Guest tubejack Posted 13 april 2010 Report Share Posted 13 april 2010 Vast weer overbodig en oud nieuws maar vooruit http://www.hifi.nl/artikel/2061/Audio_Selectief_Analoogdagen_2010.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 april 2010 Report Share Posted 14 april 2010 Vast weer overbodig en oud nieuws maar vooruit http://www.hifi.nl/artikel/2061/Audio_Selectief_Analoogdagen_2010.html http://www.hifi.nl/artikel/2061/Audio_Selectief_Analoogdagen_2010.html Bij mij wil het niet met jou link, maar bedoelde je bovenstaande ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 april 2010 Report Share Posted 14 april 2010 Bij mij doen ze het beide prima Henk, van te voren ook getest.... Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 14 april 2010 Report Share Posted 14 april 2010 Ondanks dat ik vrijdagmiddag laat was, heb ik toch een korte impressie gekregen van 3 opstellingen. De set bij de koffietafel ken ik inmiddels, nu met een set grotere Isophon speakers voorzien van diamant tweaters: een stap verder met vooral meer laag. Met een verkoopprijs van bijna een middenklasse auto zijn ze voor mij niet bereikbaar, maar het is erg leuk om zoiets vrijblijvend te kunnen beluisteren. Als bron werd de Goldenote Bellagio draaitafel gebruikt, voor het eerst in de Benelux als ik ’t goed begrepen heb. Stoer ding. De demo met de Crystal speakers en de Oracle tt klonk open, natuurlijk, volwassen. De weergevers zijn in alle opzichten bijzonder, een ietsje te groot voor de ruimte waarin ze stonden te spelen. Overigens is de combi van een veer en een demper volkomen logisch en zeker niet nieuw. Het zit (bijna) in elke auto, want het is dè manier om een veer snel in rustpositie terug te brengen. Eigenlijk is het opmerkelijk dat er in deze toepassing niet eerder mee is geëxperimenteerd. Bij de set met de Master speakers heb ik het langste gezeten. De goede muziekkeuze werkte hier zeker aan mee, met o.a. Leonard Cohen. Ruimtelijk en plastisch zou ik het willen beschrijven, met strak laag. Prachtig 3D-beeld. Fraai was de combi met de eindbakken uit dezelfde stal(!). Hoewel ik twijfelde om mee te gaan naar de Chinees, pakte dat verrassend uit. Het was aangenaam kennismaken met sympathieke forummers als Gruiter, James Bond, Carl, Audiofreak. Lestat ken ik al wat langer en Audiovorden ben ik helaas misgelopen. Henk en zijn team worden bedankt, evenals de leveranciers die ook dit jaar fraai hebben uitgepakt. ’t Was goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 15 april 2010 Report Share Posted 15 april 2010 Ben zaterdag geweest, erg gezellig. zoals altijd lekker muziek luisteren! ik was verrast dat de Dynamic Solutions mensen in de winkel stonden en dat zaal waar zij alle voorgaande jaren waren was weggegeven aan een andere importeur wel jammer. Maar goed het was niet anders. Bij JM lab was het best genieten, de muzikale indruk die ik kreeg was zonder meer OK, zeker als je de zeer kleine ruimte in ogenschouw neemt. De glazen speaker vond ik zeker niet verkeerd, alleen de hinderlijke dreun in het laag was iets wat mij opviel, ik kon mij dit ook herinneren van vorig jaar bij Aspera. Wel speelde het los, maar eigenlijk ontbrak het aan muzikale beleving bijna geen middenlaag. De set van Henk speelde OK dynamisch en krachtig helaas 2 dimensionaal maar ook hier gezien de ruimte erg goed. Dynamic Solutions, tja gewoon weer als vanouds. Krachtig zeer ruimtelijk en een grote sound stage. Verbazingwekkend is eigenlijk de plek van de set en met name de speakers erg raar in de ruimte geplaatst. Ik ben net als mijn vriend verrast door de kwaliteit van de CD-speler wij dachten dat er een plaatje opstond maar het was een cd echt goed. Haudio een pluim voor jullie als organisatie op naar de volgende Sneek Show Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 april 2010 Report Share Posted 20 april 2010 verslag van de analoog show en veel foto's op mijn site. Zie hier : analoogshow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts