gruiter Posted 26 maart 2010 Report Share Posted 26 maart 2010 Ik zag dat Bol.com ook vinyl verkoopt. Ze hebben een aantal titels in de aanbieding voor 16,95EUR. Misschien interessant voor de vinyl liefhebbers hier .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 maart 2010 Report Share Posted 26 maart 2010 Poste het ook al in een andere thread was dus extra, excuus. Ben benieuwd hoe lang ze het blijven doen? Maar ik blijf naar Muziek.nl gaan of de bekendere platenboer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 26 maart 2010 Report Share Posted 26 maart 2010 Leuk dat Bol het nu ook gaat verkopen,.......maarrrrrr.....die prijs.....geeft mij toch te denken, net als het vinyl bij de MediaMarkt. Iets wat te mooi om waar te zijn lijkt is dat vaak ook. Zo ook met het vinyl bij de MM, waar ik nu zo'n 12 verschillenden van gehoord heb, en vergeleken met een zelfde exemplaar bij een andere winkel (vaak Velvet en Plato), die wel goed klonken, waar het MM exemplaar dat niet deed. De LP's bij de MM waren ook zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 27 maart 2010 Report Share Posted 27 maart 2010 De LP's bij de MM waren ook zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 27 maart 2010 Report Share Posted 27 maart 2010 bol "Van ABBA tot Zappa, kies uit meer dan 100 elpees" Hiermee bedoelt men in ieder geval niet inclusief Abba. Tenminste, op dit moment nog niet. Als de platen die bij MediaMarkt verkocht worden anders klinken dan bij gerenommeerdere vinylverkopers kan dat alleen als het andere persingen zijn en er een lacquer en dus matrix verschil is. In plaats van te suggereren dat dit zo is kan degene die dat beweert misschien wat matrixnummers van (op)nieuw uitgekomen platen vergelijken en deze even vermelden om anderen voor miskopen te behoeden? Dat bol een heel andere leverancier heeft dan MM en ook anders dan de genoemde zaken (Plato, Velvet) ondanks dat er maar zo weinig perserijen zijn tegenwoordig, is natuurlijk mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 27 maart 2010 Report Share Posted 27 maart 2010 Ik zag dat Bol.com ook vinyl verkoopt. Ze hebben een aantal titels in de aanbieding voor 16,95EUR. Misschien interessant voor de vinyl liefhebbers hier .... Dit zat er al aan te komen bij bol.com. Ze zien dat de verkoop van vinyl flink is toegenomen.Ik heb gisteren de lp THE WHITEST BOY ALIVE besteld en net een uur geleden netjes bezorgd . Lang leven bol.com gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 30 maart 2010 Report Share Posted 30 maart 2010 wat een aanbod! Meer dan 30.000 artikelen klik maar eens op tot 10 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 30 maart 2010 Report Share Posted 30 maart 2010 Leuk dat Bol het nu ook gaat verkopen,.......maarrrrrr.....die prijs.....geeft mij toch te denken, net als het vinyl bij de MediaMarkt. Iets wat te mooi om waar te zijn lijkt is dat vaak ook. Zo ook met het vinyl bij de MM, waar ik nu zo'n 12 verschillenden van gehoord heb, en vergeleken met een zelfde exemplaar bij een andere winkel (vaak Velvet en Plato), die wel goed klonken, waar het MM exemplaar dat niet deed. De LP's bij de MM waren ook zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 31 maart 2010 Report Share Posted 31 maart 2010 Als er verschil is ( dat is zo ) dan wordt dat niet door de winkel bepaald, maar door de perserij. Oftewel via welke inkoopkanalen betrekt MM / BOL zijn vinyl. Lijkt mij sterk, dat hier een ander kanaal dan de reguliere voor wordt gebruikt. Maar wel positief dat BOL nu vinyl levert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 31 maart 2010 Report Share Posted 31 maart 2010 Ik zag dat Bol.com ook vinyl verkoopt. Ze hebben een aantal titels in de aanbieding voor 16,95EUR. Misschien interessant voor de vinyl liefhebbers hier .... Dit zat er al aan te komen bij bol.com. Ze zien dat de verkoop van vinyl flink is toegenomen.Ik heb gisteren de lp THE WHITEST BOY ALIVE besteld en net een uur geleden netjes bezorgd . Lang leven bol.com gr henkes Henkes, Vertel je ons je luisterbevindingen ervan? Goede persing enz. Vind ik wel interessant om te weten. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 31 maart 2010 Report Share Posted 31 maart 2010 Leuk dat Bol het nu ook gaat verkopen,.......maarrrrrr.....die prijs.....geeft mij toch te denken, net als het vinyl bij de MediaMarkt. Iets wat te mooi om waar te zijn lijkt is dat vaak ook. Zo ook met het vinyl bij de MM, waar ik nu zo'n 12 verschillenden van gehoord heb, en vergeleken met een zelfde exemplaar bij een andere winkel (vaak Velvet en Plato), die wel goed klonken, waar het MM exemplaar dat niet deed. De LP's bij de MM waren ook zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 3 april 2010 Report Share Posted 3 april 2010 Ik zag dat Bol.com ook vinyl verkoopt. Ze hebben een aantal titels in de aanbieding voor 16,95EUR. Misschien interessant voor de vinyl liefhebbers hier .... Dit zat er al aan te komen bij bol.com. Ze zien dat de verkoop van vinyl flink is toegenomen.Ik heb gisteren de lp THE WHITEST BOY ALIVE besteld en net een uur geleden netjes bezorgd . Lang leven bol.com gr henkes Henkes, Vertel je ons je luisterbevindingen ervan? Goede persing enz. Vind ik wel interessant om te weten. met groet, De lp WHITEST BOY ALIVE die ik bij bol gekocht heb is prima in orde niks mis mee.Ik bestel mijn lp,s cd,s ook bij andere internet muziekwinkels zoals velvet,muziekwinkel,e.a.of ik ga langs de Plaatboef in R.dam Nieuwe Binnenweg.En ik ervaar bij allen geen kwaliteit verschil. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 april 2010 Report Share Posted 3 april 2010 Thanxs voor je info erover, henkes. Daar kan ik iets mee. Betrouwbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 3 april 2010 Report Share Posted 3 april 2010 Ik heb 3 lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts