DJohnny Posted 2 juni 2003 Report Share Posted 2 juni 2003 Hallo Heeft iemand ervaring met het merk Inkel, of met een Inkel PSA-1200 versterker? Graag reacties over het merk of over dit type versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoveelste Henk Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Inkel komt, net als Sherwood, uit de Bose- stal. Ik vrees dat het niet veel met "high end" te maken heeft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Geplaatst door zoveelste Henk:Ik vrees dat het niet veel met "high end" te maken heeft... Hoi Henk, Gelet op de naam van de vraagsteller geloof ik niet dat dat veel uitmaakt. Inkel heeft m.n. produkten op PA gebied en daarin zijn ze best goed. Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJohnny Posted 8 juni 2003 Author Report Share Posted 8 juni 2003 Iedereen bedankt voor hun reacties. Ik kon dus deze versterker voor 450 euro kopen. Kon echter ergens anders voor hetzelfde bedrag een Yamaha P3200 kopen, mijn keuze is gevallen op de Yamaha. Klonk VEEEEL strakker en zag er ook gewoon mooier uit. Ging ook veel harder dan de Inkel, desondanks de Inkel op papier veel meer vermogen heeft. Zegt dus ook geen moer dus. Heb ik een goeie keuze gedaan aan deze Yamaha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
@ Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door DJohnny:Iedereen bedankt voor hun reacties. Ik kon dus deze versterker voor 450 euro kopen. Kon echter ergens anders voor hetzelfde bedrag een Yamaha P3200 kopen, mijn keuze is gevallen op de Yamaha. Klonk VEEEEL strakker en zag er ook gewoon mooier uit. Ging ook veel harder dan de Inkel, desondanks de Inkel op papier veel meer vermogen heeft. Zegt dus ook geen moer dus. Heb ik een goeie keuze gedaan aan deze Yamaha? Schijnbaar wel anders had je toch die inkel gekocht? Of mis ik hier nu een afslag???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door @: Of mis ik hier nu een afslag???? Algemeen bekend. Mensen die een bevestiging van hun zojuist gedane(uiteraard)goede aankoop willen hebben Voorbeelden te over van situaties waar een semi-recensist/luisteraar een set bij iemand gaat beluisteren, lichte kritiek heeft en die ander naarstig op zoek gaat naar vervangende apparatuur/kabels e.d. Terwijl hij er zelf altijd tevreden over was Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJohnny Posted 9 juni 2003 Author Report Share Posted 9 juni 2003 *zucht* Ik bedoelde eigelijk te vragen of dit een goede versterker is, en dan doel ik niet zo op geluidskwaliteit (want die vind ik prima) maar meer op de bouw, levensduur etc. van het apparaat omdat ik er verder weinig van weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door DJohnny:*zucht* Ik zei ook in z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Moet je dus eigenlijk hier vragen. http://www.new-line.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door DJohnny:*zucht* Ik bedoelde eigelijk te vragen of dit een goede versterker is, en dan doel ik niet zo op geluidskwaliteit (want die vind ik prima) maar meer op de bouw, levensduur etc. van het apparaat omdat ik er verder weinig van weet. Het is leuk dat je je vraag hier stelt, maar dit is een hifi forum en geen pro-audio forum..... De meeste mensen hier hebben geen kennis van de pro-audio apparatuur. Ik vind Inkel de mindere van pro audio merken en het is ook goedkoop. Yamaha staat beter aangeschreven en ik denk dat je de beste keus hebt gemaakt, ook gezien je eigen ervaringen. Kijk eens bij google search voor meer forums Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 In mijn dj periode heb ik een Inkel MX 1100 huis/tuin en keukenmixer gehad. En die was echt onverwoestbaar! Ik weet waar ik over praat want,in die tijd hing ik nogal veel aan de biertiet en had weleens het idee dat het apparaat ook dorst had. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 INKEL zeker gezien het geld is niets mis mee. Ze hebben zelfs een best wel dure lijn gehad met uitsluitend kwaliteitscomponenten. De goedkopere zijn uitstekend geschikt voor disco en klein PA werk. Ikzelf heb ook nog eens even een inkel gehad en daar was niets mis mee een beetje hard alleen maar daar ging het mij toen ook om . Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJohnny Posted 9 juni 2003 Author Report Share Posted 9 juni 2003 Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch het beste zit met deze Yamaha. Had ik nog 1 vraagje. Binnekort wil ik nog een versterker aan gaan schaffen voor een paar topkasten van 300 watt rms aan 8 ohm. Nu heb ik keuze uit de volgende versterkers: Alesis Matica 900, Yamaha P4500, Peavey PV2600 of een Stageline STA-900 versterker. Zou iemand mij de volgorde van deze versterkers kunnen geven van goed naar slecht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door DJohnny:Nu heb ik keuze uit de volgende versterkers: Alesis Matica 900, Yamaha P4500, Peavey PV2600 of een Stageline STA-900 versterker. 1 - Yamaha P4500 2 - Peavey PV2600 3 - Alesis Matica 900 4 - Stageline STA-900 versterker grtz Yoyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts