buizenbart Posted 28 april 2010 Report Share Posted 28 april 2010 Ik volg het forum de laatste tijd zo weinig dat ik dat hele thread weghalen gewoon gemist heb Maar je hebt helemaal gelijk Stef, dan ontstaat er een discussie die je later nog eens wilt teruglezen en dan is het gewoon allemaal weg Het lijkt wel een vicieuze cirkel: er wordt veel gehakketakt, daardoor is dit forum voor een hele hoop leden niet leuk meer. Het begint op een klein clubje stugge volhouders te lijken. Maar doordat er dan op zo typische wijze gemodereerd wordt haken zelfs stugge volhouders op den duur af. Straks zit Spido hier helemaal alleen op het forum Ik beleef er iig bijzonder weinig plezier aan de laatste tijd <_< Als je het niet gelezen hebt, heb je ook niets gemist. Simpel ! Als anderen ernaar refereren krijg ik nogal het gevoel dat ik iets gemist heb hoor. Die vicieuze cirkel waar jij het over hebt komt niet door de moderators, maar door de leden zelf. Je hoeft je hier niet aangesproken te voelen, ik bedoelde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 april 2010 Report Share Posted 28 april 2010 Eindelijk duidelijk duidelijke taal van moderator 3,had ik helemaal niet gedacht. Ik vind het geweldig dat achter moderater 3 een gewoon mens zit met gevoelens.Eindelijk geen botte boer.IK had het wel gedacht wat een botte boer. Ik had niet gedacht dat een moderator minimaal 30 uur per week zin en tijd er in stopt in het controleren van gegevens. Al ik dit werk deed voor noppes dan zei mijn vrouw of ik niet een beetje veel gestoord bent. Ik heb die tijd niet mee gemaakt, kijk eens naar Hifi.nl die zijn ook om die redenen met het forum gestopt. Waar ik me wel aan stoort is aan sluik reclame.Terwijl iemand pas begint wordt weggeveegd.Moderators kijk eens als dat nog eens voordoet naar oplossingen ,Bespreek dat met de persoon maar ga dat niet voor de eerste keer uitvegen, Kan altijd een klant worden van Hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moderator3 Posted 28 april 2010 Report Share Posted 28 april 2010 @ Buizenbart, Mijn antwoord had betrekking op dit zinnetje : doordat er dan op zo typische wijze gemodereerd wordt haken zelfs stugge volhouders op den duur af. En daarom gaf ik nog maar eens de uitleg van hoe er gemodereerd wordt door mij. Kennelijk heb ik het dus anders geinterpreteerd. Excuses. Eindelijk duidelijk duidelijke taal van moderator 3,had ik helemaal niet gedacht.Ik vind het geweldig dat achter moderater 3 een gewoon mens zit met gevoelens.Eindelijk geen botte boer.IK had het wel gedacht wat een botte boer. Ik had niet gedacht dat een moderator minimaal 30 uur per week zin en tijd er in stopt in het controleren van gegevens. Al ik dit werk deed voor noppes dan zei mijn vrouw of ik niet een beetje veel gestoord bent. Ik heb die tijd niet mee gemaakt, kijk eens naar Hifi.nl die zijn ook om die redenen met het forum gestopt. Waar ik me wel aan stoort is aan sluik reclame.Terwijl iemand pas begint wordt weggeveegd.Moderators kijk eens als dat nog eens voordoet naar oplossingen ,Bespreek dat met de persoon maar ga dat niet voor de eerste keer uitvegen, Kan altijd een klant worden van Hear. @ wol, Natuurlijk zit er een gewoon mens achter. We zijn geen robots of een programmaatje wat op de server wordt afgedraaid (soort automatische moderator). BTW geen 30 uur, maar 15-20 uur, hoewel 30 uur is ook weleens gebeurt afgelopen jaar. Mijn vrouw ziet liever dat ik ermee stop, want zij heeft er soms last van mijn innerlijke gefoeter. En Andro begint niet net, is al veel langer bezig met speakers bouwen als fabrikant. Dat hij nu een eigen showroom heeft is een aanvulling op zijn ondernemersschap. in mijn openingspost, die blijkbaar niet begrepen wordt en geapprecieerd, begin ik met hoi iedereen en moderators... meervoud dus ... blijkbaar reageert er maar 1 moderatoris er maar 1 moderator meer? Verder wijs ik niemand expliciet aan dat hij zij juist of fout opschoont ook moderator3 niet. herlees mijn openingspostmaar eens opnieuw, het is een heel open post zonder enige aanval ik heb mijn woorden gewikt en gewogen Het opschonen gelde vr iedereen ... en ik ben mans genoeg om in eigen boezem en spiegel te kijken om nu ineens zwaar in zn wiek geschoten te zijn ontgaat mij ook volledig En ja ik ben mij bewust dat een moderator zn vrije tijd erin steekt enz enz enz. Ik ben vaak 12 uur van huis vr werk, verbouwing, kinderen, huishouden ... toch probeer ook ik vrije tijd in te lassen om hear levendig te houden. Als de leden geen moeite doen, is er ook geen hear meer. Maar ik dwaal af . @ StefK, Het is jouw topic en wat dus MEER gericht was naar de leden en niet aan de moderators expliciet. We hebben een emailwisseling erover gehad de afgelopen dagen en dat is prima geweest. Daarom zal ik ophouden met mijn grieven en zie ook dat het topic niet de kant opgaat waar jij het voor had opgezet. Namelijk dat de leden op jouw openingspost gaan reageren over het opschonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts