Jump to content

Diskids platenbeurs in Zwolle

gruiter
 Share

Recommended Posts

Ik was afgelopen zaterdag in Zwolle en liep daar even Diskid binnen. Wat een assortiment zeg! We hebben nog 2 klassieke LP's voor een prikkie gescoord en met de eigenaar aan de praat geraakt. Ik heb hem beloofd wat reclame te maken voor de 2-daagse platenbeurs die op 29 en 30 mei in de Broerenkerk wordt gehouden. Ik heb een stapel kortingsflyers (voor de entree) meegekregen en als Henk het goed vindt wil ik die ook wel mee naar Sneek nemen om uit te delen.

Gerald

Diskids tweede platenbeurs op 29 en 30 mei 2010

Agenda bij de hand?

Wegens het doorslaand succes van de eerste editie en de vele positieve reacties zijn we inmiddels met groot enthousiasme aan het werk om ook de tweede editie tot een succes te maken. Deze vindt plaats op 29 en 30 mei van dit jaar vanaf 10.00 u - 16.00 u. Private standhouders en gekwalificeerde handelaren kunnen zich inschrijven. Wij benaderen ook enkele buitenlandse topdealers. Het nieuwe inschrijfformulier is te downloaden via www.diskid.hyves.nl. Private standhouders zullen opnieuw een beschermde status krijgen. Deze hebben bovendien de mogelijkheid om ook voor 1 dag te boeken. Zowel de zaterdag als de zondag beloven daardoor extra interessant te worden! Het beursreglement blijft in grote lijnen ongewijzigd. Het aantal stands zal worden uitgebreid met 50 tot 150 stands! Klanten en sympathisanten kunnen in de winkel kortingsflyers en ook posters krijgen. Surf voor alle ins-en outs naar www.diskid.hyves.nl.

Aha, kijk aan. Eens kijken om daar eens heen te gaan.

Ik ken hem wel, een groot deel van mijn platen collectie komt bij hem vandaan, en het is een aardige kerel inderdaad, en hij heeft inderdaad veel, en met een brede keus.