audiofreak Posted 23 mei 2010 Report Share Posted 23 mei 2010 Mijn zwager heeft gisteravond tijdens een feestje zijn Translator Impact 20 speakers opgeblazen. De rubberen randen zijn er helemaal uit gesprongen en de conussen zelf lopen duidelijk aan en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 mei 2010 Report Share Posted 23 mei 2010 transl@planet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 23 mei 2010 Author Report Share Posted 23 mei 2010 Oja, natuurlijk jij kon het helemaal weten. Was ik ff vergeten en had ik je gewoon even kunnen bellen. Helemaal niet bij stil gestaan. Enfin, in ieder geval bedankt. Ik zal Hans Baan gaan emailen via je opgegeven adres. groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronaldve Posted 9 juni 2010 Report Share Posted 9 juni 2010 Ha Audiofreak, Dat is heel jammer want de Translator Impact 20 is een uitstekende luidspreker. Als de foamringen al vergaan waren en je speelt hard door dan gaat helaas alles stuk. De spreekspoel komt scheef te hangen en gaat aanlopen en uiteindelijk gaat de boel kapot. Met goede foamringen was dit natuurlijk nooit gebeurt want de Vifa's die er in zitten (M21WN-16) kunnen echt wel wat hebben. groet, Ronaldve Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 10 juni 2010 Author Report Share Posted 10 juni 2010 Ha Audiofreak, Dat is heel jammer want de Translator Impact 20 is een uitstekende luidspreker. Als de foamringen al vergaan waren en je speelt hard door dan gaat helaas alles stuk. De spreekspoel komt scheef te hangen en gaat aanlopen en uiteindelijk gaat de boel kapot. Met goede foamringen was dit natuurlijk nooit gebeurt want de Vifa's die er in zitten (M21WN-16) kunnen echt wel wat hebben. groet, Ronaldve Het zijn geen foamringen , maar rubberringen. Inderdaad loopt er één aan, dus beiden units zullen vervangen moeten worden. Of het Vifa units zijn weet ik eigenlijk niet. Ik heb daar nog niet naar gekeken. Overigens, die Hans Baan reageert niet op mijn emails. Ik heb er nu 3 verstuurd. Waarom iemand dan een emailadres heeft snap ik niet. Email is ook gewoon post lijkt mij. Naar de units zal ik naar gaan kijken van het weekeinde welke het zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 10 juni 2010 Report Share Posted 10 juni 2010 Ja zou natuurlijk ook kontakt kunnen opnemen met Audiolab, van daar wordt zeker op post gereageerd................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juni 2010 Report Share Posted 10 juni 2010 of je koopt een paartje 2e hands translator van MP staan er best veel te koop, voor niet veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 11 juni 2010 Author Report Share Posted 11 juni 2010 Inmiddels zijn we weer een stapje verder. De unit die erin zit is een M21WN-09-08 901, made in Denmark. Zoeken op internet levert het resultaat dat het een Vifa unit betreft en deze is te verkrijgen bij o.a. Speakerland. De reden dat Hans Baan niet heeft gereageerd op mijn emails is mij nu ook bekend (met dank aan Ruud) en ligt in de privesfeer (overlijding) en daar heb ik alle begrip voor. Morgen Speakerland even bellen. @Ronaldve dank voor je aanbod (je PM), maar ik probeer eerst via Speakerland. @M44, Had ik ook als tweede alternatief aan gedacht, maar nieuwe units heeft mijn zwager liever. Bedankt in ieder geval. @Jitze, Audiolab ken ik, maar niet meer nodig. ook bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts