Jump to content

Hear meeting 2010 : phonotrappen, phonotrappen en phonotrappen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Hans hoe weet je dat goed,niks Brands Bier ze hebben wegens werkzaamheden aan de weg de weg afgesloten tot bie Gulpen ,en vier maar omvaren :D :D :lol:

Luij het beer is ongerweg :D

Hans hoe weet je dat goed,niks Brands Bier ze hebben wegens werkzaamheden aan de weg de weg afgesloten tot bie Gulpen ,en vier maar omvaren :D :D :lol:

Luij het beer is ongerweg :D

Beste Wol,

Kan je dat ook in gewoon Nederlands schrijven?

Als we allemaal in ons eigen dialect zouden schrijven, dan wordt het helemaal en warboel.

Moeten we het forum maar om gaan dopen tot AUDIODIALECT FORUM? Nee toch.

Stef.ik kan je niet PM of Mailen ,of is er wat met jou mail box,het kan ook zijn dat mijn software niet op orde is,probeer mij een PM te sturen.

MVG Wiel

Over die omweg moet je niet van wakker liggen is niet veel

ik werk in Maastricht :)

@Hans,

Ik vind het prima bij de 1e sessie, maar dan ook bij de laatste sessie.

Dan kan je ook een luister verschil horen.

Neem ik nu de Beatles set mee?

Mumsoft suggereerde nog een stukje solo piano. Zeker geschikt voor een vergelijking.

Kan eventueel de nieuwe uitgave op 180 gram meenemen van Koln Concert van Keith Jarreth. Pracht opname, erg lang, maar een klein stukje is voldoende.

Hoor wel van je Hans.

Moet Yello - Touch nou nog mee of niet?

Tuurlijk, dat is tough spul.

Maar met welk nummer beproef je daarmee een element of phonotrap?

Waarschijnlijk een van de zangnummers met zo'n half-hese zangeres?

M :ph34r: rc

Meebrengen zou ik hem zeker. Klinkt enorm spectaculair..

Maar vor de vergelijking lijkt hij me minder geschikt vanwege al die elektronische instrumenten.

Een goed opgenomen stuk piano laat wel veel van de kwaliteiten van een phonotrap horen.

Maar ik bepaal niet alleen welke muziek we moeten gebruiken. Dat kan beter van de rest van de deelnemers komen. Het gaat mij er om dat we niet op de dag zelf nog iets moeten kiezen. Je kiest dan n.l. altijd iets verkeerds.

:)

Guest tubejack

Meebrengen zou ik hem zeker. Klinkt enorm spectaculair..

[......]

Maar voor de vergelijking lijkt hij me minder juist geschikt vanwege al die elektronische instrumenten. [.....]

k015.gif

PROBLEEM

Bij Maaszicht is volgende week een grote bruiloft, dus we kunnen er niet terecht. Ik had al voorgesteld om mee aan te schuiven, maar dat stuitte toch op wat wrevel ;)

En bij Mijnheerkens is het volgende week ook niet mogelijk, want daar heeft een groep het hele restaurant afgehuurd.

Ik ga nu op zoek naar een andere geschikte lokatie. Mocht ik iets vinden, dan zal ik gelijk de reservering proberen te maken.

Wordt vervolgd ...

PROBLEEM

Bij Maaszicht is volgende week een grote bruiloft, dus we kunnen er niet terecht. Ik had al voorgesteld om mee aan te schuiven, maar dat stuitte toch op wat wrevel ;)

En bij Mijnheerkens is het volgende week ook niet mogelijk, want daar heeft een groep het hele restaurant afgehuurd.

Ik ga nu op zoek naar een andere geschikte lokatie. Mocht ik iets vinden, dan zal ik gelijk de reservering proberen te maken.

Wordt vervolgd ...

zal wat extra boterhammen meenemen, voor alle zekerheid :)

Het is gelukt. Ik heb een geschikte lokatie gevonden in Swalmen. De prijzen zijn zeer schappelijk en je kunt er voor de deur parkeren. We gaan naar eetcafé De Mert in Swalmen.

De reservering heb ik dus al gemaakt voor 13 personen (in geval Chris van L. ook meekomt). Het menu wijkt iets af van wat er op de site staat, want bij groepen werken ze met een aangepaste kaart. Ook daarbij zijn er voldoende keuzemogelijkheden (diverse vis- en vleesgerechten) en ook vegetarisch is geen probleem volgens de vrouw die ik net aan de lijn had.

Verder zal Hans van Liempd de topkasten van zijn nieuwe aanwinst meebrengen. Ik zal mijn speakers evengoed meebrengen, maar als die het niet redden, kunnen we altijd gebruik maken van de Puppies. Voor de Watt's is geen plek in de auto.

Verder zal Hans van Liempd de topkasten van zijn nieuwe aanwinst meebrengen. Ik zal mijn speakers evengoed meebrengen, maar als die het niet redden, kunnen we altijd gebruik maken van de Puppies. Voor de Watt's is geen plek in de auto.

Andersom..., aan de Puppies alleen heb je niet veel, dat zijn n.l. alleen woofers.

Verder is het weer prima geregeld Sodejuu. Ik zal de openingspost aanpassen.

Moeten we naar geamputeerde speakers luisteren :o

Zo kun je het zien, maar zo is het niet. Oorspronkelijk was er n.l. helemaal geen Puppy onder de Watt. De Watt is n.l. ooit ontworpen als monitor luidspreker. Bij de 5 is dat nog steeds zo.

Mocht het niet werken, dan zijn er altijd de speakers van Sodejuu nog.

De voorkeur ligt op dit moment bij de Watt, omdat deze een grotere woofer heeft bovendien een hoger rendement (93 dB).

Voor de muziekkeuze en klassiekliefhebbers, ik heb Bach/Janos Starker hier liggen.

rs356838v.gif

Kun je er iets meer over vertellen. Ik ken de muziek n.l. niet.

Het zijn puur cello opnames. Niks meer en niks minder, dus zonder groot orkest. De opnamekwaliteit is subliem. Meer info: http://www.vinylvinyl.nl/bach-j-s-janos-starker_411.html