kenshi60 Posted 19 maart 2010 Report Share Posted 19 maart 2010 Tijdens het zoeken naar een nieuwe cd speler kwam ik tot de ontdekking dat ik misschien wel meer uit een dac zou kunnen halen dan uit alleen een cd speler. Ik kwam de volgende 2 kandidaten tegen : ps audio perfect wave en de belcanto dac 3.1 Nou vroeg ik mij af of mensen op dit forum een van de 2 of misschien wel beide gehoordt hebben. Want ik kan nog geen winkel vinden die ze alle 2 verkoopt en zo een luistertest kan aanvragen . Ben benieuwdt naar de reactie . alvast bedankt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 maart 2010 Report Share Posted 19 maart 2010 Misschien zijn er wel 2 winkels te vinden die ze een weekendje kunnen lenen (met borg of zo). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 maart 2010 Report Share Posted 19 maart 2010 Dat lijkt mij ook de beste optie. Het functioneren van een DAC (of welk ander apparaat dan ook) hoor je toch het beste in je thuissituatie. Als dat geen optie is, zou ik gaan vergelijken met je eigen bron, die je meeneemt naar de winkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 19 maart 2010 Report Share Posted 19 maart 2010 Ik kwam de volgende 2 kandidaten tegen : ps audio perfect wave en de belcanto dac 3.1 Hallo, Ik weet niet waar je woont; maar in de buurt van Nijmegen zijn ze allebei te horen. Wel in verschillende winkels. De "Perfect wave" bij "De hifi winkel" in Beek en de "Belcanto" bij "East west Audio" in Wijchen. Ik heb ze beide gehoord, maar onder totaal verschillende omstandigheden. De Perfect Wave vond ik een beetje sloom klinken, maar dat kan ook aan de rest van set hebben gelegen. De "Belcanto" was op een lawaaige beurs; daar kan ik helemaal niks over zeggen. In beide winkels staan vakbekwame mensen, daar kun je vast wel wat mee. Ik begrijp dat je niet veel aan dit antwoord hebt, tenzij je er heen gaat om te luisteren. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts