Jump to content

Programma Av-Nu 2010

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Ik mis Acoustic Signature op het lijstje, jammer. :angry: plezierig om te horen op de VAD show :)

Och, in Oud Bijerland staan er 7 waarvan er met 6 worden gedemonstreerd...

[relame-mode]

Onze demo's worden gedeeltelijk door Cock van Sonore gedaan (veel old-school jazz in mono - aanrader -). In deze ruimte demonstreren we met 4(!) draaitafels. Twee van VPI (TNT VI Hot Rod en de Classic) en 2 Acoustic Signature's (Calypso en Final Tool). Alles aangesloten op de je-weet-wel Phonomodule.

Sonority demostreert met een Analog One, Hifine/Impact Audio met een Challenger, ACF met een Analog One met een 12 inch arm en een Crystal, Tonar met een Manfred (hier is tevens de rokers-hoek B) daar zal ik dus veel zitten). Audiolife met een Michell Orbe, Concept en Design met een Gyrodeck. Voor degenen die de Audio Note Ongaku nog nooit hebben gehoord, ook deze wordt gedemonstreerd!

Op analoog gebied nog enkele primeurs, op luidsprekergebied valt er ook het nodige te bewonderen (aktieve ADAM's, Verity Leonore's, de introductie van de Blumenhofers en een nieuw model van DSS), en wordt er nog een splintertjenieuw Italiaans High-End merk geintroduceerd!

[/reclame-mode]

Misschien niet zo groot als het AV-nu spektakel, wel zo gezellig en meer georienteerd. Daarbij gratis (heilig Nederlands woord), zo ook het parkeren en de koffie!

Als ik kan en mag dan ga ik wel. Alleen is de datum voor iemand die in Leiden woont wat ongelukkig.

Is er dan Leidens ontzet of zo, Mordante?

http://www.3october.nl/default.asp?id=792

Inderdaad. Altijd wel gezellig door de hele stad spelen bandjes, er is kermis en bier. Nu hopen dat het weer nog een beetje meewerkt. Ik ben niet een echte Leidenaar, ik woon er weer sinds 2 jaar. Daarvoor in Zoetermeer, Leiden, Hillgom.

Ik mis Acoustic Signature op het lijstje, jammer. :angry: plezierig om te horen op de VAD show :)

Och, in Oud Bijerland staan er 7 waarvan er met 6 worden gedemonstreerd...

[relame-mode]

Onze demo's worden gedeeltelijk door Cock van Sonore gedaan (veel old-school jazz in mono - aanrader -). In deze ruimte demonstreren we met 4(!) draaitafels. Twee van VPI (TNT VI Hot Rod en de Classic) en 2 Acoustic Signature's (Calypso en Final Tool). Alles aangesloten op de je-weet-wel Phonomodule.

Sonority demostreert met een Analog One, Hifine/Impact Audio met een Challenger, ACF met een Analog One met een 12 inch arm en een Crystal, Tonar met een Manfred (hier is tevens de rokers-hoek B) daar zal ik dus veel zitten). Audiolife met een Michell Orbe, Concept en Design met een Gyrodeck. Voor degenen die de Audio Note Ongaku nog nooit hebben gehoord, ook deze wordt gedemonstreerd!

Op analoog gebied nog enkele primeurs, op luidsprekergebied valt er ook het nodige te bewonderen (aktieve ADAM's, Verity Leonore's, de introductie van de Blumenhofers en een nieuw model van DSS), en wordt er nog een splintertjenieuw Italiaans High-End merk geintroduceerd!

[/reclame-mode]

Misschien niet zo groot als het AV-nu spektakel, wel zo gezellig en meer georienteerd. Daarbij gratis (heilig Nederlands woord), zo ook het parkeren en de koffie!

Dit klinkt Absoluta als muziek in mijn oren.

Alleen dood en doodjammer dat mijn schoonmoeder 1 okt verjaart en we dat 2 okt vieren.

gr

Stef

http://www.3october....ault.asp?id=792

Inderdaad. Altijd wel gezellig door de hele stad spelen bandjes, er is kermis en bier. Nu hopen dat het weer nog een beetje meewerkt. Ik ben niet een echte Leidenaar, ik woon er weer sinds 2 jaar. Daarvoor in Zoetermeer, Leiden, Hillgom.

3 oktober is voor mij een aanleiding om weg te gaan uit de stad.

Maar ik ben dan ook geen echte Leidenaar, ik woon er pas 35 jaar. :blink:

M :ph34r: rc

http://www.3october....ault.asp?id=792

3 oktober is voor mij een aanleiding om weg te gaan uit de stad.

Maar ik ben dan ook geen echte Leidenaar, ik woon er pas 35 jaar. :blink:

Ach ieder zijn ding maar ik vind bandjes kijken bij de hut van ome Henne of Brother of Beer wel leuk.

• 2 weeks later...

M44,

Ga jij naar AV-NU en wanneer? Niet NU maar dan? Wil ook wel gaan maar vind het ook wel leuk om een bekende tegen te komen en het idee van BIER staat me zeker aan :blink:

En wie gaat er nog meer, die ik nooit gezien heb en waarschijnlijk daardoor ook niet zal herkennen. Heb ooit eens een topic geopend met de vraag om een foto van jezelf neer te zetten.... Misschien nog even doen? Of gewoon op een dag op een bepaalde tijd in een bepaalde hoek met een bepaald kleding stuk (BH of zo) afspreken.....

Groet,

Andre

Joepie er blijkt meer te zijn!

Audio_Life

Op 23 en 24 okt. komt er een alternatieve 2 kanaals show met 9 importeurs in het Park Plaza Hotel in Utrecht. Kom na de AV show bij ons !!!

Bron: http://twitter.com/Audio_Life

Dat is hier:

http://www.parkplaza.com/utrechtnl

http://maps.google.com/maps?q=Park+Plaza+Hotel+in+Utrecht&hl=en&prmd=ivmc&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

En dat is relatief goed in de buurt ja:

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Beatrixtheater+B.V.,+Utrecht,+Nederland&daddr=Park+Plaza+Hotel+in+Utrecht&geocode=&hl=en&mra=ls&sll=52.079664,5.120745&sspn=0.038823,0.111494&ie=UTF8&z=16

Nu de promotie nog...

M44,

Ga jij naar AV-NU en wanneer? Niet NU maar dan? Wil ook wel gaan maar vind het ook wel leuk om een bekende tegen te komen en het idee van BIER staat me zeker aan :blink:

En wie gaat er nog meer, die ik nooit gezien heb en waarschijnlijk daardoor ook niet zal herkennen. Heb ooit eens een topic geopend met de vraag om een foto van jezelf neer te zetten.... Misschien nog even doen? Of gewoon op een dag op een bepaalde tijd in een bepaalde hoek met een bepaald kleding stuk (BH of zo) afspreken.....

Groet,

Andre

ik ga zondag. mijn zwager,broer en goede vriend gaan ook mee

darna duiken we utrecht even in. als ik nl kijk dan zal die beurs mij geen hele dag kunnen boeien.

iedereen die ook een biertje wil gaan doen is uiteraard welkom om mee te gaan.

ik en mijn vrienden metgezellen zijn allen zeer sociaal vaardig,muziekliefhebbers en goede debaters ;)

wat heeft je portret daarmee te maken dan?

Met de reactie van André Kel:

http://www.hear.nl/f...ndpost&p=378891

Maarre... we hadden toch zo'n oud topic met foto's van jezelf (en de rest van de tribe).

En we hadden toch zo'n oud topic van laat je set eens zien?

Waar zijn die toch?

M44 ( en anderen natuurlijk ook) Ok, ik zal serieus gaan kijken of ik kan. Heb je iemand bij je ,et een mobiel die ik kan bereiken dan.... Wel zo handig. Als ik kom, kom ik met de trein. Als iemand van jullie me 's avonds weer er in legt.....

Groet

Andre

Oja die twee kanaals show, welke merken komen daar?

Caravan beurs....

Misschien ook interessant, gezien het feit dat Constructam weer gaat bouwen....

Maar eeh, M44 kan je me een mob nummer doorgeven op persoonlijke mail. Dan is het wel zo makkelijk om elkaar te vinden... Vraag maar een van je lot genoten want jij hebt geen mob, dat weet ik...

Groet,

Andre

Caravan beurs....

Misschien ook interessant, gezien het feit dat Constructam weer gaat bouwen....

Maar eeh, M44 kan je me een mob nummer doorgeven op persoonlijke mail. Dan is het wel zo makkelijk om elkaar te vinden... Vraag maar een van je lot genoten want jij hebt geen mob, dat weet ik...

Groet,

Andre

0906 0506

dat is een lekker nummertje B)