Jump to content

wat denken julie?

marc b
 Share

Recommended Posts

Company Profile - PreOwned Audio Reseller

Our company is based in Budapest, Hungary, European Union. We have created a young team which tries to offer professional services and the best products at the lowest prices on the market.

You may find our products profile markets as eBay and Audiogon. Our feedback recommends us.

Tis 2e hands spul.

Budapest is wel een mooie stad. Gewoon een busje huren :)

wel "toevallig"dat ze alleen de dure modellen hebben. en ook geen kabels.

site ziet er wel netjes uit. ik zou me er niet aan wagen

De zoveelste 2dehands audioverkoper uit Budapest. Alle voorgaande bleken oplichters te zijn, dus met deze zou ik ook zeer terughoudend zijn, en wanneer je iets van ze wil kopen ze voorstellen dat je het op komt halen en bij afname betaald.

10 tegen 1 dat je het niet op kunt komen halen. ;)

Als je het zeker wilt weten kan je het checken via een fabrikant, waarvan deze site spullen van verkoopt. Zo zie ik Sonus faber staan en ik weet haast zeker dat Sonus faber niet doet aan dit soort shops. Dus m.a.w. als je Sonus faber zou emailen erover en navraag zou doen, dan is de dikke kans dat men zegt dat het geen offici

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat ook zo.

denk eens aan jou en wilma

en zeg dat nu nog eens ;)

Jij weet best wat ik bedoel.

Om alle twijfel weg te nemen zal ik eraan toevoegen: "zodra het om geld gaat". ;)

Gelukkig wordt dat niet altijd bewaarheid... ;)

Ons aller KeesW heeft ooit een dure eindversterker uit Hongarije over laten komen, ik weet echter niet of het bij deze firma is geweest, ik wil alleen maar aangeven dat het niet allemaal 'list en bedrog' is. Het kwam perfect en zonder problemen aan.

Guest bril12
Als je het zeker wilt weten kan je het checken via een fabrikant, waarvan deze site spullen van verkoopt. Zo zie ik Sonus faber staan en ik weet haast zeker dat Sonus faber niet doet aan dit soort shops. Dus m.a.w. als je Sonus faber zou emailen erover en navraag zou doen, dan is de dikke kans dat men zegt dat het geen offici

Een beetje raar inderdaad als het zo is , overigens vind ik de amatis mooier qua uiterlijk dan zijn opvolger .

Wat de topicstarter zou kunnen doen is in hongarije het serie nummer en zoveel mogelijk over de vorige eigenaar/historie opvragen , vervolgens hetzelfde doen bij de de fabrikant cq importeur/dealer komt dit aardig overeen dan ben je al een stap verder .

Ik zit met hetzelfde probleem :D , ik zit er over te denken om misschien bij krellfan (peter) een 2 e hands krell te gaan aanschaffen heeft iemand naast "midcall" beetje rare naam arjen :D wel eens met hem zaken gedaan , maw goed adresje ?

gr :angry: hj

Een whois op de domein hifi-mall.com en hifi-eshop.com geven bijna identieke resultaten.

Alle adressen blijken amerikaans te zijn. En waarom zouden je dan twee 2de hands winkels in Budapest willen oprichten?

Ik zoEen whois op het domein hifi-mall.com en hifi-eshop.com geven bijna identieke resultaten.

Alle adressen blijken Amerikaans te zijn. En waarom zouden je dan twee 2de hands winkels in Budapest willen oprichten?

Ik zou zeggen: "STAY AWAY".

Op een Noorse forum was er wat onderzoek ivm hifi-mall.com vorig jaar en de conclusie was dat het zwendel was. Men had contact gemaakt en gevraagd om adres. Postcode bleek niet te bestaan. Iemand had met kennissen (met highend belangstelling) gechecked en niemand had van het bedrijf gehoord.

www.hifi-mall.com = www.hifi-eshop = SCAM

Dit om een googlesearch wat duidelijker te laten maken. Dit soort oplichtingspraktijken zit niemand op te wachten. Nu zijn de prijzen op die sites belachelijk laag, maar wat nu als er eentje van die gasten w

Wat natuurlijk ook kan.... je boekt je geld over op mijn rekening. Ik stuur ook niks. Dus dat maakt geen verschil. Het verschil isig dat ik niet zeg dat ik iets verkoop...

Ik durf zoiets niet aan hoor.

Dat van die serie nummers vind ik wel een goeie..

Groet,

Andre

Een whois op de domein hifi-mall.com en hifi-eshop.com geven bijna identieke resultaten.

Alle adressen blijken amerikaans te zijn. En waarom zouden je dan twee 2de hands winkels in Budapest willen oprichten?

Ik zoEen whois op het domein hifi-mall.com en hifi-eshop.com geven bijna identieke resultaten.

Alle adressen blijken Amerikaans te zijn. En waarom zouden je dan twee 2de hands winkels in Budapest willen oprichten?

Ik zou zeggen: "STAY AWAY".

Op een Noorse forum was er wat onderzoek ivm hifi-mall.com vorig jaar en de conclusie was dat het zwendel was. Men had contact gemaakt en gevraagd om adres. Postcode bleek niet te bestaan. Iemand had met kennissen (met highend belangstelling) gechecked en niemand had van het bedrijf gehoord.

Alle wat je via whois vindt, zijn gegevens van het bedrijf dat de site host, in dit geval is het een Duitse host http://www.1und1.de/

Dit zegt dus niet zo heel erg veel, zinniger is het inderdaad te zoeken naar lieden die ervaring hebben met de zaak in Budapest.

:huh:

• 6 months later...