carl Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Wat een zangeres en helaas overleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Wat een zangeres en helaas overleden Zeer aanbevolen: we Insist! Freedom Now Suite van Max Roach met een hartverscheurende Abbey Lincoln. Zowel op lp als cd te koop. een zeer overtuigend protest tegen de rassen discriminatie in de USA in de jaren vijftig. Prachtige opname ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Wat een zangeres en helaas overleden Zeer aanbevolen: we Insist! Freedom Now Suite van Max Roach met een hartverscheurende Abbey Lincoln. Zowel op lp als cd te koop. een zeer overtuigend protest tegen de rassen discriminatie in de USA in de jaren vijftig. Prachtige opname ook. hans deze staat genoteerd om te ontdekken morgen mail ik naar mn platenzaak gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 augustus 2010 Report Share Posted 16 augustus 2010 Wat een zangeres en helaas overleden Zeer aanbevolen: we Insist! Freedom Now Suite van Max Roach met een hartverscheurende Abbey Lincoln. Zowel op lp als cd te koop. een zeer overtuigend protest tegen de rassen discriminatie in de USA in de jaren vijftig. Prachtige opname ook. Die meteen maar besteld bij Bol, samen met wat ander opgespaard uitgesteld verwacht geluk. Wel de cd, want LP klinkt veel minder goed bij mij. En is beduidend duurder trouwens. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 augustus 2010 Author Report Share Posted 16 augustus 2010 Ik heb een paar LP's van haar. Een tweede hands en waarschijnlijk toen nooit gespeeld klinkt werkelijk fantastisch. Ik zal morgen de titel eens opzoeken. Overigens ook een erg krachtige en mooie vrouw - beter kan bijna niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 augustus 2010 Report Share Posted 17 augustus 2010 Dit topic had natuurlijk net zo goed beter hier kunnen staan: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=11077 M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts