Jump to content

Hear meeting 2010 : phonotrappen, phonotrappen en phonotrappen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Nou Ruud het zit je niet mee.

Jammer dat we je moeten missen morgen.

Voor de rest tot morgen

Groetjes George

De'r zijn ergere dingen, ik had die steen ook tegen mijn hoofd kunnen krijgen...

Zo naar Carglas voor een nieuw ruitje.

@ Paul,

Gecondoleerd en sterkte

@Henkes,

Zaterdag gewoon op de "naar huis"-rit via de A9, A6, A61 en A52 naar Roermond rijden en dan aansluiten bij de meeting ;)

@Ruud,

Dak? Het gaat toch niet regenen voor a.s. dinsdag

:)

ja ja dan zet ik mijn tankauto bij jou voor de deur :D .Ben trouwens net thuis en moet morgen avond weer weg. :( [het leven van een trucker gaat niet over rozen]. :D

gr henkes

Rogee,heel goed georganiseerd ,was een leerrijke dag en reuzegezellig,en jongens bedank voor het aan duwen of my car :) en ook de rest die zijn platenspeler en MC hebben uitgeleend aan de organisatie ;)

Zeer leerrijk geweest voor mij.

Ik moet denk ik diep in de buidel tasten voor het ongeveer net zo lekker klinkt als mijn streamer; de Octave bijvoorbeeld vond ik top.

En weer erg leuk om iedereen te zien, the usual suspects zeg maar.

Petje af voor Sodejuu die me daar een partij heeft staan zweten, dat wil je niet weten.

Maar ook voor iedereen die eerder zijn nest uit is gekomen dan ik. :D

Groetjes

M :ph34r: rc

Even snel, want ik val om van de slaap:

Erg gezellig, goed opgezet en strak geregisseerd door Hans van Liempd. :D

Leuk om alle oude bekenden en ook wat nieuwe gezichten te zien.

Phonotrappen waren van een uitstekend niveau vond ik, zelfs de goedkopere exemplaren gingen niet regelrecht af.

Wat mij betreft is er maar 1 koning en dat is de Octave Phonomodule (mag ook wel gezien de prijs).

Ook de Roksan kwam goed mee, de rest zat daar onder.

Lekker gegeten bij de "Merkt" in Swalmen, heerlijk geroddeld over iedereen die al weg was en nog even wat oude koeien uit den sloot gevist. ;)

Een geslaagde dag kortom, veel dank aan de organisatoren en met name Sodejuu die inderdaad met het zweet op den kop liep te sjouwen met al zijn spullen.

Top mannen! :)

Guest tubejack

De heen en terug reis waren een verademing samen met Ivan,

heel plezierig over een breed scala van onderwerpen gepraat.

Mede forum genoten werden natuurlijk niet gespaard :lol:

Hans, Rogier, Arden, Sander en iedereen die geholpen heeft

met de organisatie, heel goed gedaan.

Jammer genoeg.... moet ik erkennen dat er verschil is tussen phono-trappen

zou eigenlijk niet mogen toch gezien de spec's volgens riaa :rolleyes: Ach....

De beste prijs/kwaliteit heeft m.i. Astin Trew AT-8000, ik vond hem

z

Topdag gehad. Erg leuk om ook niet-forummers te ontmoeten en mee te maken.tijdens zo'n meeting.

Woorden van dank voor :

- De organisatoren die een groot compliment verdienen voor de goede inwendige verzorging (koffie, broodjes en de bekende vlaaien) en voor de aangeleverde en beschikbaar gestelde apparatuur en met name Sodejuu, die bijna zijn gehele set had neergezet.

- Hans van Liempd die een zeer strak schema in elkaar had gezet en aangehouden heeft en daardoor het mogelijk was dat we ruim op tijd klaar waren met het phono vergelijk en shoot-out.

- KT88 voor het beschikbaar stellen van zijn DT combi, die hij hierdoor een week heeft moeten missen en voor het meerijden naar Roermond.

- Arden voor zijn wederom tomeloze en belangeloze inzet en zijn wederhelft Glenn voor het 'rustpunt' tussen al dat mannelijke geweld.

- Audiopaul voor het meebrengen en het uitlenen van de Fein voeding voor mijn Fat Bob en waar ik even mee mag spelen. Erg leuk en erg fijn.

- JohnHifi (Tom) voor de Homestudio's en waar je mij een heel groot plezier mee hebt gedaan.

- Een groot compliment aan alle forummers die erbij waren en die zeer serieus aan het vergelijk hebben deelgenomen en mede daardoor tot een succes hebben gemaakt.

De rest komt nog. Nu naar bed en het verdere verslag komt nog.

Ff kort voor spido, want mijn volledige verslag volgt nog. De Supa was afgelsoten met 2k2, en klonk erg dum met de Goldring Eroica LX die ik in de Thorens heb zitten. Dat viel gelijk op. De Eroica ziet het liefst 100Ω als afsluiting. De Soundsmith (ca 150Ω) en de Bluenote (100Ω) geven meer body.

Na alle tests werd de overal-winnaar, de Octave, weer op de Thorens met Goldring aangeloten. Ook toen klonk het puntig en wat dun. De Octave was aangepast op het Soundsmith Sussuro element en had de load derfhalve op 1kΩ staan.

Load en match met element maken zeer duidelijk veel uit.