Jump to content

Programma Av-Nu 2010

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Het programma is bekend. Het goede nieuws is dat de meeste importeurs er weer bij zijn: klik!

De organisatie rekent op nog meer bezoekers door te kiezen voor een ander locatie en een andere opzet, maar hopelijk gaat het niet ten koste van bijzondere sets zoals die op de VAD te beluisteren waren. Sowieso is het een uitdaging om de feeërieke sfeer van Veldhoven te compenseren.

Ah well, de reistijd is voor mij significant korter. We wachten af...

Tja... 20 demo ruimtes en een exporuimte.. en ik mis nogal wat importeurs... wanneer er ook een hoop AV en mediaspul bij moet, wat blijft er dan over.. :confused:

Ik ga er waarschijnlijk wel naar toe, maar zeker geen twee dagen zoals op de VAD.

Waar is de parallelshow..?

:)

Er lijkt genoeg te beleven zijn, maar de lijst oogt wat magertjes. Ik begrijp dat de kosten niet mals zijn om op AV-Nu te staan en dat er ook geen 'crisis-tarief' wordt gehanteerd. Dus het is stevig aan de prijs om er te staan als importeur. En deze blijken ook te kunnen rekenen. Maar uhm, er is natuurlijk ook een andere trend gaande om regionale audio-beursen te houden of in winkels om publiek te trekken. Al met al hoop ik dat AV-NU even gezellig zal zijn als de VAD-show. Velthoven zal zeker gemis worden en het Koningshof. Bedankt voor het posten, BellaVista!

Bij de VAD waren ook niet elk jaar alle importeurs aanwezig. Dynamic Solutions bijvoorbeeld had ik graag opnieuw willen horen, maar die waren vorig jaar ook niet op de VAD (dit jaar wel weer in S...k, echt waar).

Hopelijk is er nog plek voor buizenbakken, draaitafels en bijzondere speakers tussen de MP3´s en de HT-setjes :(

@ Stefk: in café België schenken ze Maes ...van de tap!

MaesGlas.gif

ben er trots op dat ik na een lange periode van heel veel drinken er nu volledige controle op heb ;)

Ik ben niet erg onder de indruk van de lijst tot nu toe. Maar ik ga wel, we maken er gewoon een dagje uit van. Ik ga met een vriend van en onze vriendinnen gaan mee dus gezellig met z'n vieren over de beurs lopen en daarna misschien nog wat anders leuks doen.

Ik ben niet erg onder de indruk van de lijst tot nu toe. Maar ik ga wel, we maken er gewoon een dagje uit van. Ik ga met een vriend van en onze vriendinnen gaan mee dus gezellig met z'n vieren over de beurs lopen en daarna misschien nog wat anders leuks doen.

cafe belgie ? :rolleyes:

• Members

Over dat AV-nu hou ik maar stijf mijn lippen op elkaar...

Wat wel jammer is, tegelijk met de analoog beurs in Krefeld op 1- en 2 oktober is ook de buizen- en analoogshow van ACF Audio. Hier zijn enkele primeurs te bewonderen uit een z

Over dat AV-nu hou ik maar stijf mijn lippen op elkaar...

Wat wel jammer is, tegelijk met de analoog beurs in Krefeld op 1- en 2 oktober is ook de buizen- en analoogshow van ACF Audio. Hier zijn enkele primeurs te bewonderen uit een z

• Members

Ik mis Acoustic Signature op het lijstje, jammer. :angry: plezierig om te horen op de VAD show :)

Och, in Oud Bijerland staan er 7 waarvan er met 6 worden gedemonstreerd...

[relame-mode]

Onze demo's worden gedeeltelijk door Cock van Sonore gedaan (veel old-school jazz in mono - aanrader -). In deze ruimte demonstreren we met 4(!) draaitafels. Twee van VPI (TNT VI Hot Rod en de Classic) en 2 Acoustic Signature's (Calypso en Final Tool). Alles aangesloten op de je-weet-wel Phonomodule.

Sonority demostreert met een Analog One, Hifine/Impact Audio met een Challenger, ACF met een Analog One met een 12 inch arm en een Crystal, Tonar met een Manfred (hier is tevens de rokers-hoek B) daar zal ik dus veel zitten). Audiolife met een Michell Orbe, Concept en Design met een Gyrodeck. Voor degenen die de Audio Note Ongaku nog nooit hebben gehoord, ook deze wordt gedemonstreerd!

Op analoog gebied nog enkele primeurs, op luidsprekergebied valt er ook het nodige te bewonderen (aktieve ADAM's, Verity Leonore's, de introductie van de Blumenhofers en een nieuw model van DSS), en wordt er nog een splintertjenieuw Italiaans High-End merk geintroduceerd!

[/reclame-mode]

Misschien niet zo groot als het AV-nu spektakel, wel zo gezellig en meer georienteerd. Daarbij gratis (heilig Nederlands woord), zo ook het parkeren en de koffie!