buizenbart Posted 22 april 2010 Report Share Posted 22 april 2010 Leuk item bij DWDD, laat operazangers/zangeressen een rocknummer zingen. Marco Bakker deed het wel aardig, maar wist zich fysiek en vocaal geen houding te geven. Maar dan was er Miranda van Kralingen die Nobody's wife van Anouk bracht. Nou, Anouk 'de valse scheepshoorn' mag uitkijken, ik vond het geweldig zoals Miranda het deed, werd daar héél enthousiast van: =16658&tx_ttnews[backPid]=631&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1271950020&cHash=8872e4f483"]DWDD (Begint bij de 8e minuut) (waah ik krijg er kippevel van ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 april 2010 Report Share Posted 23 april 2010 miranda gezien ja het had zeker wel ..."iets" ik kreeg er ook wel kippenvel van alsof ze eindelijk na al die jaren iets mocht doen waar ze al heeeel lang zin in had. het was wel echt en ze snakt naar meer denk ik. eindelijk van dat strakke keurslijf losgebroken. waar ze overigens ook een opmerking over maakte aan tafel. deze vrouw begint iets te ervaren en gister zag je daar het zaadje van ontkiemen zogezegd. ( denk ik) respect hoor. marco B...tja leuke poging maar niet meer te redden denk ik. zat mischien te weinig drank in Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2010 Author Report Share Posted 23 april 2010 Hehe, te weinig drank Maar je hebt wel gelijk over iets beginnen te ontdekken.. "Ik mag keihard gillen! Geweldig!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 april 2010 Report Share Posted 23 april 2010 de passie gaf de kippe(n)vel. echter was het nog niet pretig om ate luisteren. was wat over de top en te berekenend vond je niet? echter als zij echt los gaat is mijn voorstel dat we anouk dumpen en verder gaan met miranda Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 23 april 2010 Report Share Posted 23 april 2010 :PDoe mij maar Anoek. Ziet er veel lekkerder uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2010 Author Report Share Posted 23 april 2010 @Audiofreak: viswijven kunnen soms ook lekker zijn.. de passie gaf de kippe(n)vel. echter was het nog niet pretig om ate luisteren. was wat over de top en te berekenend vond je niet? echter als zij echt los gaat is mijn voorstel dat we anouk dumpen en verder gaan met miranda Berekenend vond ik het helemaal niet, ze hebben niet veel tijd in de voorbereiding gestoken, dat zag je o.a. aan hoe aandachtig ze de autocue bleven bekijken. Het was voor allebei heel erg zoeken, en bij Miranda was dat een prettige ontdekkingsreis. Maar inderdaad: als zij haar draai daarin zou vinden kan Anouk vis gaan verkopen -edit- Het gezegde "Marco Bakker krentenkakker" gaat nog steeds op.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 april 2010 Report Share Posted 23 april 2010 Help... Nee, het blijft nog teveel opera... en geen rock, qua zang dan. http://www.youtube.com/watch?v=-tAaIlkw-jk Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2010 Author Report Share Posted 23 april 2010 Help... Nee, het blijft nog teveel opera... en geen rock, qua zang dan. http://www.youtube.com/watch?v=-tAaIlkw-jk Tsja, die mevrouw heeft gewoon heel goed leren zingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 24 april 2010 Report Share Posted 24 april 2010 Tot 0:30 gaat het goed. Maar dan krijg je het 'zangerige' tussenstuk.... Daarna trekt het gelukkig weer aan, maar naar mijn idee zit ze al erg hoog in de toonladder. Maar goed ik ben niet geschoold Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 april 2010 Report Share Posted 25 april 2010 Goede zangers en zangeressen moeten gewoon goede muziek blijven zingen. Slechte zangers en zangeressen moeten gewoon slechte muziek blijven zingen. Want zo hóórt het! Slechte muziek, goed uitgevoerd, is iets heel raars. Net zoals goede muziek, slecht uitgevoerd. Wat zingt die onopgeleide popster toch ongelofelijk vals, en wat schiet zijn/haar ademtechniek toch tekort, wanneer hij/zij een stukje Mattheüs Passie probeert... En wat gekunsteld, gezwollen en onnatuurlijk klinkt de klassiek geschoolde zanger(es), wanneer hij/zij een onbeholpen, naïeve popsong verklankt... Het is de taak van de criticus de kunst te beschermen tegen de kunstenaars.(Jan Greshoff) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 april 2010 Report Share Posted 25 april 2010 Leuk item bij DWDD, laat operazangers/zangeressen een rocknummer zingen. Marco Bakker deed het wel aardig, maar wist zich fysiek en vocaal geen houding te geven. Maar dan was er Miranda van Kralingen die Nobody's wife van Anouk bracht. Nou, Anouk 'de valse scheepshoorn' mag uitkijken, ik vond het geweldig zoals Miranda het deed, werd daar héél enthousiast van: =16658&tx_ttnews[backPid]=631&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1271950020&cHash=8872e4f483"]DWDD (Begint bij de 8e minuut) (waah ik krijg er kippevel van ) Volslagen belachelijk (wel dapper hoor) ps Liever Anouk in haar betere jaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 april 2010 Report Share Posted 25 april 2010 :PDoe mij maar Anoek. Ziet er veel lekkerder uit. wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 25 april 2010 Report Share Posted 25 april 2010 ps Liever Anouk in haar betere jaren Allemachtig gaat het nu om 'looks' of de muziek? Als iedere zangeres herinnert moet worden hoe ze er 10 jaar geleden uit zag etc. Dan wordt je daar ook niet blij van, als mens zijnde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 april 2010 Report Share Posted 25 april 2010 Het gaat op de muziek en ik prefereer (de muziek van) de Anouk van pak m beet 15 jaar geleden (eigenlijk voornamelijk haar 1e cd). Bij die van de laatste jaren krijg ik wel eens last van buikkramp. Blijft staan dat de uitvoering van Miranda mij niet kon bekoren, overtuigen, nog raken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 Het gaat op de muziek en ik prefereer (de muziek van) de Anouk van pak m beet 15 jaar geleden (eigenlijk voornamelijk haar 1e cd). Bij die van de laatste jaren krijg ik wel eens last van buikkramp. Worden haar nieuwe platen te belegen, te romantisch voor je? Misschien zelfs te commercieel? In plaats van het 'jonge opstandige geluid' van vroeger. Lijkt me moeilijk als succesvol artiest om je 'niet' te ontwikkelen en altijd hetzelfde te blijven doen. Ik heb niet zoveel met Anouk, maar alleen al haar ik dump om de 2, 3 jaar mijn begeleidingsband wordt een beetje een soap-opera. En maakt haar niet sympathiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2010 Report Share Posted 27 april 2010 Mwah, ik vond de nummers van haar 1e twee cds gewoon beter, met name Mood indigo, Sacrifice, Michel, Don't. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Help... Nee, het blijft nog teveel opera... en geen rock, qua zang dan. http://www.youtube.com/watch?v=-tAaIlkw-jk Helemaal mee eens, het klinkt nergens naar, ik kon het niet volhouden om het af te luisteren.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Help... Nee, het blijft nog teveel opera... en geen rock, qua zang dan. http://www.youtube.com/watch?v=-tAaIlkw-jk Helemaal mee eens, het klinkt nergens naar, ik kon het niet volhouden om het af te luisteren.... Tja, ik zap toch niet snel weg bij DWDD, maar bij dit item kon ik ook echt niet blijven kijken (en vooral luisteren)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Mwah, ik vond de nummers van haar 1e twee cds gewoon beter, met name Mood indigo, Sacrifice, Michel, Don't. Ken ik van de radio. Het begint met een nietszeggend zanglijntje, dreutelt zonder enige variatie in die slappe toonzetting door en aan het eind heb je helemaal niks gehoord. Nobody-pop for people now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Mwah, ik vond de nummers van haar 1e twee cds gewoon beter, met name Mood indigo, Sacrifice, Michel, Don't. Ken ik van de radio. Het begint met een nietszeggend zanglijntje, dreutelt zonder enige variatie in die slappe toonzetting door en aan het eind heb je helemaal niks gehoord. Nobody-pop for people now. ...maar gelukkig hebben we van jouw hand alleen maar briljante creaties ten gehore gekregen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Als je Anouk voor muziek houdt dan valt er nog een hoop te ontdekken. Of blijf gemakkelijk want kritiekloos meejanken met de vaderlandse media. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Als je Anouk voor muziek houdt dan valt er nog een hoop te ontdekken. Of blijf gemakkelijk want kritiekloos meejanken met de vaderlandse media. Alles is beter dan jan smit en consorten Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Als je Anouk voor muziek houdt dan valt er nog een hoop te ontdekken. Of blijf gemakkelijk want kritiekloos meejanken met de vaderlandse media. Alles is beter dan jan smit en consorten sorry? heb je die carnavalshit van patty brard dan nog niet gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Als je Anouk voor muziek houdt dan valt er nog een hoop te ontdekken. Of blijf gemakkelijk want kritiekloos meejanken met de vaderlandse media. Alles is beter dan jan smit en consorten sorry? heb je die carnavalshit van patty brard dan nog niet gehoord gelukkig niet :D maar haar bagger, schaar ik eigenlijks ook bij wat ik eerder schreef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 april 2010 Report Share Posted 30 april 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts