Jump to content

Audio Selectief Analoogdagen 2010

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Hallo analoogliefhebbers.

Om alvast een schot voor de boeg te lossen is hier de mededeling dat de Analoogdagen bij Audio Selectief ook dit jaar weer gehouden gaan worden. De data waarop dit gebeuren plaats gaat vinden zijn 8-9-10 april. Zoals gewoonlijk zullen er ook dit jaar weer een aantal spetterende demo's gegeven worden, oa door Dynamic Solutions.

Verdere gegevens zullen weldra volgen. Dus noteer het in de agenda !!!!!

AS_show2010_A4_web.jpg

In deze post hou ik ook de reserveringen voor het eten bij, zodat jullie kunnen zien in welk gezelschap jullie tijdens het eten verkeren. Als eetgelegenheid is (weer) gekozen voor Chinees Indisch restaurant Long Shu (letterlijk de chinees om de hoek). Aanmelden aub bij mij via PM of email

Vrijdag 9 april:

Henk en Aleida

MJ-OK

Audiofreak

Carl

Lestat

Gruiter

Tubejack

Jan-Kees Harteveld (Tophifi)

Stephane Nadeau + Jacques Riendeau (Oracle Delphi)

Rolf Becker (Blue Amp)

Roland Gauder + ega (Isophon)

Rick Paap, Rob, Chris en Alex (Dynamic Solutions)

Hennie Dolleman

Zaterdag 10 april:

Henk en Aleida

MJ-OK

Sodejuu

Pioniertje

Mark

Miracle

Lestat

Arden

Symfo +3

Hansko

Hans van Liempd

KT88 (ovb)

Sander G.

Jan-Kees Harteveld (Tophifi)

Stephane Nadeau + Jacques Riendeau (Oracle Delphi)

Rolf Becker (Blue Amp) (ovb)

Maurizio en Elena Aterini (Black Note)

Roland Gauder + ega (Isophon)

Rick Paap, Rob, Chris en Alex (Dynamic Solutions)

Alsof ze het er weer om doen... Rinsma geeft ook een hifi show op 9 en 10 april KLIKKERDEKLIK. Eens zien hoe we dit allemaal weer gaan inplannen (die chinees lijkt me zowiezo wel weer wat, maar eens met de baas overleggen).

Die Rinsma doet het erom. ;)

Inplannen... gewoon jezelf in tweeen delen of de dag in tweeen. Of op vrijdag naar de ene show en zaterdag naar de andere show. Avonds een leuk romantisch hotelletje met de vrouw en een avondwandeling door de binnenstad langs de kanalen van Sneek bij maanlicht. Vind het vrouwtje vast erg leuk romantisch :cool2: .

Hoe kan je nou aan DE BAAS vragen als jezelf je eigen baas bent. Oh ja, de vrouw des huizes is natuurlijk de baas. :P:D

Gewoon komen hoor

Alsof ze het er weer om doen... Rinsma geeft ook een hifi show op 9 en 10 april KLIKKERDEKLIK. Eens zien hoe we dit allemaal weer gaan inplannen (die chinees lijkt me zowiezo wel weer wat, maar eens met de baas overleggen).

Die Rinsma doet het erom. ;)

Inplannen... gewoon jezelf in tweeen delen of de dag in tweeen. Of op vrijdag naar de ene show en zaterdag naar de andere show. Avonds een leuk romantisch hotelletje met de vrouw en een avondwandeling door de binnenstad langs de kanalen van Sneek bij maanlicht. Vind het vrouwtje vast erg leuk romantisch :cool2: .

Hoe kan je nou aan DE BAAS vragen als jezelf je eigen baas bent. Oh ja, de vrouw des huizes is natuurlijk de baas. :P:D

Gewoon komen hoor

Er is natuurlijk verschil wie er de baas is op het werk en de thuisbasis... ;)

Als jij nou eens naar Rinsma gaat, dan kan de baas gewoon naar AS komen :rolleyes::D:P

• Members

Als jij nou eens naar Rinsma gaat, dan kan de baas gewoon naar AS komen :rolleyes::D:P

Zo dan... Weet ik gelijk waarom het gisteren zo druk was! Jullie wisten natuurlijk niet dat Glenn verhinderd was. Het is me weer helemaal duidelijk...

op de site van Rinsma is de jaarlijkse show komend weekend en niet in April of denk ik verkeerd :rolleyes:

Ik zal toch als molecuul wat minder in cd speler en versterker kruipen dan kom ik meer tot rust <_<:D:rolleyes:

• Members
op de site van Rinsma is de jaarlijkse show komend weekend en niet in April of denk ik verkeerd :rolleyes:

Ik zal toch als molecuul wat minder in cd speler en versterker kruipen dan kom ik meer tot rust <_<:D:rolleyes:

De site van Rinsma is voor het laatst bijgewerkt op 9 april 2009, d

De site van Rinsma is voor het laatst bijgewerkt op 9 april 2009, d

• Members
[...]

Wil niet moelijk doen Marco maar op jouw klikkerdeklik krijg je de pagina van hifi.nl waarop toch duidelijk staat ingezonden mededeling 10 feb 2010 ... 9 en 10 april zijn een WE

Wie is nu fout?

Gr

Stef

Doelde op deze...

Bericht verwijderd.

verkeerde info gegeven over Rinsma show

... AF was je dus voor! Dat heb je met dat geverander (is dat een Nederlands woord?) achteraf.

• Members
[...]

lekker on-topic trouwens.

i[...]

Echt wel, dit alles is om te zien wie er wel of niet gaan komen. De reden voor het wel of niet kunnen is dus ook on-topic.

Maar goed, Glenn en ik-zei-de-gek komen dus op zaterdag, incluis een Chinese prak...

Als ik kan en mag ben ik er 10 April bij, ook met eten.

Ik heb je toegevoegd, maar volgende keer een PM of email aub, anders mis ik straks nog iemand te noteren en dat willen we niet ;)

Ik ben er ook zaterdag en ga ook mee eten (onder voorbehoud van 't meiske).