Hans van Liempd Posted 26 juli 2010 Author Report Share Posted 26 juli 2010 ....het wordt dan alleen gelijk wel een heel prijzig iets. Vind ik op zich geen punt, maar goed, wie ben ik? Het moet inderdaad een top draaitafel worden (vind ik ), we kunnen dan gelijk eens horen wat dat nog brengt boven een speler als de P25 met Ace. Bovendien krijgen de duurste phonotrappen een waardige bron. Ik bedoel... wanneer het dan nog niet klinkt......, dan licht het in ieder geval niet aan de draaitafel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2010 Report Share Posted 26 juli 2010 (edited) @Henkes, Breng de vrouwen maar mee en begin maar alvast te sparen. Roermond is winkelstad nr 5 van Nederland qua diversiteit. En dan hebben we hier nog een Retailpark en een Designer Outletcenter. Ik vind het wel knap dat je vrouw het goed met je vriendin kan vinden @medeorganisatoren en deelnemers Ik kan mijn Thorens daar neerzetten. Mogelijke elementjes hiervoor die ik ter beschikking heb: Goldring Eroica LX Denon DL-103 Benz Micro Wood L2 Of een element van Arden, mits hij er een ter beschikking wil stellen Andere optie: Deze met een Yamaha MC-9 P.S.: Sorry, maar wat zuigt deze forumsoftware sinds de overgang. Een plaatje is niet meer te plaatsen en je blijft maar restricties naar je hoofd geslingerd krijgen. Is het werkelijk echt zooooo moeilijk om degelijke software aan te schaffen waar je mee kunt werken? Edited 26 juli 2010 by Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 juli 2010 Author Report Share Posted 26 juli 2010 Ik haak definitief af. Mijn belangstelling gaat meer uit naar de verschillende soorten aandrijvingen, waaronder de idler-aandrijving mijn grootste interesse heeft. Ook VPI heeft een idler als up-grade voor haast alle tafels in hun pakket. Diverse andere fabrikanten eveneens. Ik denk, gezien het gehoorde bij Hanze Hifi, dat daarin nog leuke dingen staan te gebeuren. Dat is dan weer jammer, we hebben het toch altijd over phonotrappen gehad, niet over draaitafels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 juli 2010 Author Report Share Posted 26 juli 2010 @medeorganisatoren en deelnemers Ik kan mijn Thorens daar neerzetten. Andere optie: Deze met een Yamaha MC-9 Zie 'n paar posting hierboven (en de openingspost ). M.i. gaat het om een phonotrappenvergelijk en niet om een draaitafel vergelijk. Aan twee draaitafels hebben we dus genoeg. Of denken jullie er anders over..??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juli 2010 Report Share Posted 26 juli 2010 Hans, daar heb je gelijk in, maar Stef heeft aangegeven dat hij onder voorbehoud aanwezig is. Als de Rega er dan niet is, is een van deze 2 zeker een mogelijkheid. Een topdraaier zal iemand anders dan moeten meebrengen, want ik ga niet met de Fatbob slepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 27 juli 2010 Report Share Posted 27 juli 2010 Arden, ik neem toch aan dat we een van jouw top draaitafels mogen beluisteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 juli 2010 Author Report Share Posted 27 juli 2010 Hans, daar heb je gelijk in, maar Stef heeft aangegeven dat hij onder voorbehoud aanwezig is. Als de Rega er dan niet is, is een van deze 2 zeker een mogelijkheid. Een topdraaier zal iemand anders dan moeten meebrengen, want ik ga niet met de Fatbob slepen Uiteraard, de thorens lijkt mij dan het best omdat deze toch nog in veel huiskamers voorkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 27 juli 2010 Report Share Posted 27 juli 2010 @Sodejuu,een thorens klinkt toch geweldig dat heeft die toch bewezen op de workshop bij Henk te Sneek. Mitnummen Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 27 juli 2010 Report Share Posted 27 juli 2010 @ Sodejuu bedankt voor de info ik zal het aan mijn vrouwen door geven. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 juli 2010 Report Share Posted 28 juli 2010 OP 4 september ben ik helaas nog op vakantie, maar ik lees wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Roermond ligt voor de meeste mensen nogal uit de buurt. De zaal waar de meeting plaats vindt is echter wel OK, want er werd niet bepaald geklaagt over hoe het klonk bij het voorversterkervergelijk dat we er toen gedaan hebben. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor de lange terugrit nog iets in hun maag willen hebben. Er zijn een aantal mogelijkheden. Er zijn genoeg eetgelegenheden in Roermond eo. Het is mogelijk iets te zoeken om daar met de mensen die er gebruik van willen maken ergens naar toe te gaan. Echter, het is ook mogelijk bij de zaal zelf te eten. De kaart is eenvoudig (schnitzel, biefstuk of sat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 juli 2010 Members Report Share Posted 30 juli 2010 Nou, Glenn en ik eten in ieder geval mee, Sander waarschijnlijk ook wel (maar dat zal hij zelf nog wel melden). Mijn nieuwe Phonomodul haal ik morgen onderweg naar huis op in Karlsbad, die zal in september in ieder geval goed ingespeeld zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Ik eet graag mee, een sateetje ofzo is nou net een lekkere snack. Ik heb alleen meerijders dus daar moet ik wel rekening mee houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Hans en Marco, hoe laat willen we met de meeting beginnen? Op de eerste pagina hou ik bij wie er allemaal mee wil eten. Gelieve via e-mail aan te melden. Marco, Glenn en Sander staan al genoteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Dan wordt het tijd om de knoop door te hakken. Ik kom niet. Te ver en te vlezig M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Op de eerste pagina hou ik bij wie er allemaal mee wil eten. Gelieve via e-mail aan te melden. Marco, Glenn en Sander staan al genoteerd. Ik heb Onno bij me, geen idee of die mee wil eten. Zoniet, dan eet ik ook niet mee. Hij is nu op vakantie dus we kunnen het hem pas over ruim 2 weken vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 juli 2010 Members Report Share Posted 30 juli 2010 Hans en Marco, hoe laat willen we met de meeting beginnen? [...] Voor ons is het ongeveer 2 uur rijden, als wij nou rond 8 uur vertrekken, zijn we er om 10 uur (net als de rest van de leveranciers?). Spulletjes opbouwen, wat warm laten draaien, zeg half 12 beginnen? Als de rest dan vanaf een uur of 11 binnen komt druppelen heeft iedereen zich weer even voorgesteld en de handjes geschud, bakkie pleur gedronken und geht es los... Lijkt me voor iedereen wel te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Ik kom niet. Te ver en te vlezig Voor een man, die vaak bezig is met gehakt is dat wel raar, ja... Ik kan er nu nog niets over zeggen of ik kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2010 Report Share Posted 30 juli 2010 Op de eerste pagina hou ik bij wie er allemaal mee wil eten. Gelieve via e-mail aan te melden. Marco, Glenn en Sander staan al genoteerd. Ik heb Onno bij me, geen idee of die mee wil eten. Zoniet, dan eet ik ook niet mee. Hij is nu op vakantie dus we kunnen het hem pas over ruim 2 weken vragen. Jij blijft dus zeker eten, want Onno kennende blijft die ook zeker Hans en Marco, hoe laat willen we met de meeting beginnen? [...] Voor ons is het ongeveer 2 uur rijden, als wij nou rond 8 uur vertrekken, zijn we er om 10 uur (net als de rest van de leveranciers?). Spulletjes opbouwen, wat warm laten draaien, zeg half 12 beginnen? Als de rest dan vanaf een uur of 11 binnen komt druppelen heeft iedereen zich weer even voorgesteld en de handjes geschud, bakkie pleur gedronken und geht es los... Lijkt me voor iedereen wel te doen. Prima Marco. Ik zal zorgen dat de pleur klaar staan en nu weet ik ook wat ik nog meer moet regelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Hey iedereen, Ben net terug van vakantie en heb het topic cross gelezen! Definitief 4 sep en in Roermond Prima voor mij (ook ik moet een eind rijden hoor ) Normaal gezien, zal ik er zijn!! Er is niets gepland voor de kinderen of familie, tenzij ik weer eens val zoals op vakantie en dan is mijn onderarm "perte totale" en kan ik niet autorijden. Ik breng dus mee: Rega P25 met RB600 en Benz Ace Low Plateau: Achroplatter met Kuzma clamp Voeding: HEED orbit II Phonoamp de Bluenote Phono 1 Ik hou contact met Roger zodat hij zeker weet of de Rega er zal zijn, en dus zijn thorens niet moet meeslepen Een vraagje In het Benz Ace Shelter topic werd er voorgesteld om de afsluitimpedantie van de Phono 1 op 22K te zetten; KT88 (Sander) vertelde dat dit eenvoudig kan dr weerstandjes te vervangen ... Heb ik dit goed begrepen? Pols ik eens in Gent om dit te veranderen? Maakt het soort weerstand (merk - type) iets uit? Via email mag dit uiteraard ook besproken worden Groetjes aan allen Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 misschien kan iemand dat ter plekke voor je regelen Stef? boutje mee, weerstandjes sander doet veel voor een kop koffie hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Hey Stef, Mooi dat je er ook bij bent. Ik zal de Thorens toch gewoon meenemen. De zaal is slechts 150m bij mij vandaan. Die weerstanden voor de Phono1 zouden minimaal metaalfilm moeten zijn. Die heb ik hier liggen. Mooier zouden Vischay Non Magnetic zijn. Die heb ik ook, maar niet in die waarde. Wel van 50k. Als je er dan 2 parallel zet, kom je op 25k. Dat kan ook prima. @Hans, Een ex-collega van mij wil ook komen. Zijn naam is Richard (Ritsjie), maar hij is geen HEAR member. Ik heb 'm gezegd dat dat geen probleem is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Tip, probeer eens gewone koolfilm weerstanden van 10cent als afsluitweerstand. Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Koolfilm zijn prima, maar ik zie ze liever in toepassingen met buizen. De Phono1 is een opamnp trap en dan vind ik Non Magnetics beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Hey Stef, Mooi dat je er ook bij bent. Ik zal de Thorens toch gewoon meenemen. De zaal is slechts 150m bij mij vandaan. Die weerstanden voor de Phono1 zouden minimaal metaalfilm moeten zijn. Die heb ik hier liggen. Mooier zouden Vischay Non Magnetic zijn. Die heb ik ook, maar niet in die waarde. Wel van 50k. Als je er dan 2 parallel zet, kom je op 25k. Dat kan ook prima. @Hans, Een ex-collega van mij wil ook komen. Zijn naam is Richard (Ritsjie), maar hij is geen HEAR member. Ik heb 'm gezegd dat dat geen probleem is Ik zie er ook naar uit hoor Roger, jou en de anderen weer te zien Heb eindelijk een sprekende madame gekocht, dus geen excuus meer dat ik verloren ga rijden Wat de phono 1 betreft, ik ga er gewoon eens mee naar Gent en ik laat Rudy dat ding openschroeven en dan zien we wel verder. Jullie adviezen hou ik in mijn achterhoofd Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts