AtroX Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Hoi, ik wil de B&W 683 kopen en ik zag ze -20% staan maar het zijn wel DEMO-versies uit de winkel met volledige garantie. Zouden jullie daar op ingaan of zijn er risco's aan verbonden? mvg, Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 Ja wij houden van korting met garantie al kan er nog wel meer af denk ik , gewoon een bod doen en even nakijken op uiterlijke beschadigingen dat kan weer een afpingel argument zijn . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 april 2010 Report Share Posted 6 april 2010 -20% wil ik op nieuwe spullenboel in een winkel. Op een demo vind ik 20% korting niet genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AtroX Posted 6 april 2010 Author Report Share Posted 6 april 2010 even nakijken op uiterlijke beschadigingen dat kan weer een afpingel argument zijn . Op een demo vind ik 20% korting niet genoeg. That's the spirit! Ik vroeg me af of de vele verschillende soorten muziekgenres en volumes en ook de onregelmatigheid een negatieve invloed kunnen hebben op de klankkwaliteit. Uiteindelijk moet je een luidspreker toch ook "inspelen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 7 april 2010 Report Share Posted 7 april 2010 Maakt niks uit wat voor muziek er op is gespeeld , vaak moeten wel de units zich een beetje losspelen/zich zetten is mijn idee. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 april 2010 Report Share Posted 7 april 2010 Ze zijn nu goed ingespeeld, dan zouden ze eigenlijk duurder moeten zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts