Proprius Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 De enquête is niet meer in te vullen. Allen hartelijk bedankt voor jullie bijdrage! Beste forumleden en -bekenden, Graag wil ik jullie uitnodigen mijn korte (20 vragen) enquête in te vullen zodat ik mijn afstudeerscriptie kan onderbouwen met waardevolle onderzoeks-informatie. Mijn scriptie gaat over de mogelijke ruimte in de hifi-markt die mogelijk plaats bied aan een mogelijke nieuwkomer. Het is fictief, maar laat je daardoor niet afleiden. Ik studeer Communicatie aan de Hogeschool INholland en heb jullie hulp nodig mijn scriptie van enig "vlees op de botten" te voorzien. Ik hoop dat jullie hem eerlijk invullen en mocht je op- of aanmerkingen hebben, heel graag! Alvast bedankt en uiteraard zien jullie de resultaten hier weer terug! De enquête is niet meer in te vullen. Allen hartelijk bedankt voor jullie bijdrage! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 De enquête vind je hier: http://www.enqueteteam.nl/survey/index.php?sid=85525〈=nl Leuke enquète, waaruit blijkt dat jij heel wat meer kaas gegeten hebt van zinvol onderzoek van de luisterervaring dan die blinde testemetoot van laatst hear! Ben benieuwd naar de bevindingen... als ze ooit komen... De reden voor deze scepsis is dat ik me nog een 'enquète' herinner van PD Hogeterp, die cd-tjes rondstuurde en om luisterbevindingen vroeg, maar er nooit meer op terug is gekomen ondanks de belofte dit te gaan doen. (Misschien was ik wel de enige die destijds eraan meedeed? ) Succes in ieder geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 ik deed er ook aan mee Thingman, en hoorde wel het een en ander, vroeg me ook al af waar enige feedback bleef. ik was benieuwd wat de verschillen veroorzaakte. Ik zal de enquete invullen groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 Ik was de enquete aan het invullen, maar ik loop op de Imac in Safari vast na de vraag over het nieuwe audiomerk... (strandt in het zwarte reclameblok....). Ik kan het dus niet afmaken en insturen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 Ik heb de enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 ik kan niet typen in dat formulier. wel aankruisen. dus ...wel of niet maken voor je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 Leuke en lekker korte enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 juli 2010 Members Report Share Posted 20 juli 2010 Heb de enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 Toch weer ff lekker Nederlands zeuren (niet op de enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 juli 2010 Report Share Posted 20 juli 2010 Toch weer ff lekker Nederlands zeuren (niet op de enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Fluitje van een cent. Succes met je onderzoek Joep! Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Heb de enquête ook ingevuld, niets mis mee. Hoop dat je er wat aan hebt! Toch weer ff lekker Nederlands zeuren (niet op de enquête hoor), ... effe doorzeuren dan, het openen van een link in het zelfde venster is "de norm". Je wilt toch zelf baas zijn over je "screen real estate", daarom zijn er ook toets/muiscombinaties uitgevonden voor als je een link toch in een ander scherm of tab te openen: CTRL-klik. Bedenk daarnaast ook eens hou het zou moeten functioneren voor een nietgrafische gebruikers interface, een text only browser of een baille lezer? Je hoeft ook maar een keer op het pijltje naast de backbutton te klikken om een linkbuffer tevoorschijn te toveren waaruit je direct de juiste voorgaande pagina kunt kiezen. Dit is allemaal zo ontworpen om de keus aan jou te laten, als je die keus niet wilt dan kun je vast wel een plugin installeren die het anders doet. (enquete ingevuld) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Leuke en lekker korte enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Leuke en lekker korte enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 effe doorzeuren dan, het openen van een link in het zelfde venster is "de norm". Misschien, maar voor een commercieel forum/website niet echt slim om je aan "de norm" te houden. Potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Leuke en lekker korte enquête, Joep. Goed gedaan. @M44: wat is er met jouw pc? Rare tekens, niet kunnen typen... Hier onder Linux met Seamonkey geen probleem, dus onder Windows met eh, dingeteje, vast ook wel niet. M rc ik heb de allernieuwste windows misschien daarom Met IE 8 dus? Al eens met Firefox geprobeerd? M rc Ligt niet aan je browser. Ik heb dat ook in andere programma's onder XP als de character set op NL staat. Het schijnt met een bug in de latere Adobe PDF reader te maken te hebben die de character set door elkaar gooit. Oplossing die ik vond: Adobe snelle start uitzetten tijdens het booten. Maar dan keert het probleem terug als je een PDF'je opent. Anders de character set op Verenigde staten (internationaal) zetten met het toetsenbord symbool rechtsonder op de taakbalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Lekker dat windhoos met Ubuntu nergens last van. Enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Ik was de enquete aan het invullen, maar ik loop op de Imac in Safari vast na de vraag over het nieuwe audiomerk... (strandt in het zwarte reclameblok....). Ik kan het dus niet afmaken en insturen.... Op de link staan en rechter muisknop klikken: in nieuw venster openen. Dan verloopt de hele enquete met Safari goed en zonder hinderlijke reclame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 21 juli 2010 Report Share Posted 21 juli 2010 Via Mac/Safari probleemloos ingevuld. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 21 juli 2010 Author Report Share Posted 21 juli 2010 Hearen, allen bedankt die tot nu toe de enquête hebben ingevuld! Over de vorm van de enquête, ik heb met Safari op Mac nergens last van. Maar goed, het kan natuurlijk altijd fout gaan. Zo'n luxe enquêtering-site is het nu ook weer niet.. Wel bedankt voor je moeite dan in ieder geval. Ik ben blij verrast te lezen dat de opzet gewaardeerd wordt. Ik wilde bewust geen lang reeks vragen, waar je op het laatst de vraag zèlf niet eens meer goed kan lezen uit een soort 'vermoeidheid' omdat het zo saai is. Alle vragen zijn geschoeid op het beleven van muziek en de keuze van apparatuur daarin. De resultaten zal ik zeker hier terugspelen, Toine! Ook jij bedankt! En Jack natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 juli 2010 Report Share Posted 22 juli 2010 gelukt en verstuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 juli 2010 Report Share Posted 22 juli 2010 Verstuurd. Succes ermee. Gewoon rechts klik 'openen in nieuw venster'.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 9 augustus 2010 Author Report Share Posted 9 augustus 2010 De enqu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Kunnen we je scriptie binnekort ergens lezen..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts