Jump to content

HDMI en speaker kabels

JdK
 Share

Recommended Posts

Niet doen je wordt er geBreemwasjt :unsure:

Ze maken gelijk gehakt van je bedoel je :ph34r::lol:

Daar toch niet?

Of mis ik wat?

Toch wel grappig dat JdK een gewone sterveling blijkt te zijn.

Heb ik ook nog een tip. Dacht dat ik met Renkforce kabels al goedkoop uit was, nu blijken koolstofkabels het einde te zijn voor een habbekrats (tientje).

En mijn dure speakerkabels zijn vervangen door v.d Hull Skyline hybrid (of zo) voor 6 euro de meter.

Kappa zegt nu: plaatsing, plaatsing, plaatsing, en jij zegt: dat was al zo.

Dus ik ben er niet op achteruit gegaan, zeg ik.

M :ph34r: rc

Inderdaad ben ik 'maar' een sterveling :D, maar bedankt voor het warme welkom :rolleyes:.

'..

Kappa zegt nu: plaatsing, plaatsing, plaatsing, en jij zegt: dat was al zo.

Dus ik ben er niet op achteruit gegaan, zeg ik.

Was Pjotr al weer langs geweest?

Nee hoor:

http://www.hear.nl/forums/index.php?s=&amp...st&p=364809

Maar ik zit niet op hete kool.

@JdK: wat je maar warm noemt. Laat eens iets meer van je horen, gewoon op drie sites dezelfde vraag stellen in de hoop dat er wel de waarheid uit komt rollen verdient niet de schoonheidsprijs. Het maakt de mensch achterdochtig, zoals je wel gemerkt hebt.

Ik ben inderdaad nieuw, maar heb ook besloten niet op alle fora aan de gang te gaan, want dat is veel werk en inderdaad dubbele dingen heeft geen zin. Heb ook al gemerkt dat bekabeling een subjectief onderwerp is. De een geeft er meer aan uit dan de ander en er kunnen behoorlijke discussies ontstaan. Maar goed we spreken elkaar vast wel ergens in een topic :D.

Nou... als ik nu eens met de opmerking kom dat ik een nieuwe versterker zoek, en gecharmeerd ben van de LFD, en dan de link naar Hanze Hifi erbij doe, en dat op drie audiosites tegelijk neerzet. Letterlijk.

Wie zou dat niet opvatten als reclame?

Kortom, als dat niet de opzet van JdK is, en ik geloof hem wel hoor, dan is dat toch wel een beetje eh, onhandig?

Op AF is dat topic zelfs gesloten.