luxmanL81 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 is dit wat Dankzij het gepatenteerde proces herstelt u de schijven in een handomdraai. De SkipDr verwijdert krassen, stof, vingerafdrukken en andere onregelmatigheden op het schijfoppervlak, waardoor een schijf weer uitstekend zou moeten functioneren. Voor een schijf die er ernstig aan toe is, kunt u het schoonmaakproces zelfs meerdere keren herhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 als het wat is dan zou dat wel een uitkomst zijn. al is het maar voor de dvd's die mijn kinderen gemold hebben. alle andere trucjes ( zilverpoets,cockpitspray) werken bij mij niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 is dit wat veel te goedkoop 'k heb eens eerder het resultaat gezien gehoord van zo'n flap apparaat, werkt goed, maar schrik niet als je radiale lijnen op je schijfje krijgt. @M Tandpasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 @seed7 welke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 Wellicht iets met 'natural whitening' oid, dat polijst extra goed. De koffie- en rookaanslag bij mij iig wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 Ik gebruik altijd vloeibaar schuurmiddel m Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 haha ik vraag het omdat ik geen standaard tandpaste heb. paradontax fluoride vrij. kan het iedereen aanbevelen. fluor is gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 CD schijfjes met krassen eerst polijsten met Autoglym Super Resin Polis (rood label)(van binnen naar buiten wrijven) en daarna met Autoglym Ultra Deep Shine (zwart label) nabehandelen. Als de CD dan nog niet gelezen word, of nog overslaat: Nieuw loopwerk aanschaffen of beter poetsen. Tandpasta leverd alleen maar meer krassen op, en zal de foutcorrectie alleen maar meer aan het werk zetten. Hoe minder de foutcorrectie te doen heeft hoe beter een CD zal klinken. De foutcorrectie maakt enkel een interpretatie van wat er op de CD kon staan, maar wijkt vaak behoorlijk af van wat het werkelijk was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 7 maart 2010 Report Share Posted 7 maart 2010 De foutcorrectie maakt enkel een interpretatie van wat er op de CD kon staan, maar wijkt vaak behoorlijk af van wat het werkelijk was. Ja maf is dat. Dan heb je een cd met een vioolsolo opstaan, zit je opeens tussendoor naar een tuba te luisteren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 maart 2010 Report Share Posted 7 maart 2010 zeg miracle waar koop je dat soort spul? zal ook een keer tandpasta gebruiken. in tandpasta zit schuurmiddel en vooral in de mijne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 maart 2010 Report Share Posted 7 maart 2010 Gewoon een tube chroompoetsmiddel bij de fietsenmaker of Halfords (of de HEMA) halen. Zelf heb ik nog een tube POL maar dat wordt niet meer gemaakt geloof ik. Gaat prima met een een zachte doek. Daarna wel goed afwassen met afwasmiddel. In al die metaalpoetsmiddelen zit een beetje zuur en dat kun je er maar beter goed afwassen naderhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts