Jump to content

Waarom hebben sommige figuren iets tegen high-end audio?

Miracle.
 Share

Recommended Posts

spiekerboer =spido=klaasfeenstra

m44=fantast=kletsmeier <_<

is het niet waar dan?

want dan neem ik het terug en krijg je de excuses erbij.

dat zou een beter idee zijn ware het niet dat ik al van mijzelf weet dat ik sommige opmerkingen niet over mijn kant wil laten gaan.

5106.jpg

Mijn Ego is ook erg breekbaar, maar gelukkig simpel te vervangen :rolleyes:

Ik vind het jammer dat Miracle op de reactie van Audiofreak (#69) zo afwijzend reageert.Ik heb nog een vraag open staan aan Miracle. Jammer, dat hij daar niet op reageert. Kan me niet voorstelen dat het eventjes gemist is http://www.hear.nl/forums/index.php?s=&amp...st&p=365221 (waarin ik vraag, wat nou eigenlijk het probleem is)

denk je niet dat het slimmer is om dat audiofreaks probleem te laten zijn?

en ik denk dat audiofreak er geen probleem mee heeft want hij kent miracle wel zo onderhand. ;)

hou het bij jezelf denk ik altijd maar ( zolang de partijen even sterk zijn dan)

h

De kunst, M44, is om de ongelovigen te overtuigen. [....]

Dat zie ik toch anders.

Ik probeer mijn ervaringen te delen voorzover dat mogelijk is, maar overtuigen van mijn gelijk is daar niet bij.

Ik zit er vaak genoeg naast om te weten dat ik nog heul erg veul moet leren............

Wel grappig, ik ben beter in het schriftelijk (of via een forum) communiceren dan in het "echie" .

Ook aan de telefoon ben ik geen stuiver waard, ik bedenk me altijd achteraf wat ik had moeten/willen zeggen.

E-mail is voor mij dan ook een zegen. :D

Audiofreak, ergens staat me bij dat jij ook moderator bent op dit forum, klopt dat? Vraag het natuurlijk omdat het mij zou bevreemden dat een moderator de uitermate beledigende teksten van Miracle zou verdedigen.

Wat een k*ttopic :mad2: De 'forumvermoeidheid' slaat ineens toe.

dit soort topic zijn afvoer putjes Bart

altans zo zie ik ze.

even de mogelijkheid voor een ieder kwijt te kunnen wat ie kwijt moet.

dat houdt de andere topics weer wat schoner.

ach ja ik blijf hopeloos positief/naief B)

waar precies is ie beledigend dan?

Tuig, idioten, debielen...............

Klopt, plus minimumloners en nog wat rommel per PM.

Ben daarom dus benieuwd of een moderator deze manier van communiceren verdedigd.

Audiofreak, ergens staat me bij dat jij ook moderator bent op dit forum, klopt dat? Vraag het natuurlijk omdat het mij zou bevreemden dat een moderator de uitermate beledigende teksten van Miracle zou verdedigen.

Verdedigen is iets anders dan begrijpen. Best kans dat het topic wordt weggehaald door een moderator, als een ieder zijn hart heeft gelucht.

Het zal de andere topic verschoond houden van een hoop dingen.

Klopt, plus minimumloners en nog wat rommel per PM.

Ben daarom dus benieuwd of een moderator deze manier van communiceren verdedigd.

het woord "tuig"ben ik tegengekomen idd.....

tja , niet netjes idd.

die andere woorden zie ik meer als een quote van zijn maten die hier niet wensen te posten door die.......mensen.

wat ik erin lees ( als we toch gaan mekkeren over de vorm) is frustratie. en dat miracle ervan overuigd is dat vriendelijke verzoeken niet werkt . dan maar van dik hout.

uiteraard werkt dat ook niet.

enige manier die werkt is die van Jitze nl negeren

mensen komen hier trollen, rellen om een reden. zolang die reden blijft bestaan blijven ze trollen.

ik trol bijv niet. ik spring er direct bovenop wanneer de 1 de ander zijn spullen of smaak of keuzes belachelijk maakt.

en dat staan jullie ook allemaal toe

net zo verachtzaam in mijn ogen

Er worden wel wat dingen geroepen die niet altijd even netjes zijn maar in de context duidelijk maken dat er iets dwars zit.

Hier aan kan je zwaar tillen maar het zijn dingen die je in het dagelijkse leven ook hoort / zegt.

Je kunt je eigen hier aan storen maar dan denk ik dat je het voor je zelf erg moeilijk maakt, ook in het gewone leven.

Laat dit gaan en til er niet te zwaar aan het is het niet waard.

Voor de rest kan ik mij wel vinden in het punt van Miracle.

Groetjes George

Ik probeer mijn ervaringen te delen voorzover dat mogelijk is, maar overtuigen van mijn gelijk is daar niet bij.

Ik zit er vaak genoeg naast om te weten dat ik nog heul erg veul moet leren............

Bepaalde figuren ZIJN ook gewoon niet te overtuigen KT. Die willen niet overtuigd worden, die lezen nieteens wat er geschreven word.

Wat jij op de fora schrijft is in het verleden ook veel te veel onterecht commentaar op geweest, waardoor ook jouw bijdragen helaas tot een minimum gedaald zijn.

Het is toch onderhand bij de ratten af dat zelfs jij jouw ervaringen met een bepaalde ontwikkeling niet eens durft te delen. :blink:

@M44 & Jitse: Negeren is idd DE oplossing, maar soms best moeilijk, wanneer je de tenenkrommende asociale reacties van een vast groepje trollers leest.

Mijn oplossing daarvoor is de negeermogelijkheid van dit forum. Jammer is alleen dat ik door quotes dan dat soort reactie toch weer zie staan.

@Kappa7: In het normale leven worden die woorden ook gewoon door die trollers die er hier over mekkeren gebruikt. Het gaat ze er geheel niet om die gebruikte woorden, en hebben ze ook absoluut niet in de context gelezen waar ze in staan, maar het is weer een leuke aanleiding om te mekkeren, in plaats van inhoudelijk te discuseren.

Jongens toch, zijn we een beetje volwassen ?

Hoe moeilijk is het gewoon je schouders op te halen en je niet te verlagen toch scheldpartijen en het maken van denigrerende opmerkingen.

Een beetje beschaving zouden we toch moeten hebben, of is de evolutie omgeslagen in regressie ?

Je kunt wel klagen, zijn d'n Ollanders best goed in, maar het zet geen zoden aan de dijk, integendeel zelfs.

Grow up !