Jump to content

Nieuwe 5 serie Mark levinson

andromedaaudiodesign
 Share

Recommended Posts

het staat vrij op het internet audiofreak voor iedereen te lezen , en ik geloof niet dat ik een " audiofreak " nodig heb om mijn mening ergens over te mogen geven :lol:

Inderdaad staan er dingen op het internet om 'vrij' te kunnen lezen en is ook een deel van de waarheid, maar niet alles.

En mij heb je zeker niet nodig om je mening ergens over te mogen geven. Alsjeblieft zeg, zou ik niet willen, hoor!! :D

alsof jij beter geinformeerd bent zeker??

Ja, dat ben ik.

Dan en randy verkopen niet zomaar 40 % van hun aandelen

Kleinigheidje : Het is niet Randy, maar Rondi.

of ze moeten willen rentenieren , als het waar is onder voorbehoud uiteraard

Dat klopt dus niet en kennelijk weet je er niet het fijne van.

Maar laat het maar rusten, Henk Jan. Vertel liever hoe het met je zoektocht gaat momenteel naar de nieuwe versterker. En of je al een beetje opschiet met je verhuizing en zo. Dat vind ik namelijk veel interessanter om te lezen..

Update

De aanbetaling voor de EVO 400 monos(2 e hands ) is de deur uit , maar ........ik zag vandaag op audiomarkt een paar halcro DM 68 monos voorbijschieten dat zouden ook candidaten zijn geweest , zeer vervormingsvrije versterkers , maar zoals ook bij de evo volledig in cast word vermeld , het word dan een beetje klinisch , vervormingsvrij word waarschijnlijk door de audiofiele wereld ervaren :D als klinisch, ik draai met de krells alleen analoog als het met cd zou moeten zou ik er waarschijnlijk geen ruk aanvinden , de combo analoog met de enorme kracht van een krell zal waarschijnlijk erg mooi klinken in mijn oren dan

gr :angry: hj :D

de combo analoog met de enorme kracht van een krell zal waarschijnlijk erg mooi klinken in mijn oren dan

Hallo,

Hoezo "Waarschijnlijk"? Schaf jij iets (duurs) aan zonder het eerst te beluisteren?

"Een beetje dom" zou ik zeggen.

Maar ja, misschien kun je straks weer lekker wat vervangen. Altijd leuk, iets nieuws.

Groet,

Leobu

Update

maar ........ik zag vandaag op audiomarkt een paar halcro DM 68 monos voorbijschieten dat zouden ook candidaten zijn geweest , zeer vervormingsvrije versterkers , maar zoals ook bij de evo volledig in cast word vermeld , het word dan een beetje klinisch , vervormingsvrij word waarschijnlijk door de audiofiele wereld ervaren :D als klinisch,

Een van de mooiste demo's ooit (bij Multifoon en de grote Wilsons) was met Halcro... Helemaal niks klinisch aan. Puur realisme.. kennelijk ben je daar allergies voor.

:huh:

ha hans die demo in 2005 bedoel je zeker op de doelen show , nou de basweergave klopte niet helemaal in die ruimte met al die meetrillende ramen , dat heb jij ook wel gehoord denk ik :D ., op de wadia 270 i met de ml 32 en de halcros op de wilson maxx 2 , maar ik ben ook een stukje gegroeid wat weergave betreft , diamonds are forever .

ha hans die demo in 2005 bedoel je zeker op de doelen show , nou de basweergave klopte niet helemaal in die ruimte met al die meetrillende ramen , dat heb jij ook wel gehoord denk ik :D ., op de wadia 270 i met de ml 32 en de halcros op de wilson maxx 2 , maar ik ben ook een stukje gegroeid wat weergave betreft , diamonds are forever .

Ik had het geluk redelijk aan de rechterkant net uit 't midden te zitten. Ik heb zelden beter laag gehoord... Dan moet je toch echt naar Sonore...

Pas maar op dat niet alleen je Ego groeit.

:)

de combo analoog met de enorme kracht van een krell zal waarschijnlijk erg mooi klinken in mijn oren dan

Hallo,

Hoezo "Waarschijnlijk"? Schaf jij iets (duurs) aan zonder het eerst te beluisteren?

"Een beetje dom" zou ik zeggen.

Maar ja, misschien kun je straks weer lekker wat vervangen. Altijd leuk, iets nieuws.

Groet,

Leobu

Ja, kan je weer lekker bladen gaan lezen en je daardoor laten be

@ voor de rest vd wereld incl belgium : kiss my ass :D

Maar toch zegt het veel met hoe je met audio omgaat. Als er maar een grote trafo in zit, het zoveel mogelijk waattjes levert op 1 Ohm en als het maar een stoer duur merk is (in zijn eigen beleving) en in de Stereophile heeft gestaan dan is het goed.

Dat versterkers zoals deze zo makkelijk ongehoord worden gekocht, terwijl eerst nog gedacht werd over Mark Levinson en nu weer over Halcro, wat allemaal zeer verschillend klinkende versterkers zijn (en waarschijnlijk allemaal net zo min beluisterd als de versterkers die nu zijn aangeschaft).

Het getuigt allemaal niet van grote zurgvuldigheid en doordachtheid of heel veel kennis van zaken. Van een speakerbouwer vind ik dat je deze eigenschappen wel mag verwachten.

@ midcall , zulk soort apparatuur krijg je toch niet in bruikleen , en om iets echt goed te kunnen beoordelen moet je het toch in je eigen set beluisteren ,bovendien zou mijn audioleven niet compleet zijn zonder ooit een keer een zware krell eindtrap te hebben gehad , een halcro kan ik over 3 jaar ook wel kopen dan zijn die DM 88 s weer een stuk betaalbaarder halcro heb ik meermalen gehoord overigens , ik zag net dat de vraagprijs vd dm 68 in 1 dag op audiomarkt al is gezakt van 12 naar 10 :confused::mad2: verandering van spijs doet eten en ik vind de verschillen in de wat duurdere eindtrappen nou ook weer niet dramatisch groot tis gewoon hobby, kom maar eens luisteren zou ik zeggen, want mijn luidsprekerontwerpen zijn zeer zeker wel van serieuze aard. :rolleyes:

Ps ik moet ook maar een keer naar hoogvliet geloof ik , hun ontwerp doet me enigzins denken aan de dali megaline .

@ midcall , zulk soort apparatuur krijg je toch niet in bruikleen , en om iets echt goed te kunnen beoordelen moet je het toch in je eigen set beluisteren ,bovendien zou mijn audioleven niet compleet zijn zonder ooit een keer een zware krell eindtrap te hebben gehad , een halcro kan ik over 3 jaar ook wel kopen dan zijn die DM 88 s weer een stuk betaalbaarder halcro heb ik meermalen gehoord overigens , ik zag net dat de vraagprijs vd dm 68 in 1 dag op audiomarkt al is gezakt van 12 naar 10 :confused::mad2: verandering van spijs doet eten en ik vind de verschillen in de wat duurdere eindtrappen nou ook weer niet dramatisch groot tis gewoon hobby, kom maar eens luisteren zou ik zeggen, want mijn luidsprekerontwerpen zijn zeer zeker wel van serieuze aard. :rolleyes:

En dat is maar

Ik heb zelden beter laag gehoord... Dan moet je toch echt naar Sonore...

Na gisteravond/nacht kan ik dat beamen, het laag van de Sonore is van hoge kwaliteit...net als de rest.

Dat wordt sparen, Ruud ;)

Tuurlijk thingman wat jij wil, wie zoekt zal vinden! :D als jij wist hoe hard ik voor mijn centjes werk zou je dit soort onzin niet uitkramen denk ik :lol:

Om op het overige terug te komen vind ik dat ik me aardig voorbereid op een nieuwe aankoop en stereophile is daarbij inderdaad uitermate belangrijk incl de technische tests en een hoogst geavanceerd ontwerp van een serieuze firma zal ik zeker niet gaan afkraken dat is mijn stijl niet inderdaad , maar om een lang verhaal kort te maken met een paar weken heb ik ze wel hoogstwaarschijnlijk en dan meld ik wel of het snobisme is of echt kwaliteit zo ben ik dan ook wel weer :D in mijn oren dan

Ps ik ben overigens ook verhuisd naar het multiculturele centrum van NL met wel een schitterende nieuwe luisterruimte binnenkort plaats ik er fotos van en word de site weer geupdate .