Dampende Knorhaan Posted 22 juni 2001 Report Share Posted 22 juni 2001 Komt er nog een software update voor de A1SE, zodat ik Pro-Logic II kan draaien??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 23 juni 2001 Report Share Posted 23 juni 2001 Hallo Dampende Knorhaan, Over een software update voor de AVC-A1SE is mij nog niets bekend. Bel eens met importeur Penhold op 0345-588080. Groet, Marcel Frenk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 26 juni 2001 Report Share Posted 26 juni 2001 Ik heb toevallig gisteren nog een email naar Denon Europa gestuurd met deze vraag en tevens de vraag of er een update komt om de remote wat "sneller" te krijgen. Ik wacht nog op het antwoord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 5 juli 2001 Report Share Posted 5 juli 2001 Ik wacht nog steeds op antwoord!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dampende Knorhaan Posted 5 juli 2001 Author Report Share Posted 5 juli 2001 Jeroen, ik wacht rustig met je mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 6 juli 2001 Report Share Posted 6 juli 2001 Geplaatst door Dampende Knorhaan:Jeroen, ik wacht rustig met je mee Ze wisten me bij Penhold te vertellen dan eind augustus Denon nieuwe modellen op de markt zal zetten waarvan er enkele met Pro Logic II zijn uitgerust. Misschien komt Denon dan ook met een software upgrade voor de AVC-A1SE. Heeft uwes ook problemen met de remote? En dan bedoel ik een trage response wanneer apparaten van bijv. Philips worden bediend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 30 juli 2001 Report Share Posted 30 juli 2001 Na nog wat meer email gestuurd te hebben blijkt dat Denon Duitsland wat vaker hun mailbox leegt. Dear Mr. Jeroen, Thank you for your interest in our products. An upgrade for PL II and an additional feature, will be available in Germany Jan/Feb next year. For exact information and procedure and costs please contact the DENON-distributor/representative in Netherlands: Penhold B.V. Poppenbouwing 58 4191 NZ Geldermalsen Best regards D. Miglis DENON Electronic GmbH An der Landwehr 19 41334 Nettetal Tel. : 02157/1208-70 Mail: d.miglis@denon.de Internet : www.denon.de Als de upgrade in Duitsland te krijgen is moet dat hier ook zo zijn, dus... Nog ff wachten dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts