Members Arden Posted 31 juli 2010 Members Report Share Posted 31 juli 2010 Zo, weer thuis... Was mooi in Oostenrijk (2 dagen 37 graden aan het zwembad, 7 dagen regen met 13 graden -wat een enorme temperatuurverschillen kennen ze daar- ), maar toch blij dat ik weer thuis ben! Prima Marco. Ik zal zorgen dat de pleur klaar staan en nu weet ik ook wat ik nog meer moet regelen Mooi, is dat maar weer geregeld... [...] Mijn nieuwe Phonomodul haal ik morgen onderweg naar huis op in Karlsbad, die zal in september in ieder geval goed ingespeeld zijn... En mooi dat ie is (geweldig kado'tje voor mezelf )! Prima oplosing voor hier, de ene tafel met 2 armen (MI en MC) op de phono ingangen, de andere tafel met Strain Gauge op de line in, 1 apparaat en tevens voorversterker. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan vinden... @Stef, wedden dat Sander die weerstand er ter plekke inzet? Kun direct het verschil horen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 31 juli 2010 Report Share Posted 31 juli 2010 Welja, dat zit er zo in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 2 augustus 2010 Report Share Posted 2 augustus 2010 Blijf ook mee eten. Waar maakt me niet uit, als het maar vlezig is Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 YEAH! Echte mannen eten vlees M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 Zo ziet het er meteen een stuk smakelijker uit.... YEAH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 Bad news travels fast zingen The Fuzztones oa Ben uiteindelijk toch naar de dokter en verder naar het ziekenhuis gegaan ivm mijn val in Oostenrijk op 23 juli! Wel ik moet in het gips want de radiuscilinder in mijn elleboog is gebroken. 2 weken 3 weken 4 weken, i don't know ... Ik hoop 4 sep van die plaaster verlost te zijn zodat ik kan autorijden en naar de meeting komen, want ik zie er enorm naar uit!! Shit damn F*** waarom in mijn verlof verdoeme Alles ligt klaar om de zolder verder af te werken Greetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 Shit, Stef. Balen, hoe ben je zo gevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 Shit, Stef. Balen, hoe ben je zo gevallen? Uitgegleden tijdens een banale wandeling, bospad, in de regen en baf op mijn onderarm en blijkbaar ook elleboog! Ik ben al blij dat ik in een een land leef met zeer goede medische verzorging en een lage kostprijs ... ok is effe vloeken en tieren en nondedjuu en verdoeme Niets aan te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 augustus 2010 Report Share Posted 3 augustus 2010 Shit, Stef. Balen, hoe ben je zo gevallen? Uitgegleden tijdens een banale wandeling, bospad, in de regen en baf op mijn onderarm en blijkbaar ook elleboog! Ik ben al blij dat ik in een een land leef met zeer goede medische verzorging en een lage kostprijs ... ok is effe vloeken en tieren en nondedjuu en verdoeme Niets aan te doen daar kunnen we hier nog wel een puntje aan zuigen ja sterkte stef. ziekmelden tijdens de vakantie een optie? krijg je dagen terug. zelf doe ik dat niet snel denk ik. ik schat in jij ook niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2010 Report Share Posted 4 augustus 2010 Shit, Stef. Balen, hoe ben je zo gevallen? Uitgegleden tijdens een banale wandeling, bospad, in de regen en baf op mijn onderarm en blijkbaar ook elleboog! Ik ben al blij dat ik in een een land leef met zeer goede medische verzorging en een lage kostprijs ... ok is effe vloeken en tieren en nondedjuu en verdoeme Niets aan te doen daar kunnen we hier nog wel een puntje aan zuigen ja sterkte stef. ziekmelden tijdens de vakantie een optie? krijg je dagen terug. zelf doe ik dat niet snel denk ik. ik schat in jij ook niet? Dat doe ik normaal ook niet, maar dit is wel een reden om het wel te doen. Je hebt er immers recht op. Beterschap Stef. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 augustus 2010 Report Share Posted 4 augustus 2010 Ai Stef dat is niet zo mooi, Rustig aan doen en de arm maar zo veel mogelijk ontzien. Wel mazel dat je voor muziek luisteren niet je arm nodig hebt. Beterschap! George Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 4 augustus 2010 Report Share Posted 4 augustus 2010 tanx allemaal ben net terug van de dokter het voelt zeer strak en gecontroleerd aan. hoge dempingsfactor met overbemeten voeding mens kan maar beter lachen wat het verlof betreft, normaal ben ik dat kwijt hoor als je ziek valt in je verlof, pech pech normaal zal ik tegen 4 sep kunnen autorijden gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 augustus 2010 Report Share Posted 4 augustus 2010 Stef, sterkte en beterschap! Het hoofd koel, en de arm gestrekt (of juist niet, liever doen wat de dokter zegt). 4 september is nog ver! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 13 augustus 2010 Report Share Posted 13 augustus 2010 Ik wil ook wel komen, ik woon per slot van rekening in Roermond. Ik zou als daar belangstelling voor is mijn Sphinx Phono Equaliser (nieuwprijs destijds 2000 gulden of zo) mee kunnen nemen (instelbaar voor MM en MC) en ook een leuke draaitafel. Mijn Transrotor laat ik liever thuis, maar ik zat te denken om de Transcriptor Transcriber mee te nemen, als leuke nostalgische aanvulling, niet zozeer als serieuze luistertafel of zo. Is dat een idee? Mee-eten zie ik ook wel zitten overigens. En als sodejuu hulp nodig heeft bij het organiseren, slepen met spullen of klaarzetten van dingen kan ik dat ook wel doen. Ik woon toch vlakbij. Oh ja, laat je niet in verwarring brengen door mijn lage postcount. Op andere fora ben ik wat actiever. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 13 augustus 2010 Report Share Posted 13 augustus 2010 Terug van vakantie helaas ! @ Roger, Ik eet mee en Sander dus ook. @ Stef, BETERSCHAP !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 13 augustus 2010 Members Report Share Posted 13 augustus 2010 Kijk eens aan! Der Onno is terug! Goede vakantie gehad? De setup begint weer duidelijker te worden, als draaitafel gebruiken we de ''Impact'' van KT88, hier zit een Jelco 750 arm op met een Soundsmith ''Voice'' element (ik zal nog een extra armboard met een 12 inch arm meenemen, hier zit een EMT TSD-15 MC 1 BC element in). Maar ik denk dat jullie verrast zullen zijn. Dit is trouwens een MI high output element, dus MM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 augustus 2010 Report Share Posted 13 augustus 2010 Dàt weet ik wèl zeker, van de week nog gehoord. Een Soundsmith ''Voice'' even vergeleken met mijn Ace. Misschien niet helemaal eerlijke vergelijking, maar het laat wel horen hoeveel méér uit die groeven te halen is. Veel plezier, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 augustus 2010 Report Share Posted 14 augustus 2010 Ik wil ook wel komen, ik woon per slot van rekening in Roermond. Ik zou als daar belangstelling voor is mijn Sphinx Phono Equaliser (nieuwprijs destijds 2000 gulden of zo) mee kunnen nemen (instelbaar voor MM en MC) en ook een leuke draaitafel. Mijn Transrotor laat ik liever thuis, maar ik zat te denken om de Transcriptor Transcriber mee te nemen, als leuke nostalgische aanvulling, niet zozeer als serieuze luistertafel of zo. Is dat een idee? Mee-eten zie ik ook wel zitten overigens. En als sodejuu hulp nodig heeft bij het organiseren, slepen met spullen of klaarzetten van dingen kan ik dat ook wel doen. Ik woon toch vlakbij. Oh ja, laat je niet in verwarring brengen door mijn lage postcount. Op andere fora ben ik wat actiever. Hoi Tom, Natuurlijk ben je welkom. Het is echter een phonotrappen vergelijk. De Sphinx is wat mij betreft welkom, maar 2 of 3 draaitafels zijn echt voldoende en die hebben we nu. Stuur ff een PM naar Hans van Liempd, zodat hij de deelnemerslijst kan completeren. En ja, "dragers" zijn welkom LET WEL: Er moet zaalhuur betaald worden. Deze meeting is dus niet gratis, maar duur zal het niet worden. Ik schat een euro of 10 pp (max. 15) en dat is inc koffie, broodjes en vlaai. P.S.: Mensen die 's avonds mee willen eten, kunnen zich bij mij melden via email (zie posting pag 11) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnhifi Posted 14 augustus 2010 Report Share Posted 14 augustus 2010 Ik wil ook wel komen, ik woon per slot van rekening in Roermond. Ik zou als daar belangstelling voor is mijn Sphinx Phono Equaliser (nieuwprijs destijds 2000 gulden of zo) mee kunnen nemen (instelbaar voor MM en MC) en ook een leuke draaitafel. Mijn Transrotor laat ik liever thuis, maar ik zat te denken om de Transcriptor Transcriber mee te nemen, als leuke nostalgische aanvulling, niet zozeer als serieuze luistertafel of zo. Is dat een idee? Mee-eten zie ik ook wel zitten overigens. En als sodejuu hulp nodig heeft bij het organiseren, slepen met spullen of klaarzetten van dingen kan ik dat ook wel doen. Ik woon toch vlakbij. Oh ja, laat je niet in verwarring brengen door mijn lage postcount. Op andere fora ben ik wat actiever. Hoi Tom, Natuurlijk ben je welkom. Het is echter een phonotrappen vergelijk. De Sphinx is wat mij betreft welkom, maar 2 of 3 draaitafels zijn echt voldoende en die hebben we nu. Stuur ff een PM naar Hans van Liempd, zodat hij de deelnemerslijst kan completeren. En ja, "dragers" zijn welkom LET WEL: Er moet zaalhuur betaald worden. Deze meeting is dus niet gratis, maar duur zal het niet worden. Ik schat een euro of 10 pp (max. 15) en dat is inc koffie, broodjes en vlaai. P.S.: Mensen die 's avonds mee willen eten, kunnen zich bij mij melden via email (zie posting pag 11) Ok, count me in! 10 a 15 euro is geen probleem. Ik zal de Sphinx meenemen en dan de Transcriptor thuislaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 augustus 2010 Author Report Share Posted 16 augustus 2010 Je kunt gewoon op vakantie gaan en alles gaat gewoon door. Prima geregeld allemaal. Ik heb e.e.a. in de openingspost bijgewerkt. @ Stefk, zorg maar dat die arm snel beter wordt, anders iemand uit de buurt als chaufeur meenemen. Voor mij is omrijden via Gent een beetje lastig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 augustus 2010 Author Report Share Posted 16 augustus 2010 Zetten we de draaitafels gewoon op een beschikbare (kroeg)tafel of kunnen we wat anders (lees beters) organiseren.?? Ik zou eventueel een paar hardsteentegels (al dan niet met eierdop/kogel oplossing) mee kunnen nemen. Een echte racks zijn natuurlijk beter. Als tweede.. de vraag luidsprekers staat nog open. Zijn de Sonus Fabers van Roger voldoende of moeten we i.v.m. de grootte van de zaal nog iets anders organiseren.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Ben ook net terug van vakantie helaas !!! @ Stef Beterschap gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 tanx again ... vrijdag verdwijnt de plaaster hopelijk valt het dan allemaal mee en is de kine niet te zwaar en pijnlijk ... @hans hopen, kans is groot, dat ik kan autorijden 4 sep anders moet ik verstek laten gaan heb de arm toch een beetje verlaagd en de naalddruk heringesteld op 2g heb toch een ander geluid vind ik, bassen zijn minder dominant naar mijn gevoel gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Yes mijn afspraak van zaterdag heeft af gezegd in ik kan dus toch komen. Als er nog mensen zijn die willen mee rijden dan is dat geen probleem. Of ik mee ga eten weet ik nog niet. Dat hangt af van waar we gaan eten. Als het iets simpels is (niet te duur) dan eet ik mee. Ik kan mijn Phono Dude mee nemen ik ben erg benieuwd naar wat deze doet met de Soundsmith. Eventueel mag ook de Thorens mee met de lucht arm als daar tenminste interesse voor is. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Yes mijn afspraak van zaterdag heeft af gezegd in ik kan dus toch komen. Als er nog mensen zijn die willen mee rijden dan is dat geen probleem. Of ik mee ga eten weet ik nog niet. Dat hangt af van waar we gaan eten. Als het iets simpels is (niet te duur) dan eet ik mee. Ik kan mijn Phono Dude mee nemen ik ben erg benieuwd naar wat deze doet met de Soundsmith. Eventueel mag ook de Thorens mee met de lucht arm als daar tenminste interesse voor is. Groetjes George Hoi George, ik zou wel graag met je mee rijden, woon zelf in Zwolle, ik kan dus zo naar Ermelo rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts