Ruud Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Mag ik hier aub commentaar op geven? [...] Jij wel... Nou ja, als het maar gezellig wordt... Daarom ga ik er juist heen, voor de rest verwacht ik niet veel Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Misschien nog interesse om Rebecca Pidgeon (Chesky records) met bv. Spanish Harlem of een andere van de LP te gebruiken. Of Birdy van Peter Gabri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 John als je voor Masekela 4min en 11 seconden draai, is ook prima Ik zou zeggen, maak een lijst van de lp's ,en daarna de meeste stemmen. :) Ik wil ook nog Heintje met Omaatje lief horen :lol: Mag ik hier aub commentaar op geven?Rogee denk aan de ban :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Ik wil ook nog Heintje met Omaatje lief horen :lol: En Toontje Lager, met stiekum gedanst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Heb ik op LP, neem hem wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Heb ik op LP, neem hem wel mee. TOP! Ik heb ook nog wel Kruder & Dorfmeister liggen. Optie? @Wiel. heintje heb ik ook voldoende gehoord. M'n ouders ware d'r gek op. Misschien is Jan met Annie een optie met Ibiza. Wordt je op Sterren.nl mee doodgekogeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 K&D : altijd goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 augustus 2010 Members Report Share Posted 20 augustus 2010 Heb ik op LP, neem hem wel mee. TOP! Ik heb ook nog wel Kruder & Dorfmeister liggen. Optie? [...] Wat mij betreft: Helemaal goed, neem ik Jazzanova en Miss Kittin nog mee! Alleen, moeten we ons nu druk gaan maken over weergevers die dat laag kunnen brengen zoals het bedoeld is? Of krijgen we nog het ''uit-je-dak-gaan-uurtje'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 weergevers die dat laag kunnen brengen zoals het bedoeld is? Of krijgen we nog het ''uit-je-dak-gaan-uurtje'' Als de Kappa7 speakers nog niet verkocht zijn dan kan ik die wel mee nemen. Kan je wel wat druk mee opbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Het maakt mij niet uit welke muziek. Ik ga toch meer voor de gezelligheid en ouwe hoeren. Overigens is het een (te) druk program. 9 phono's die vergeleken moeten worden. Octave phonomodule ( +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 augustus 2010 Members Report Share Posted 20 augustus 2010 Ehhh Onno? Dat zijn er 10... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Welnee joh, dat jassen we er zo doorheen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Ehhh Onno? Dat zijn er 10... Is er nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Welnee joh, dat jassen we er zo doorheen. Tuurlijk, doen we effe, joh ! Eitje toch, zeker als je de meeste phono's al een aantal keer gehoord hebt (ik dus). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Onze vakantie plannen zijn een weekje verschoven, we hebben zaterdag 4 september wel de 1e dag vakantie maar zijn nog niet weg. Ivan10 kan met mij meerijden, als hij dat wil. (en pas me aan wat eten betreft) Ikz Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Ehhh Onno? Dat zijn er 10... Is er nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Die Pearl is toch van Nellie Pass,daar ben ik wel we benieuwd naar hoe die klinkt naast de commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 als jullie allemaal goed hadden gelezen dan had je vandaag mijn post gezien waarin staat dat ik nog 2 weken plaaster extra heb gekregen dus toch 9 phonotrappen greetz stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Ja, hij is van Nelson Pass, en de eerste versterkingstrap is nog een keer gemaakt en ervoor gezet zodat hij ook low output MC elementen aankan. Maar als Stefk helaas niet kan komen, en ik kom wel, dan zitten we toch weer op 10?? -_- Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 als jullie allemaal goed hadden gelezen dan had je vandaag mijn post gezien waarin staat dat ik nog 2 weken plaaster extra heb gekregen dus toch 9 phonotrappen greetz stef Dat is balen Stef. Is er niemand die bij jou uit de buurt komt waar je kan mee rijden? Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 als jullie allemaal goed hadden gelezen dan had je vandaag mijn post gezien waarin staat dat ik nog 2 weken plaaster extra heb gekregen dus toch 9 phonotrappen greetz stef Sorry, Niet gezien. Ik heb zelfs je postings nagezocht en niks gevonden. Het is wel erg dat het niet lukt. Heb je die pipo in die witte jas niet gevraagd of 3 september het plamuur van de arm kan? Dan zou je alsnog 4 september aanwezig kunnen zijn. @Kappa, Ik denk niet dat er iemand in de buurt woont van Stef, die ook naar de meeting komt. Er zijn niet zoveel Belgen op dit forum en al helemaal niet die in de buurt van Gent wonen. @iedereen, Aangezien de Rega van waarschijnlijk niet meedoet de vraag welk element ik in de Thorens moet bouwen. Er zit op dit moment nog niks in. De keuze bestaat uit een Goldring Eroica LX of een Denon DL-103. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 @ Roger, Mag van mij zijn de Goldring Eroica zijn, want die heb ik nog nooit eerder gehoord. De Denon Dl-103 ken ik wel, want die heb ik zelf ook liggen en ook gehoord. @ Stef, Verdomd jammer voor je voor ons. Ik heb nog even gekeken of ik Roeland van Puresound kon porren voor de meeting, maar die is dan op vakantie helaas. De enige belg die ik verder ken van dit forum is Rastaphil, maar die heb ik hier ook al lang niet meer gezien. Ik zit in overweging of ik je dan maar ga ophalen met eigen auto en dan blijf ik slapen bij je. Moet ik wel een gemaakte afspraak voor de zondag afzeggen. Ik overweeg het nog. Hoe lang is het rijden van Gent naar Roermond ? Hoeveel minuten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 hey guys, roger, mijn post staat op blz 15, 3min vr de jouwe waar je schrijft dat niets jouw muzieksmaak is ... logisch dat je mijn postje niet meer ziet vind ik ook allemaal niet erg of storend rastaphill woont rond antwerpen denk ik ik schat een kleine 200km hoor Onno dus voor jou al snel 500km alom ben aan het uitvogelen om evt met de trein naar roermond te komen via maastricht ik weet niet hoe ver het station van de hearbijeenkomst ligt ik kan dan wel de phono + voeding meebrengen ik bekijk alles van dag tot dag gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 ben aan het uitvogelen om evt met de trein naar roermond te komen via maastricht ik weet niet hoe ver het station van de hearbijeenkomst ligt ik kan dan wel de phono + voeding meebrengen ik bekijk alles van dag tot dag gr stef Ik weet niet waar de meeting gehouden wordt in Roermond maar het zal allicht niet naast het station zijn. Maar even met de auto naar het station rijden om je op te halen moet wel lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Stefk ,ik wil je wel eventueel opkomen halen in Maastricht bij het station, voor mij is dat geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts