes). Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik denk dat Meester Miracle duidelijk geweest is in z'n punt; althans, dat schrijft hij zelf. Er komen tegen reacties en daarop reageert Miracle dan ook weer. Zo krijg je inderdaad een lang topic. Ik vond dat Andre het mooi heeft geschreven, en toch moet Miracle daar weer overheen. Jammer, vind ik. (vind ik!) Je punt is duidelijk Miracle! Er zullen altijd mensen zijn die je mening delen of niet delen. Hoe meer aandacht je er aan besteed, hoe duidelijker het wordt dat topics eigenlijk niet meer ergens inhoudelijk overgaan maar verworden tot een chatbox van wellis/nietes. Het stoort mij niet meer. Maar jammer dat het jou toch stoort. Want dit kun je hear niet voorkomen, we hebben hier een aardige vrijheid zou ik zeggen. Dat heeft voor- en nadelen. Misschien kom ik wel naar de hear dag, BTW Beste Goodtube, Ik zou zeggen..... zeker komen en je aanmelden, nu het nog kan. Op Heardagen worden tegenstellingen vaak verzoend door de leden die deze tegenstellingen hebben naar elkaar toe. Er is al vaker bewezen dat men zich verzoend heeft en later wel met elkaar kon omgaan, wat mede kwam door de heardag. Heardagen lenen zich daar uitstekend voor. Enne, wat is nou mooier om dit jaar daarmee te beginnen en het jaar te starten. Een goed begin is het halve werk zegt men weleens. Daarbij lijkt het mij zo dat het hearforum er ook mee gebaat zou zijn als jij en Miracle zich verzoenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Daarbij lijkt het mij zo dat het hearforum er ook mee gebaat zou zijn als jij en Miracle zich verzoenen. Vind je ? Ik heb geen behoefte aan verzoening hoor. Bah Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Hoooooooo, het hoeft niet. Maar je gaf zelf de opening in je vorige post, door te zeggen dat je misschien wel wilde komen naar de heardag. Kennelijk is het oude vertrouwde lekkerder i.p.v. een nieuw iets. Stel je voor dat je nog goede maten gaat worden. Oh nee, dat kan niet en hebben we niets meer om ergens om op te schieten. Blijf maar lekker bij het oude, Goodtube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 ik zeg toch niet dat ik niet kom ? Moet even kijken of er oppas geregeld kan worden. Mijn ega gaat mee, die wil de stad wel in. Zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben? Ik rij dan via A37, A28 naar Leiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Klopt ook. Ik heb het verkeerd gelezen en begrepen., Goodtube. Sorrij! en tot op de Heardag dan maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Als je kritisch op je zelf bent, kun je ook kritiek van anderen verdragen. Dat is niet waar, daar ben ik een goed voorbeeld van Zelfkritiek en enige bescheidenheid zijn deugden die ons allen zouden sieren (me included natuurlijk). Maar ik ben wel heel bescheiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts