Jump to content

Na Tafelen Bij Kappa7

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

Gaan we zeker doen, maar dat gaat nog wel ff duren, er gaat hier nu ook een nieuwe vloerbedekking komen, dus daar gaat de komende periode veel tijd in zitten.

Aha dat wordt nog even zweten dus.

Veel suc6 met deze klus.

ene wat in een goed vat zit verzuurd niet ;)

Alleen die van de Hul's..??? Dat moet toch beter kunnen...

Volgens mij heeft een kennis nog een mooie Aaron pre te koop. Zou een mooie combinatie met de eindversterker zijn.

:confused:

Die van den hul kabel heb ik al jaren maar nog nooit echt mee ge experimenteert.

Op zich heb ik daar nu ook nog niet zo veel behoefte aan.

ik wil pas met kabel gaan spelen als de set helemaal naar mijn zin is en dat is deze nu nog niet.

De meeste winst zit nu nog in het wisselen van de componenten.

Kabels kunnen maar een heel klein beetje corrigeren van wat er in de keten fout gaat.

Deze kabel doet namelijk wat deze moet doen.

Het is gewoon de dikste kabel die ik kon vinden en daarmee heeft deze de meeste capaciteit en dat is naar mijn beleving het belangrijkste van de kabel.

Groetjes George

Dikke kabels heb je nodig bij speakers met een extreme impedantiedippen. Er gaat dan n.l. minder energie in de kabel zitten.

Voor normale situaties (zeg boven de 2 Ohm) is minder geleidermateriaal beter (in mijn oren). Een goede audiokennis heeft de Magnepan 20,1'ns, met twee van de duurste Mark Levinson eindblokken. Daar tussenin zitten mijn redelijk dunne (3 mm2) gevlochten kabels. Er is al vanalles anders geprobeerd, maar deze blijven voorlopig nog zitten. Misschien ook eens proberen. En met wat geduld kun je die prima zelf maken.

:)