Jump to content

Audio Selectief Analoogdagen 2010

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Geen idee, maar misschien ga ik wel :P

Zeker doen Jurjen B) (Pier en Gerbrand komen daar ook altijd, maar voor hun is het dan ook een thuiswedstrijd ;) ) en ook mee naar de chinees :confused: . Dat is absoluut niet zo'n janboel als bij die chinees waar je de week erop gaat bikken :o:P

Geen idee, maar misschien ga ik wel :P

Zeker doen Jurjen B) (Pier en Gerbrand komen daar ook altijd, maar voor hun is het dan ook een thuiswedstrijd ;) ) en ook mee naar de chinees :confused: . Dat is absoluut niet zo'n janboel als bij die chinees waar je de week erop gaat bikken :o:P

Nog even kijken of ik geen dubbele afspraken heb staan. Ik kom hier nog op terug ;)

Zal proberen er vrijdag te zijn. Dit moet dan echter wel met het openbaar vervoer. Of iemand moet toevallig langs utrecht rijden...

Ik was er vorige keer op zaterdag alleen ik kan nu niet meer op zaterdag ..... (i.v.b met me werk)

Deze keer niet vergeten een eigen plaat mee te nemen... Durf het bijna niet te vragen maar is het vrijdag ook gezellig ?

en ik ben er niet altijd dat plannen als ik weer in een te warm land zit B)B)

Wat vervelend nu weer Demon. Ik had je graag weer eens gezien/gesproken. Audiopaul moet door werkzaamheden ook verstek laten gaan. Moet jij dan weer klaprozen plukken in de woestenij :confused::blink::D:rolleyes:

9 april is m'n jongste zoon jarig (wordt alweer 26.. :blink: ), nog even afwachten hoe dat gaat lopen.

Maar ik ga er van uit dat ik er ben.

:)

Die viert het dus op de negende, dus zaterdag de tiende ben ik er. Maar niet zo heel vroeg en blijf ook eten.

:)

Als het even mee zit kom ik vrijdag, ik doe niet mee eten , wat dan ik kans dat ik voor eeuwig gebant word :D :biggrin: :D Heeft er iemand van jullie een muilkorf :D :biggrin: :D

Update post 1:

ovb Hansko verwijderd

HvL toegevoegd (alweer aangemeld zonder PM of email :blink: ).

Symfo en 3 vrienden toegevoegd (netjes via email aangemeld B) )

Hansko verwijderd?

Ik kom hoor en blijf ook eten.

PB gaat even niet dus zo maar even.

HvL: rijden we samen?

Guest Moderator3
Beste bezoekers en forumleden,

Zoals velen van jullie al hadden opgemerkt gaf o.a. Google aan de Hear als onveilige c.q. aanvalssite werd gebruikt.

Na onderzoek bleek dat niet onze server maar de advertentieserver van ons mediabureau ge

Update post 1:

ovb Hansko verwijderd

Hansko verwijderd?

Is prima, maar ik had je al een mailtje gestuurd... het zou natuurlijk kunnen dat dit bij de Ba.... is aangekomen..??

:huh:

Update post 1:

ovb Hansko verwijderd

Hansko verwijderd?

Hans,

ik heb "ovb" verwijderd achter je naam. Ik ga er nu nl van uit dat je samen met HvL komt en dan allebei blijven eten ;) Eea zou duidelijker zijn als HvL zich eens aanleerde om bij dergelijke aanmeldingen gebruik te maken van de middelen die ervoor bedoeld zijn of waar om gevraagd is (PM of email) :rolleyes:

Update post 1:

ovb Hansko verwijderd

Hansko verwijderd?

Hans,

ik heb "ovb" verwijderd achter je naam. Ik ga er nu nl van uit dat je samen met HvL komt en dan allebei blijven eten ;) Eea zou duidelijker zijn als HvL zich eens aanleerde om bij dergelijke aanmeldingen gebruik te maken van de middelen die ervoor bedoeld zijn of waar om gevraagd is (PM of email) :rolleyes:

Sorry, maar dat werkt nou effe niet.

De enige mogelijkheid zou via een ander forum geweest zijn, maar daar had ik gisteravond geen tijd meer voor.

<_<