luxmanL81 Posted 6 maart 2010 Report Share Posted 6 maart 2010 Concept 5 Magnat Concept 5 3 Wege Bass Boxen 120/200 W 4 Ohm empfohlende Verst Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 30 maart 2010 Report Share Posted 30 maart 2010 Ik ken Magnat eigenlijk alleen van de All Ribbon serie. En die gas-tweeter. Nu zie ik dat ze later Visaton in hun speakers stopten. Dat zal dus best aardig kunnen klinken! Die DSM25FFL tweeter is een pittig ding dat goed detailllert, dus zal het inderdaad goed kunnen doen i.c.m. Luxman. Succes ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 3 april 2010 Author Report Share Posted 3 april 2010 die concept 5 was voor mij een openbaring en genot om te horen het rare is wel dat je jaren en jaren die All ribbon 3A hebt en dan opeens stond de Frank voor de deur met de concept 5 (had zelf al via MP een set All ribbon 4 gekocht waar frank de hoge midden en bass speakers van vervangen heeft) en toen de concept 5 ten gehoren kwamen was ik verkocht een heerlijk echte luister set is het nu af en toe nog steeds met de speakers aan het verachuiven voor de juiste plaatsing ( staan ook al heet wat streepjes op de vloer ha ha ha ) de All ribbon 4 is voor luisteren naar muziek en tv geluid via versterker en als ik echt wil genieten gaan de concept 5 aan Luxman heeft gelukkig een a en b speaker system Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts