Guest tubejack Posted 30 maart 2010 Report Share Posted 30 maart 2010 Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 30 maart 2010 Report Share Posted 30 maart 2010 Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 april 2010 Report Share Posted 2 april 2010 Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 april 2010 Report Share Posted 3 april 2010 Een andere miskoop was een plaat van de Rolling Stones... waar bij thuiskomst een plaat van Andr'e van Duijn in bleek te zitten... Gelukkig gaat het meestel wel goed. Tweedehands zal me dat niet gauw gebeuren, ik kijk ze allen na of het moet een partij zijn die erg goedkoop is dan laad ik ze in en inspecteer ze thuis wel. Op een keer had ik uit een dergelijke partij een redelijk zeldzaam exemplaar van de Bee Gees in mijn handen, bleek er een in perfecte staat zijnde "Living Stereo" van Elvis Presley in te zitten, werd ik ook niet verdrietig van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 (...) Een andere miskoop was een plaat van de Rolling Stones... waar bij thuiskomst een plaat van Andr'e van Duijn in bleek te zitten... (...) Beste Hans, Gewoon goed bewaren die plaat, totdat je oud en wijs genoeg genoeg bent geworden om te beseffen dat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 (...) Een andere miskoop was een plaat van de Rolling Stones... waar bij thuiskomst een plaat van Andr'e van Duijn in bleek te zitten... (...) Beste Hans, Gewoon goed bewaren die plaat, totdat je oud en wijs genoeg genoeg bent geworden om te beseffen dat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Spido "misbaksels"...... die de open haard ingegaan zijn, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Beste Tubejack, Wellicht ben je nog niet toe aan de "humor" van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Beste Tubejack,Wellicht ben je nog niet toe aan de "humor" van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Beste Tubejack, Eigenlijk heb ik nooit vinyl of polycarbonaat gekocht waar muziek op stond die me niet beviel. Maar het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Nou Spido, Dat was dan geen miskopen maar raakfietsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Muzikaal van geen enkele betekenis: eindeloze, fantasieloze stuiptrekkingen van al lang uitgemolken rythm & blues, zonder de authentieke viriliteit, swing, drive en emotionaliteit die deze oorspronkelijk (jaren 1940-50) kenmerkten. Ze wisten uit verstarde oergenres, en vertaald naar het inmiddels heersende rock-idioom, een inmiddels klassiek mainstream (oorspronkelijke geen vies woord) amalgaam te brouwen. Ook de blues-papa 's die zich, vanaf het begin van het Stones-succes graag naar hun podium lieten halen, hebben dat moeiteloos erkend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 7 april 2010 Report Share Posted 7 april 2010 Tsja, Moke, daar blijf ik dan ook ver van. Praat liever over gelukjes. Zoals de laatste Editors, die ik cadeau kreeg. Had de band niet hoog zitten, maar hun derde staat als een huis. Editors is inderdaad erg goed. Ik had de vorige CD's al en moest even wennen aan de nieuwe. Maar als het kwartje valt.... Mag 'm alleen niet draaien als mijn vrouw thuis is. Die vindt het vreselijke takkeherrie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 oktober 2010 Report Share Posted 18 oktober 2010 Schop.... zijn er al nieuwe "miskopen" ehhhh ik bedoel moeilijk toegankelijke "aanwinsten" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 oktober 2010 Report Share Posted 18 oktober 2010 Ja hoor... ik heb weer een cadeautje voor Hansko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts