spido Posted 28 maart 2010 Report Share Posted 28 maart 2010 En om het helemaal kloppend/compleet te maken: 6Н30П Ik geloof trouwens dat ik vannacht over dit topic gedroomd heb.. Dat lijkt me ernstig M rc Ja, dit kan een compulsief karakter krijgen: dwangbuisneurose! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 maart 2010 Report Share Posted 29 maart 2010 In de "nachtelijke flauwiteiten van Spido" vond ik deze wel amusant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 maart 2010 Report Share Posted 29 maart 2010 Maar Hans wat ga je nu doen? volgens Midcall zijn die DR-tubes beter..... dus ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 april 2010 Author Report Share Posted 18 april 2010 Nu komt het:Ik heb nooit gedacht dat dit zo'n groot verschil kon maken.... Kan iemand e.e.a. misschien technisch verklaren..?? Het verschil zal in de loop van de komende week, misschien twee weken, weer wegebben. Als je dan met veel aandacht je 'oude' IC weer aansluit is de kans groot dat die ook weer beter klinkt. Bijna waar... de oude cinch kabels hangen er inderdaad weer aan. Ook omdat ze nu "beter" klinken dan de XLR kabels. Na lang luisteren werd ik toch wel wat luistermoe van de XLR interlinks. Ik hoorde uiteindelijk dat deze het hoog bevoordeelden. Hierdoor hoor je alle vervormingen in het hoog het kwadraat. Scherp dus... Door dat extra hoog hoor je uitklinken waarschijnlijk beter en zijn details in het hoog ook beter hoorbaar. Dan blijft nog steeds de vraag... waarom komt dit..?? Dat je daar weken over moet doen om tot die conclusie te komen... Voor mij weer een reden om niet in A-B vergelijkingen te geloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts