Sodejuu Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Recepje tegen het griepje ,flesje donker bier met met 2 eetlepel suiker erin aan de kook brengen en opdrinken, goed inpakken dat je zweet en morgen weer gezond weer op En ff een stevig uiensoepje met voldoende knofook en wat salie erin. Werkt koortsverlagend en antibacterieel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 En ff een stevig uiensoepje met voldoende knofook en wat salie erin. Werkt koortsverlagend en antibacterieel Maar dat levert weer een heel slechte signaal-ruis verhouding op....... (om over maar te zwijgen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 wil anders best ruilen hoor mijn plaaster tegen een kuch sfeer zit er al goed in voor morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 De afsluitimpedantie voor de Goldring is lees ik 100 Ohm? Dan zal ik de Astin daar alvast op instellen (of adviseert iemand een andere afsluitimpedantie?). 100 ohm is goed, mijn Roksan staat daar nu ook op ingesteld. Zal voor alle zekerheid een kopietje van de dipswitch-instellingen in de doos mikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 september 2010 Members Report Share Posted 3 september 2010 (edited) De afsluitimpedantie voor de Goldring is lees ik 100 Ohm? Dan zal ik de Astin daar alvast op instellen (of adviseert iemand een andere afsluitimpedantie?). 100 ohm is goed, mijn Roksan staat daar nu ook op ingesteld. Zal voor alle zekerheid een kopietje van de dipswitch-instellingen in de doos mikken. Zou'k niet doen, jouw pre moet met de ''grote'' tafel spelen, het Sussurro element daarin heeft een output van 0,3 mV en ziet graag een afsluitimpedantie tussen de 1000 en 4750 Ohm. Met de Phonomodule en de Astin speelt hij het beste op 1000 Ohm en een gain van rond de 55 dB, op de Soundsmith met 2500 Ohm/60 dB. In de 9 inch arm van KT88 zit een Voice, dit is een MI met een output van 2,12 mV en een afsluitimpedantie van minimaal 47,5 kOhm. Met de Array van Hans zal dit alles zowiezo geen probleem zijn neem ik aan? Edit: Ik heb het hele draadje nog eens doorgelezen (inclusief de openingspost), ik zie nu dat de Astin ook al met de Sussurro speelt, dan laat ik hem gewoon op deze instellingen staan. @Sodejuu: ik neem de Hanss wel mee. Ben wel bijna door mijn vloeistof heen, maar een dagje stug wassen red ik nog wel! Edited 3 september 2010 by Arden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Ik heb nog een bus L'Art du Son hier. Die neem ik wel mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 De afsluitimpedantie voor de Goldring is lees ik 100 Ohm? Dan zal ik de Astin daar alvast op instellen (of adviseert iemand een andere afsluitimpedantie?). 100 ohm is goed, mijn Roksan staat daar nu ook op ingesteld. Zal voor alle zekerheid een kopietje van de dipswitch-instellingen in de doos mikken. Zou'k niet doen, jouw pre moet met de ''grote'' tafel spelen, het Sussurro element daarin heeft een output van 0,3 mV en ziet graag een afsluitimpedantie tussen de 1000 en 4750 Ohm. Met de Phonomodule en de Astin speelt hij het beste op 1000 Ohm en een gain van rond de 55 dB, op de Soundsmith met 2500 Ohm/60 dB. In de 9 inch arm van KT88 zit een Voice, dit is een MI met een output van 2,12 mV en een afsluitimpedantie van minimaal 47,5 kOhm. Met de Array van Hans zal dit alles zowiezo geen probleem zijn neem ik aan? Dat is mogelijk, stel ik morgen ter plaatse wel in. Dit moet via de 16 dipswitches (8 per kanaal) in de bodemplaat, hoef de kast niet voor open. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Helaas hangt het er bij mij ook om of ik kan. Morgen moet het dak dicht, lukt dat niet zal er helaas zaterdagochtend nog gewerkt moeten worden. Morgenmiddag weet ik meer. Dak zit dicht, rond half 4 auto inladen en naar huis dacht ik. Het volgende kun je namelijk niet verzinnen, ik loop naar de auto om spullen in te laden komt er van rechts een behoorlijke grote trekker met een maaiapparaat achterop gemonteerd, ik hoor wat en zie een schim voorlangs vliegen...knal...achteruit van de auto door een weggeschoten steen geraakt. Jaja maaimachine's doen dat Gelijk naar Carglas en morgenmiddag om 3 uur wordt er een nieuw raam ingezet. Helaas ben ik er niet bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Jammer Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 september 2010 Author Report Share Posted 3 september 2010 Tja... 't zit niet allemaal mee... Gelukkig zijn we w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Ben benieuwd naar de Array versterking! Moet ik nog wat MOV releases meenemen van Michael Jackson of thuis laten? Inclusief U2 (geen MOV)? We zwemmen namelijk in de muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 september 2010 Author Report Share Posted 3 september 2010 We zwemmen inderdaad in de muziek, maar dat is ook de bedoeling. Ik heb geen reactie op de voorgestelde platen voor de vergelijking gelezen, dus ik ga er van uit dat dit akkoord is. Ik zal ze bij de openingsposting zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Volgens mij brengt Hans zijn versterkers niet mee. We spelen morgen met een Ayre K-3-RP en een Bryston 4B-ST Ik neem de Audioquest Jaguar mee als interlink. Lijkt me wel een geschikte, want zoeentje zal er ook tussen voor en eindtrap zitten Ik neem ook 2 sets LS-kabels mee. De Audioquest Forest is een bi-wire en ik heb begrepen dat de Wilson speakers geen bi-wirepap lusten, dus er gaat ook nog een Xindac F1 mee. @ Ruud, Dit verhaal verzin je echt niet. Wat en malleur. Jammer dat je er niet bij bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Even twee dingen; - ik begrijp dat ik de Home Studio tijdschriften thuis kan laten? - en dat Roger al is voorzien van genoeg hulp en dat ik mij morgenvroeg gewoon bij de zaal kan vervoegen met de rest van de gasten? Ik heb namelijk nog geen concrete aanwijzingen gehad van hoe laat en waar, v.w.b. mijn aangeboden hulp bij het sjouwen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 september 2010 Author Report Share Posted 3 september 2010 Ik heb in ieder geval gevraagd of je de tijdschriften mee wil brengen. Daar is altijd afname voor, en bovendien kunnen we ze als onderlegger gebruiken. Sodejuu heeft volgens mij ergens aangegeven dat hij graag van jouw hulp gebruik wilde maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Hoi Tom, Morgen komen Audiopaul en Ritsjie naar mij toe om te helpen. Volgens mij moet dat voldoende zijn . Paul is om ca 9:30u bij mij en Ritsjie waarschijnlijk ook. We hebben de zaal van 10 tot 5. Aangezien er vanavond nog een feest is, kan het zijn dat we de uitbater ff uit bed moeten bellen Je weet trouwens wel waar je moet zijn? Gewoon die kroeg bij mij in de straat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 september 2010 Author Report Share Posted 3 september 2010 Ik heb de spullen ondertussen klaar staan. Voordat ik de Watt's van de Puppy's haalde, nog even alleen met de Watt's gespeeld. Het klinkt behoorlijk volwassen, met erg veel detail en een mooie plaatsing, maar van het (diepe) laag moet je je niet teveel voorstellen. het rendement is echter wel erg hoog, dus die zaal krijgen we makkelijk vol. Ik heb ook 'n setje luidsprekerkabels ingepakt. Biwiren gaat inderdaad niet, ook niet op de Watt's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Ok, dan kan ik morgen uitslapen! Ik zal de tijdschriften meenemen. En die kroeg die vind ik wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 - ik begrijp dat ik de Home Studio tijdschriften thuis kan laten? Leuk! Ok, ik begrijp het, dan laat ik ze wel thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Als het de Homestudio's uit de periode van Menno van der Veen ( +/- 1984 -1995) zijn wil ik ze graag hebben. Ik heb die ooit in een vlaag van verstandsverbijstering ooit weggegeven aan het Rode Kruis en tot op heden spijt van gehad en mijn archief kan ik dan weer compleet maken. @ Ruud, Jammer dat je er niet bij ben en lullig van de ruit. Nu moet ik wel KT88 alleen uit zijn bed bellen en schreeuwen. Of me dat lukt... @ Audiopaul, Sterkte en een beetje audiofiel laat zich niet weerhouden, toch. Zo boom van een vent als jij.. Ik heb er zin in om de hearders weer te zien en te spreken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Er zitten er bij uit begin jaren 90, zoveel is zeker. Morgen neem ik ze mee, kun je eens kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Er zitten er bij uit begin jaren 90, zoveel is zeker. Morgen neem ik ze mee, kun je eens kijken. Erg fijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Nou Ruud het zit je niet mee. Jammer dat we je moeten missen morgen. Voor de rest tot morgen Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 september 2010 Members Report Share Posted 3 september 2010 Pfff, alles is ingepakt. Morgen om 7 uur weer op (het lijkt wel werken), 8 uur de deur uit. Hopenlijk ben ik niets vergeten! Bis morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 3 september 2010 Report Share Posted 3 september 2010 Nu moet ik wel KT88 alleen uit zijn bed bellen en schreeuwen. Of me dat lukt... Success, mijn wekker is kaduuk dus ik moet de biologische klok maar vertrouwen. En anders net zolang aan die bel blijven hangen tot ik in kamerjas en zonder bewustzijn opendoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts