Jump to content

De gehakte set van Mumsoft.

WanFie
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Het kost wel tijd om je erin te verdiepen.

Ik heb er best wat tijd in gestopt Ark en alles wat ik kon vinden heb ik allang "verslonden"

Toevallig was een mijn mentoren er mee bezig Zo kwam ik ook bij een publicatie in

het tijdschrift Prana .... In het kort op VdV' s site omschreven in de reeds genoemde link.

Maar meer weet ik ook niet. Ik laat het voorlopig, voor wat het is.

Jack

Spido die speakers die jij bouwt behoren ook tot wanorde ,het feit is dat die speakers van u ook fase verschillen heeft ,hij heeft totaal geen fase reinheid en dan spreek jij over wanorde :):D:mad2:

Beste Wol,

Nonsens! Spido is een virtuele persoonlijkheid en bouwt dus alleen virtuele luidsprekers.

Die luidsprekers zijn volkomen fasecoherent, zijn geheel vrij van naijling / vertraagde resonantie, hebben perfecte spreidingskarakteristieken (zonder lobing / interferentiepatronen) en kennen geen enkele soort van vervorming.

Guest KT88

Ik heb zelf het idee dat zij ook nog aan het ontdekken zijn hoe het allemaal exact werkt.

Wel hoop ik dat als zij dat voor zich zelf duidelijk hebben er ook mee naar buiten komen en de 'techniek' openbaar gaan maken.

Exact.

Het hele gebeuren is niet meer geweest dan en ook nooit anders gekenmerkt als een experiment "in het veld".

Dat experiment is voorzover mij bekend geslaagd te noemen en wellicht gaan we er in de toekomst nog meer van horen.

Overigens ben ik zelf een beetje "out of the loop" wat dit aangaat en dus ook niet echt op de hoogte van wat er nu verder gaat gebeuren.

Ach, je moet er in geloven, hè?

Alleen dán kun je het horen.

En die twee gladde groenen zorgen er dan voor dat je er áán gaat geloven... B)

Wellicht zijn die 2 groenen ook gewoon virtueel, en hun modificaties dus ook. :D

Je weet het niet, je weet het niet...........

Beste KT88,

Ik weet het wèl!

(En het verbaast me eigenlijk dat jij het kennelijk niét weet...)

Al in de eerste eeuw na Christus schreef de beroemde Romeinse satiricus Petronius zijn beruchte zin ‘de wereld wil bedrogen worden’ op in zijn boek Satyricon. Lang voor de prachtige verfilming van Satyricon door Fellini dus. Het zou nog eeuwen duren voordat Madoff geboren werd, maar leugen en bedrog kende men toen ook al lang.(...)

http://www.historien.nl/?p=9665

Just follow the money, KT88.

Guest KT88

[....]

Just follow the money, KT88.

Ah, het aloude "Mundus vult decipi". Ja. Ik denk dat dat, in zijn algemeenheid gesteld, wel waar is.

Ik zou daar zelfs nog aan toe willen voegen dat "h0m0 homini lupus est", waarvan dit forum en zelfs deze thread enkele fraaie staaltjes laat zien.

(Met excuses voor de schrijfwijze, dit forum ziet h0m0 blijkbaar als een scheldwoord en maakt er ##### van. Hoe vooringenomen! Het naar mijn bescheiden mening veel vileinere "nicht" komt WEL ongeschonden door het filter.)

Maar dat geld volgen, dat is nou bij uitstek iets wat mij nog nooit zo erg goed gelukt is, beste Spido.

Geld heeft de merkwaardige eigenschap om direct weg te vluchten zodra ik in beeld kom.... :D

Overigens: als we nu straks allemaal fijn het knopje voor Marianne Thieme (of, indien u wat recalcitranter van aard bent, dat voor Esther Ouwehand) indrukken op dat stem-machientje achter het gordijntje (misschien wil je Klaas wel vragen dat te doen), dan komt die vleestax er wellicht snel doorheen en wordt het gehakt dus ook fors duurder.

Misschien dat het dan WEL op waarde wordt geschat, want alles in deze wereld wordt immers afgemeten aan de prijs en maar zelden of eigenlijk nooit aan de waarde......hmz.gif

Want de modificaties die onder de (ongelukkige!) naam "Gehakt" bekend staan, waren altijd nog gratis (op electronische aanpassingen na).

Commercieel gezien slaat het nergens op, natuurlijk.

"extreem "?

Hoho, even goed lezen vriend ;) Ik citeer hier een klein stukje uit een (vanwege © !!!!!!!!) uitspraak van, Menno van der Veen.

Ik beaam het natuurlijk wel, nèt als al die mensen die meegedaan hebben om de mod' s te verifiëren.

Kijk daar kun je wàt mee, mod's die werken, begrijpbaar en vooral ook verifieerbaar!

Maar waarom kurk om een trafo "werkt" begrijp ik écht niet :confused:

Dat het "iets" doet heb ik natuurlijk allang uitgeprobeerd en vastgesteld ;)

Kom eens met wat nieuws! :rolleyes: En nòg beter "antwoorden" ;)

Jack

de mods zijn verifieerbaar. je hebt die hele vleesklomp die jij je lichaam noemt om te verifieren.

je oren

de buik waar ik nu bas kan voelen.

kippe(n)vel

allemaal meetinstrumenten.

de rest doet er voor mij niet toe.

kan mij het schelen of iets goed meet. :)

@kappa

klopt helemaal

daarom werd ook een experiment uitgevoerd. de heren zitten ook nog met vragen daarom zijn ze ook blij met feedback van mensen die de mods hebben laten toepassen.

Ze weten echter wel genoeg om te doen wat ze nu doen.

in mijn vak weten ze eigenlijk minder maar doen ze alsof ze alles weten en zijn er mee naar buiten gekomen toen ze nog lang niet klaar waren met toetsen, nadenken. en daar gaat het om mensen levens.

hoe vaak komt men met iets naar buiten en achteraf ....tja achteraf...met de kennis van nu <_<

hoe de heren berret en B gehakt dit aanpakken kan ik alleen maar prijzen.

Guest tubejack

de mods zijn verifieerbaar. je hebt die hele vleesklomp die jij je lichaam noemt om te verifieren.

Nee, ik val in herhalingen: Voor mij niet. Zolang ik me er op e.e.a. manier niet iets bij kan voorstellen niet...

en dan hoeft het niet eens meten te zijn.... beeldvorming is soms al genoeg.

De op de VdV site genoemde van der Heide mod ' s zijn door een groep mensen getest.! doe er je voordeel mee ;)

Als ik zélf iets modificeer dan weet ik door ervaring: "vooraf" al wat iets doet.

Of ik heb een 2e exemplaar zodat ik A/B kan vergelijken

Mijn geheugen hoe iets vóór de modificatie klonk is namelijk lang niet altijd zo goed ..... daarnaast heb ik nog referentie apparatuur.

Soms draai ik ook een mod weer terug.... gewoon omdat het achteraf al goed was...

Groet van,

19kg vet, 63,kg spieren en wat botten :D

Guest KT88

@KT88

Stemknopje?...vandaag is de moderne rode potlood terug van nooit weggeweest!

U hebt gelijk, oh Goede Buis! :blink:

Welk een anachronisme in deze tijd van internet, computers en gekoppelde databases........

Ja, dat was weer heel leuk, vandaag!

We moesten / konden / wilden gaan stemmen, dusss....

Kom ik met m'n gitaar en m'n stemfluitje op dat stembureau in ons dorp...

zegt die dikke vent in het midden achter die tafel: "Heppu een legitimatie?"

En dan ik met: "Nee, maar heppu voor mij wellicht een zuivere A?"

Nou, en dat had híj nou weer niet.

Schiet niet echt op, hè?

Bleek ik dus een vrijzwevende stemmer te zijn, volgens Maupie de Hond..

Verbaasde me niks.

Ik voel me al tijden vrij zweverig...

(Vooral wanneer ik forumstukkies van Wol, Miracle of M44 doorneem!)

En dat vandaag de dommocratie, inclusief Spido, de enige regeringsleider naar huis stuurde die ons land ooit had (met inbegrip van zelfs Thorbecke en Johan de Witt!) die intelligentie, intellect en ethiek in zich verenigde, die over veel tact en humor beschikte - om nog maar te zwijgen van zijn doorzettingsvermogen - stempelt dat deze dag niet tot een rampdag?

En dat alleen maar omdat hij brabbelde en er veel te slim uitzag om geloofwaardig te kunnen zijn, voor dom volk...

Gelukkig is hij nu al weer voorbij, die dag...

(Dàg, dag!)

Nu krijgen we dus (eigen schuld, dikke bult!) een linkse lieverd die niets weet, niets kent, en ook niet kan rekenen, of een rechtse bekvechterige blaaskakerige bal.

Too close to call, for now...

Maar het kan alleen slecht aflopen. :angry:

Beste KT88,

Dus het gehakt is goedkoop?

Heeft dat iets met C1000 te maken?

En/of met Actiegroep "Lekker Dier"?

Nou ja... ik vráág maar!

Spido ,ik heb jouw 2 simpele vragen gesteld over u speaker die u niet wilt of kan beantwoorden ,dat perfectperformer ook fase verschillen heeft ,en dat die totaal geen fase reihheid heeft, de perfect performer ,en dan schept je af dat je virtueel bent geeft eens een fatsoenlijk antwoord Spido en verberg je niet achter een masker. :)

Spido is zweverig ,als je geen antwoord weet te geven ben je ineens virtueel :):D :D slimme vogel

zijn slimmen vogels dan niet slim! :D Balkenellende is toch hoogleraar

Ach Wol, we zijn er toch aan gewend dat de stenen speakers verschrikkelijk goed zijn, eigenlijk perfect. Ik had ze ook bijna genomen, ware het niet dat ze veel te zwaar zijn voor mijn sprieterig voorkomen, en dus niet van gehakt zijn te voorzien. (Tenminste, niet zonder kraanwagens en verhuizers :D)

Dus dan doe ik het maar met die flabberkasten van Phonar. Iets minder fase-rein, maar wel structuur-rein :)

Mk045.gifrc

Guest KT88

Bleek ik dus een vrijzwevende stemmer te zijn, volgens Maupie de Hond..

Verbaasde me niks.

Ik voel me al tijden vrij zweverig...

Ik ben/was, als pianist/toetsenist, meer een gelijkzwevende kiezer.

Beste KT88,

Dus het gehakt is goedkoop?

Heeft dat iets met C1000 te maken?

En/of met Actiegroep "Lekker Dier"?

Nou ja... ik vráág maar!

Van mij mag die hele vlees-industrie gisteren nog op de schop.

Weg met de legbatterijen, de hormoon-doorgefokte kalveren en de varkens op enkele vierkante dm.

Dan maar wat minder vlees (of helemaal niet meer).

Ik ben beslist geen vegetarier of zelfs veganist uit overtuiging, maar aan die wantoestanden moet gewoon rap een einde komen.

Marc, ik heb het vermoeden dat bij jou Scanspeak units er in zitten in de speakers, en

Scanspeak is voor mij allround top unit, geen Germanny sound :):D :D

I have MSW Manger, ook no Germanny sound :D

Ik vind Phonar voor 1500 aan Euro,s weinig geld voor zo,n speaker dan praten we niet over de modificeerde speakers ;)

Van mij mag die hele vlees-industrie gisteren nog op de schop.

Weg met de legbatterijen, de hormoon-doorgefokte kalveren en de varkens op enkele vierkante dm.

Dan maar wat minder vlees (of helemaal niet meer).

Ik ben beslist geen vegetarier of zelfs veganist uit overtuiging, maar aan die wantoestanden moet gewoon rap een einde komen.

Ben sinds een week of 2 weekday vegetarian geworden nav dit filmpje op TED

Vond t wel een goed idee. Kan best wat minder,

Guest KT88

Ben sinds een week of 2 weekday vegetarian geworden nav dit filmpje op TED

Vond t wel een goed idee. Kan best wat minder,

Goed initiatief.

Ik eet ca. 2 keer per week vlees bij de warme hap, en soms een stukkie worst op de boterham.

Er zijn prima soja-vervangers die mij althans prima smaken.

Neemt niet weg dat ik best kan genieten van een goeie biefstuk, maar uit eten gaan doe ik nog maar heel weinig.....

Thuis maak ik dat niet.

Ik eet ca. 2 keer per week vlees bij de warme hap, en soms een stukkie worst op de boterham.

Er zijn prima soja-vervangers die mij althans prima smaken.

En dat snap ik dan weer niet. Ik ken ze die soja worstvervangers voor op de boterham die visueel op vlees lijken en ergens in de verte daar ook naar smaken. Waarom zou je dat doen? Om af te kicken of om de illusie te hebben? Dat is dan toch ook nergens meer voor nodig.

;)

Guest KT88

Ik ben niet zo principiëel als bijvoorbeeld Mumsoft, maar ik probeer mijn bescheiden bijdrage te leveren aan het terugdringen van die bio-industrie.

Een mens moet ergens beginnen. Varkensvlees at ik sowieso al niet.

En dat sojaspul smaakt prima, dus waarom niet?

Ik eet liever hartig dan zoet.