audiofreak Posted 13 juli 2010 Report Share Posted 13 juli 2010 @ Hans, Wel goed en blijven lezen, want ik had al aangegeven dat ik zou komen en meerijdt met KT88. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2010 Author Report Share Posted 13 juli 2010 Ok ok ok... dan zijn we al met z'n zessen (jammer dat Kappa7 niet kan). Definitief dus KT88, Audiofreak, Ruud, Arden Sodejuu en Ikke ?? Ik zal de openingpost aanpassen en ook te phonotrappen erbij zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2010 Author Report Share Posted 13 juli 2010 De openingpost is bijgewerkt, wanneer en aanvullingen zijn, zie ik ze wel verschijnen. Een paar vraagjes: Nemen we ook Step up trafo's mee..?? Hoe gaan we het vergelijk opzetten..?? Kunnen we weer gezamelijk eten in Roermond..?? Komt allen... het zal wel weer gezellig worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 13 juli 2010 Report Share Posted 13 juli 2010 Ok ok ok... dan zijn we al met z'n zessen (jammer dat Kappa7 niet kan). Definitief dus KT88, Audiofreak, Ruud, Arden Sodejuu en Ikke ?? Ik zal de openingpost aanpassen en ook te phonotrappen erbij zetten. Kom ook 4 september Heb een geupgrade Array of is die van jou ook gemodificeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2010 Author Report Share Posted 13 juli 2010 Ok ok ok... dan zijn we al met z'n zessen (jammer dat Kappa7 niet kan). Definitief dus KT88, Audiofreak, Ruud, Arden Sodejuu en Ikke ?? Ik zal de openingpost aanpassen en ook te phonotrappen erbij zetten. Kom ook 4 september Heb een geupgrade Array of is die van jou ook gemodificeerd? Zoals je weet is bij mij alles geupgrade... Maar wat mijn PH-2 betreft.. deze is exact gelijk aan de huidige modellen. De nieuwe serie laat nog even op zich wachten. p.s. ik zet je erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 juli 2010 Report Share Posted 13 juli 2010 Hans, waar ook, ik kom ook hoor ... ( Zet mij onder voorbehoud, gezinsfactoren die ik nu nog niet kan inschatten! (zoals ik reeds schreef) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 juli 2010 Author Report Share Posted 13 juli 2010 Hans, waar ook, ik kom ook hoor ... ( Zet mij onder voorbehoud, gezinsfactoren die ik nu nog niet kan inschatten! (zoals ik reeds schreef) Je staat er bij, al weer 8 aanmeldingen... Wat kost zo'n phonotrap van jouw.., € 599.- ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 juli 2010 Report Share Posted 13 juli 2010 Roermond dat is 3 uur reizen voor mij met de trein. Ik moet even zien hoe dat gaat. Zondag 5 september valt namelijk in mijn vakantie. En ik weet nog niet in welke week de "bungalow"-week valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 Roermond dat is 3 uur reizen voor mij met de trein. Ik moet even zien hoe dat gaat. Zondag 5 september valt namelijk in mijn vakantie. En ik weet nog niet in welke week de "bungalow"-week valt. Gelukkig... we komen zaterdag 4 september bij elkaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Ik zal er ook bij zijn. Ik hoor wel of ik de Ming Da moet meenemen (losse buizenvoeding). Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Hans, waar ook, ik kom ook hoor ... ( Zet mij onder voorbehoud, gezinsfactoren die ik nu nog niet kan inschatten! (zoals ik reeds schreef) Je staat er bij, al weer 8 aanmeldingen... Wat kost zo'n phonotrap van jouw.., Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 Ik zal er ook bij zijn. Ik hoor wel of ik de Ming Da moet meenemen (losse buizenvoeding). Voorlopig ja. Wat kost zo'n Ming Da (in Europa)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Roermond dat is 3 uur reizen voor mij met de trein. Ik moet even zien hoe dat gaat. Zondag 5 september valt namelijk in mijn vakantie. En ik weet nog niet in welke week de "bungalow"-week valt. Zaterdag 4. Kan je niet met iemand meerijden? Waar zit je ergens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Ik zal er ook bij zijn. Ik hoor wel of ik de Ming Da moet meenemen (losse buizenvoeding). Voorlopig ja. Wat kost zo'n Ming Da (in Europa)?? Die zit nu rond de 1000 euro. Is volledig buizen, ook de voeding. En traploos regelbaar voor elk element, MM en MC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Omgeving Alkmaar? Nee, ik dacht niet dat we Hear-ders hier hebben in de buurt. Ach, de zaterdag. Is ook gezellig, maar zal niets aan de reistijd veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 Phonotrappen: Octave phonomodule ( +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 @Hans, Ik denk dat Miracle ook wel wil komen. Hij kan niet antwoorden omdat hij nu op vakantie is. Pioniertje vast ook wel. Is toch een vast maatje van Sodejuu. Bedenk ook dat het nu vakantietijd is en dat er vast nog meer aanmeldingen gaan komen de komende weken. Misschien een nieuw topic speciaal ervoor openen met als titel Hear meeting 2010. Sommigen mensen kijken niet in dit topic, maar wel bij een topic met hear meeting. Tis maar een idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 @Hans, Ik denk dat Miracle ook wel wil komen. Hij kan niet antwoorden omdat hij nu op vakantie is. Pioniertje vast ook wel. Is toch een vast maatje van Sodejuu. Bedenk ook dat het nu vakantietijd is en dat er vast nog meer aanmeldingen gaan komen de komende weken. Misschien topic titel laten aanpassen door moderator met als titel: "Hear meeting 2010 : phonotrappen, phonotrappen, phonotrappen" Tis maar een idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Prima idee Onno Het topic is achteraf ook snel opspoorbaar op die manier Hearmeeting 2010 is een vrij unieke titel voor de zoekfunktie Greetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 Titel is aangepast op verzoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 @Hans, Ik denk dat Miracle ook wel wil komen. Hij kan niet antwoorden omdat hij nu op vakantie is. Pioniertje vast ook wel. Is toch een vast maatje van Sodejuu. Bedenk ook dat het nu vakantietijd is en dat er vast nog meer aanmeldingen gaan komen de komende weken. Ik maak me helemaal geen zorgen dat er niet meer mensen zullen komen. Ik hoop wel dat Sodejuu e.e.a. geregeld krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 juli 2010 Author Report Share Posted 14 juli 2010 Prima idee Onno Het topic is achteraf ook snel opspoorbaar op die manier Hearmeeting 2010 is een vrij unieke titel voor de zoekfunktie Greetz Stef Breng jij je Rega mat ACE mee..?? Het was een P25 met RB 600, kunststof plateau en Heed voeding (dacht ik).. Voor veel mensen een redelijk betaalbare draaitafel met hoge prestaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 juli 2010 Report Share Posted 14 juli 2010 Prima idee Onno Het topic is achteraf ook snel opspoorbaar op die manier Hearmeeting 2010 is een vrij unieke titel voor de zoekfunktie Greetz Stef Breng jij je Rega mat ACE mee..?? Het was een P25 met RB 600, kunststof plateau en Heed voeding (dacht ik).. Voor veel mensen een redelijk betaalbare draaitafel met hoge prestaties. I will do that with all my pleasure Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 15 juli 2010 Report Share Posted 15 juli 2010 Roermond is wel een stukje rijden inderdaad, is het nog mogelijk dat ik met iemand mee kan rijden? Ik kom vanaf Zwolle, afspreken ergens in den lande kan natuurlijk ook. Mijn Pearl+ neem ik graag mee, kwa bouwkosten past ie wel in het rijtje ~600, kwa muziek kwaliteit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 ik kom in ieder geval niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts