Richard 2 Posted 4 april 2010 Report Share Posted 4 april 2010 Lais, Een Vlaams meidengroepje met erg mooie folkmuziek. Van Hooverphonic en K's Choice heb ik ook een paar cd's. Gare du Nord is een Nederlands/Belgisch bandje wiens muziek ik op zijn tijd ook wel kan waarderen. Ik heb niks van Brel, misschien wat covers van hem door anderen. Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 5 april 2010 Author Report Share Posted 5 april 2010 Lais, Een Vlaams meidengroepje met erg mooie folkmuziek. Van Hooverphonic en K's Choice heb ik ook een paar cd's. Gare du Nord is een Nederlands/Belgisch bandje wiens muziek ik op zijn tijd ook wel kan waarderen. Ik heb niks van Brel, misschien wat covers van hem door anderen. Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Lais, Een Vlaams meidengroepje met erg mooie folkmuziek. Van Hooverphonic en K's Choice heb ik ook een paar cd's. Gare du Nord is een Nederlands/Belgisch bandje wiens muziek ik op zijn tijd ook wel kan waarderen. Ik heb niks van Brel, misschien wat covers van hem door anderen. Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Wat te denken van Brel, Vanuytsel, Vermandere, Cools, Grinard enz. Nou, vrij weinig eigenlijk. Alleen bij Brel gaat (uiteraard) een belletje rinkelen. Die andere namen zeggen me niks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 5 april 2010 Author Report Share Posted 5 april 2010 Wat te denken van Brel, Vanuytsel, Vermandere, Cools, Grinard enz. Nou, vrij weinig eigenlijk. Alleen bij Brel gaat (uiteraard) een belletje rinkelen. Die andere namen zeggen me niks... Allemaal kleinkunst Henrie, vanaf de jaren zestig zeventig, vergelijkbaar met jullie Boudewijn De Groot Veelal nederlandstalig ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Wat te denken van Brel, Vanuytsel, Vermandere, Cools, Grinard enz. Nou, vrij weinig eigenlijk. Alleen bij Brel gaat (uiteraard) een belletje rinkelen. Die andere namen zeggen me niks... Allemaal kleinkunst Henrie, vanaf de jaren zestig zeventig, vergelijkbaar met jullie Boudewijn De Groot Veelal nederlandstalig ook Boudewijn wie? Maar dan verbaast het me niet dat ik ze niet ken. Ik ken niet zoveel kleinkunstenaars (behalve cabaretiers misschien), zeker geen Belgische... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Boudewijn wie? Schaam je. Dat je Boudewijn niet kent alla, maar dat je daarmee de mooie teksten van Lennaert Nijgh ook niet kent is toch een gebrek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Boudewijn wie? Schaam je. Dat je Boudewijn niet kent alla, maar dat je daarmee de mooie teksten van Lennaert Nijgh ook niet kent is toch een gebrek. Zucht... Over de smilies heen gelezen? Ik ken Boudewijn de groot heus wel. En ik wist ook dat er iemand anders was die z'n teksten schreef, al had ik z'n naam niet zo kunnen oplepelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 5 april 2010 Report Share Posted 5 april 2010 Zucht... Over de smilies heen gelezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 21 april 2010 Report Share Posted 21 april 2010 Gisteravond Balthazar geluisterd, erg leuk! Ga andere namen hier genoemd ook oppikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 april 2010 Report Share Posted 21 april 2010 Op een cd-presentatie vorig jaar speelde Gasoline D.C. ook, was wel tof Inderdaad Stef, ik moet weer wat meer over de grens kijken ik vind het gewoon oneerlijk dat stef zo'n topic opent. simpelweg gemeen eigenlijk. waarom? omdat wij daar zo bar weinig tegenin te brengen hebben. belgium rules... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts