Duck-Twacy Posted 9 augustus 2010 Author Report Share Posted 9 augustus 2010 Nou ik zou er best mn Plinius + Crown + Cd Spelers voor willen omruilen, maar ik ben bang dat de klasse D amp te licht is voor mn huidige laag speakers. Maar ik wil naar iets compacters (kwa set) op termijn. Natuurlijk is deze wel wat gortig (>15K), dat gaat toch niet lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 10 augustus 2010 Report Share Posted 10 augustus 2010 Marc, dat gekke ding is hy-end ,dat is om je ego op te vijzelen,lekker veel aandacht Laat het M uit D niet horen die kom jou met buks na Duckie gewoon een Hypex in het laag ,dat doet wonderen en kost niks in verhouding met andere versterkers :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 augustus 2010 Author Report Share Posted 10 augustus 2010 Marc, dat gekke ding is hy-end ,dat is om je ego op te vijzelen,lekker veel aandacht Laat het M uit D niet horen die kom jou met buks na Duckie gewoon een Hypex in het laag ,dat doet wonderen en kost niks in verhouding met andere versterkers :D Dat is misschien leuk voor mensen met een identiteitscrisus. Ik dacht meer aan de waf factor, die is bij mij wat gedaald (het is niet meer acceptable om 7 apparaten aan of van stand by te zetten on een cdeetje te draaien...). Wie de hek is M nu weer? Een UcD700 zou het inderdaad ook aardig doen op het laag waarschijnlijk. Jammer genoeg is ie er noet meer in st uitvoering. Wat vond ge nu van die UcD180AD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 10 augustus 2010 Report Share Posted 10 augustus 2010 Duckie, M is Miracle die zegt toch altijd ,deze site is bestemd voot hy-end freaks UCD 180 doet het ook ,maar als je iets meer uitgeeft UCD 400 die heb ik bij KT88 gehoord op de Maggies en daar kwam je niks te kort,klonk zeer goed Alleen hij moet is aan die buizen driver beginnen ,heel mooi project en als die klaar is ,nou dan ga je toch op het puntje van je stoel zitten en daar ben ik heel benieuwd na want ik heb zelf UCD 180 die wil ik gebruiken voor het laag in de Manger speakers maar ik moet de versterker nog opbouwen, anders had ik hem meegenomen naar de Hear MC dag in Roermung-Roermond -- ik denk dat het met de Sonus Faber van Sodejuu een goed set is Bryston gaat ook goed vooral in het laag, maar met Hypex heb je wat meer reserve in het totale beeld PS De Bryston werd in de jaren 80 door hifi freaks vooral in het laag gebruikt -geheimtip-- noemde ze dat vroeger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 augustus 2010 Author Report Share Posted 10 augustus 2010 O die M en ik woon ook in D Mijn laag speakers hebben een rendement van 85db/w/m. de rest rond de 90. Daarom is wat power op het laag wel gewenst. De UcD400 is maar max 200 watt (afh voeding), mijn huidige Crown is 500 watt (maar kaduk). Aan de andere kant vind ik die nieuwe Hypex plate amp met dsp gebaseerd op UcD400 oem best interessant. Ook een mooie compacte oplossing om meteen wat kamer problemen te verminderen. Als ie nou met UcD700 oem leverbaar was, was ik verkocht. Bryston is een mooi merk, maar een andere prijsklasse en weer zo'n bakbeest erbij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 10 augustus 2010 Report Share Posted 10 augustus 2010 Duckie ,als je slim bent en dat ben je, nodig KT88 en Sodejuu eens met hun versterker,en er hoeft geen winnaar uit de bus te komen maar dan heb je wel enig idee welke kant je kunt opgaan en dan heb jullie ook de verschillen gehoord. mijn zoon heeft een Beringher 2 maal 700 watt het doet alleen maar boemboem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 augustus 2010 Author Report Share Posted 10 augustus 2010 Ja zeg dab willen ze allemaal koffie en soep Alle gekheid op een stokje, ik zit midden in een verhuizing en het geld vliegt de pan uit aan basic zaken als behang (1600 euro), vloerbedekking (8700 euro), gordijnen (dik 2000 euro), een keuken (12000 euro). Er blijft voorlopig weinig over voor audio... En dan moet ik volgend jaar ook nog een nieuwe auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts