Jump to content

Programma Av-Nu 2010

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Frenske, je kunt zeker daar wat leren,daar hebben ze een mooi budget luidspreker kabel voor 8000,00 euro,s :D en wat dacht je van een Audionote draaitafel, dan word de porseleine kast wat completer :D

Frenske, je kunt zeker daar wat leren,daar hebben ze een mooi budget luidspreker kabel voor 8000,00 euro,s :D en wat dacht je van een Audionote draaitafel, dan word de porseleine kast wat completer :D

Ik heb alles kompleet Wollie. :P:D

Ik had het niet over leren maar over wijs maken,dat is een groot verschil Wollie. :D

Ik spreek natuurlijk zoals je weet een beetje uit ervaring nietwaar?(wijs maken bedoel ik) :angry::unsure::blink::D

Ik wilde gaan voor het bouwpakket, de EL 34 buizen met de gratis buizen erbij :D maar helaas mag ik niet gaan van de vrouw , huisarrest :mad2::D:lol:

Frenske,ik weet ,je hebt het al 200 procent op orde de installatie, maar 210 procent heeft nog meer inhoud en flair ,en dat heeft totaal niks met wijsheid te maken :D

Ik wil je best promoten 2.50 korting op het treinkaartje ,en ik dacht maandag gratis voor de dealers,geen wied, hifi luisteren :D

Ik wilde gaan voor het bouwpakket, de EL 34 buizen met de gratis buizen erbij :D maar helaas mag ik niet gaan van de vrouw , huisarrest :mad2::D:lol:

Frenske,ik weet ,je hebt het al 200 procent op orde de installatie, maar 210 procent heeft nog meer inhoud en flair ,en dat heeft totaal niks met wijsheid te maken :D

Ik wil je best promoten 2.50 korting op het treinkaartje ,en ik dacht maandag gratis voor de dealers,geen wied, hifi luisteren :D

Natuurlijk kan ik maandag gratis binnen maar zelfs dat hoeft voor mij niet meer.

Zoals ik al aangaf deze importeurs kunnen mij niets meer wijs maken en zeker niets meer leren. :D;)

Ik heb uit betrouwbare bron dat de maandag geen specifieke delaerdag meer is. Als ik het voorgaande lees is dat dus niet zo?

Even opgezocht, mijn bron was dus juist.

AV-NU 2010

23, 24 en 25 oktober 2010

Beatrixgebouw Jaarbeurs Utrecht

Jaarbeursplein 6

3521 AL Utrecht

Openingstijden

Zaterdag geopend van 10.00 tot 18.00 uur

Zondag geopend van 10.00 tot 18.00 uur

Maandag geopend van 10.00 tot 17.00 uur

Edited by Ruud

De beide shows doen niet veel voor elkaar onder, behalve dat de AV-NU 12,50 entree kost. De zalen zijn daar groter, het geluid is er niet perse beter. Bij AV-NU is het in sommige zalen erg commercieel als bij de Firato. Je kunt moeilijk luisteren door het achtergrondgekibbel en de mensen die steeds voor de speakers gaan staan.

Bij X-fi is het beter. Helaas is het wel erg druk op beide locaties, maar toch had het op mij een geslaagde indruk gemaakt. Audio leeft toch nog wel.

AV-NU tip: MP Audio op de 7de verdieping. High End hoeft niet dur te zijn. Jammer: de muziek bij somigen. Naim blijkt alleen maar goed te klinken met gitaarmuziek (want anders hadden ze wel wat anders gedraaid).

X-fi tip: Hanzehifi. Leuk dat zo'n goed geluid uit de jaren 60 komt, op de speakers na, die zijn nieuw - en ook erg goed -. Vreemd: Harbeth. Luisteren naar muziek waar onder de 150 Hz bijna niets meer geproduceerd wordt. :confused: