mumsoft Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Arden, je hebt gelijk. Elke audio-installatie moet zich 'thuis'gaan voelen in zijn omgeving, voor hij op nivo presteert. Zelfs de meest indrukwekkende installatie die ik ken deed het in een nieuw onderkomen pas na maanden weer zoals het hoort. Daarom is denk ik een beurs of show ook niet geschikt voor een optimale keuze; hooguit doe je er wat ideetjes en indrukken op. Ik schat dat de meeste mensen ook helemaal niet komen om een keuze te bepalen, maar om wat rond te neuzen en kennisen te ontmoeten. Dat vergelijk met de thuissituatie blijf je natuurlijk houden, dat zit in de aard van het beestje. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Om hier een voorbeeld van te geven, (en sorry dat ik je als voorbeeld gebruik Hans) neem de Watt Puppy's van HvL. Fantastische speakers waarmee een geweldig resultaat kan worden gehaald. Hans is al een maand bezig om alle puzzelstukjes op zijn plek te laten vallen zodat alles klopt en het maximale uit de set kan worden gehaald. Wat nu als dit op vrijdagavond voor zijn deur neer wordt gezet met de medeldeling ''morgen komt het hele forum langs voor een impressie''? Ga daar maar aanstaan! Dat is eigenlijk gewoon niet te doen. Zie dergelijke shows dan ook beter als iets waar je een indruk op kan doen, bij gebleken interesse maak je bij de dealer een vervolgafspraak, daar is dan beter een conlusie te trekken. Dat men showsituaties vergelijkt met de set thuis die in jaren langzaam is opgebouwd en getuned is simpelweg niet reeel. Laat hier uw gedachten nog maar eens over varen voor er weer met de fakkel in de rondte wordt gegaan. Hallo Marco, Dank je wel voor je reactie, wat je schrijft begrijp en onderschrijf ik. Ook ik, heb mijn eigen boxen ook niet meteen zo klinkend gekregen zoals ze dat nu doen. Ze klonken vanaf dag 1 goed, maar zoiets heeft gewoon liefde en aandacht nodig om in alle situaties zowel zachtjes als "bruut!" te kunnen klinken. Ik heb net een spetterende demo gegeven, de man zei dat hij zijn Pied Piepers (laatste versie) weg gaat doen Hij vond die "kleintjes" van mij veel "vrouwvriendelijker' Jammer dat die Kanzy Kaam-1000 niet uit de verf kwam. Met goed passende en met zorg opgestelde weergevers ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 oktober 2010 Members Report Share Posted 26 oktober 2010 Beste Arden, Ik begrijp dat het lastig is om in een avondje alles goed te krijgen. Toch filtert het wel het een en ander uit. Zo had Hanze hifi meerdere speakers meegenomen en koos voor de beste - de kleinste - voor die specifieke ruimte. Je weet van tevoren wel hoe groot de kamer is, dus je kunt al een inschatting maken van wat waarschijnlijk wel en niet gaat werken. Veel mensen wonen in zo'n relatief kleine kamer van niet meer dan 20 m2. Daar ga je geen Wilson of Kharma in zetten. Ik heb persoonlijk wat moeite met speakers als de Wilson waar je zo aan moet "pielen" om het geluid goed te krijgen... Is het afstraalgedrag van die dingen zo complex dat het maar op 1 manier goed klinkt? Dan is het gewoon geen goede speaker, althans: voor de verkoop. Ik denk dat alle grote merken al lang voorbij dit experimenteer stadium zijn en het afstraalgedrag onder controle hebben, zodat ze in veel kamers goed klinken. Heeft niets met complexiteit te maken. Alles is net vervoerd (vinden vooral luidsprekers en buizenversterkers niet leuk), dat heeft allemaal weer even tijd nodig om te acclimatiseren. Wij hadden een ruimte van 7 x 7 x 3 (nou niet echt ideaal), het resultaat wat wij in zo'n kort tijdsbestek hebben neergezet was gewoon heel goed. Daar heb ik niets over te klagen. Op zaterdagmorgen was het nog wat tammetjes, muziek begon het op zaterdagmiddag al redelijk te maken, de zondag was wederom een stuk beter. De resonerende achterwand (waar de Audionote's van de buren mee gekoppeld waren speelde ons soms wat parten, echter gezien 90% van de reacties hebben wij behoorlijk kunnen laten horen waar de componenten tot in staat waren. Mij pleidooi van hierboven sloeg dan ook niet direct op onze situatie, maar de situatie in het algemeen. De ruimtes op de AV-nu waren echter van een dusdanig belabberde situatie, dat ik daar ook echt niet wens te gaan staan met een top set-up. Buiten dit verhaal wil ik trouwens nog wel even de kanttekening maken dat wanneer er in winkels demo-spullen worden uitgeleend omdat de klant dit nog ''even'' in de thuissituatie moet beoordelen dit ook nooit uitloopt op een sessie van een half uur en dezelfde dag nog terug, dan is hier blijkbaar ook ineens een volle week voor nodig omdat het weer even moet ''settelen, warmspelen en acclimatiseren'' Diezelfde personen beschikken daarna vaak wel over de wonderbaarlijke eigenschap om op een show binnen 2 minuten heel goed te kunnen concluderen waar het allemaal wel fout ging... Nu over die buizenversterker. Nu zitten er mensen in zo'n kleine kamer te luisteren naar 2 hele grote klassieke Tannoys. Wat hoor je dan? Ik schat: 40% de kamer, 40% de Tannoys, 19% het bronmateriaal, 1% versterker. Als je hier 50% of meer van de versterker zou moeten horen, dan is het de slechtste die ik ken! Het was dus een onzinnige demo. Ook ik vond het muf en vlak klinken. De enige zinnige versterker demonstratie zou zijn als een AB demo met een hoog rendement-speaker aangesloten op een bekende transistorversterker en de buizenbak in kwestie. Hier zijn we het denk ik wel grotendeels over eens, behalve dan die AB demo. Heeft gewoonweg geen zin. Het is heel eenvoudig om de concurrerende versterker slechter te laten klinken, buiten dat 2 sets in dezelfde kamer geeft ook meestal een minder resultaat. Ook zie ik de meerwaarde voor de fabrikant niet om iets dergelijks op te zetten. Ik blijf erbij dat deze versterker in potentie tot hele grote dingen in staat kan zijn, nu hier nog de juiste componenten en omstandigheden omheen zetten. Ook zou ik hem nog wel eens naast mijn ''kindjes'' willen horen, wieweet in de nabije toekomst nog eens? Op zo'n show kun je best wat horen. Neem de tijd om de akoestiek van de luisterruimte tot je te nemen en hoor de karakteristieken van de speaker, daarbij wetende dat het wel eens meer kan dreunen dan thuis, het stereobeeld in een kleine kamer niet optimaal is. Wil je grote speakers verkopen, dan moet je ook een grote kamer huren in dat hotel! I rest my case... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Ik ben helaas niet naar het circus geweest,maar een set van anderhalve ton is spinnerei Een beetje veel onzin,daar hoor je het geld niet er vanaf Laten jullie niks aan binden ,jullie moeten zelf aan de installatie werken om het goed voor mekaar te krijgen. Hulp is goed ,maar zelf oordelen en beslissen,en met simpele middelen lukt het best. Komende van iemand die de Kanzy Kaam1000 van zo'n 53 mille ongehoord (!) kennelijk de beste versterker vindt, mag ik dat dan een beetje vreemd vinden? Inderdaad is anderhalve ton absurd veel ja. Ik zou dat zelfs ook niet aan een auto uitgeven, maar kijk eens om je heen op de snelweg? In de jaren dat ik bij de fa. R. te H. werkte, kreeg ik ook te maken met de absolute top op audiogebied. Daar gingen we regelmatig lachend over zo'n bedrag heen (in de jaren '90!) en het werd nog verkocht ook! (Overigens, de hier zo bejubelde Audio Note set kost meen ik een 270 k ). Nu gaat het er absoluut niet om de wereld te laten zien dat jij (ik) de grootste, dikste, langste, duurste heb, maar meer om te laten zien en horen hoe topmateriaal presteert. En ook dat je niet zomaar alles klakkeloos aan elkaar vast kunt knopen en dan verwachten dat je 100% resultaat behaalt. In dat segment werkt het gewoon niet zo. Terug naar de Kharma/Octave set: die is weken zoniet maanden uitgeprobeerd om het beste resultaat te verkrijgen. Dat is te beluisteren bij de winkel waar het spul vandaan komt. Ga je dat nu ineens plompverloren in een andere ruimte zetten, dan zou je ook feitelijk die weken nodig hebben om het optimaal te krijgen. Zoals Arden al zei, die tijd was er niet en dat kan/mag je dus ook niet verwachten. Dat het desondanks klonk zoals het klonk, mag een groot compliment heten aan de samenstellers van deze set. Verder is het gewoon een ervaring om met dit topspul aan de gang te mogen zijn, natuurlijk weet ik ook wel dat ik het nooit zal kunnen bezitten maar ik ben wel weer een stuk ervaring rijker. En daar komt nog bij dat de ontwikkelingen in die top-apparatuur hun weg ook weer vinden naar de meer betaalbaarder klasse. De beveiligingen die Octave bijvoorbeeld toepast in die Jubilee set vind je ook weer terug in de goedkopere lijnen. Net zoiets als formule 1 techniek die doorsijpelt naar productiewagens. Ten laatste: laten zij die er NIET waren, hun oordeel alsjeblieft achterwege laten of tenminste opschorten totdat zij het WEL hebben gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 oktober 2010 Members Report Share Posted 26 oktober 2010 [...] Terug naar de Kharma/Octave set: die is weken zoniet maanden uitgeprobeerd om het beste resultaat te verkrijgen. [...] Mispoes... Die versterkers zijn pas 2 weken oud... Voor High-End begrippen dus nog niet eens ingespeeld We zijn er dus ''maar'' 2 weken mee bezig geweest. En dat voor een landje waar kabels blijkbaar 3 maanden moeten inspelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Mag ik ook een keertje overdrijven, ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 [...] Terug naar de Kharma/Octave set: die is weken zoniet maanden uitgeprobeerd om het beste resultaat te verkrijgen. [...] Mispoes... Die versterkers zijn pas 2 weken oud... Voor High-End begrippen dus nog niet eens ingespeeld We zijn er dus ''maar'' 2 weken mee bezig geweest. En dat voor een landje waar kabels blijkbaar 3 maanden moeten inspelen. Inderdaad klonk de Kharma set goed. En dan zeg ik Kharma, want ik ben nog steeds van mening dat ik voornamelijk speaker hoor en maar weinig versterker, vooral als het een goede versterker is. Misschien zit het allemaal in de subtiliteiten, maar daar heb je de tijd niet voor op zo'n beurs, daarin heb je dus gelijk! Maar voor het grove werk... En kost dat geluid bij Audionoot werkelijk 270.000 Euro? Belachelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 [...] Terug naar de Kharma/Octave set: die is weken zoniet maanden uitgeprobeerd om het beste resultaat te verkrijgen. [...] Mispoes... Die versterkers zijn pas 2 weken oud... Voor High-End begrippen dus nog niet eens ingespeeld We zijn er dus ''maar'' 2 weken mee bezig geweest. En dat voor een landje waar kabels blijkbaar 3 maanden moeten inspelen. Inderdaad klonk de Kharma set goed. En dan zeg ik Kharma, want ik ben nog steeds van mening dat ik voornamelijk speaker hoor en maar weinig versterker, vooral als het een goede versterker is. Misschien zit het allemaal in de subtiliteiten, maar daar heb je de tijd niet voor op zo'n beurs, daarin heb je dus gelijk! Maar voor het grove werk... En kost dat geluid bij Audionoot werkelijk 270.000 Euro? Belachelijk! Nee de set van Audionote kost geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Nee de set van Audionote kost geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 (edited) Nee, die AudioNote eindbak kosste 27.000,-. Het was namelijk het kleintje en het prijskaartje stond erbij en niet die grote die op de ACF show stond. Die op de ACF show stond kostte 270.000,- Maar zelfs 27.000,- is teveel in mijn optiek. Ik vind het nog geen cent waard. Het enige positieve wat ik kan melden over de AudioNote demo is dat men iets minder hard draaide toen ik er was. Dat de buren meer last hadden van het meetrillende achterwandje werd geen rekening mee gehouden. Een volgende keer als men zo'n show organiseert, moet men AudioNote op een hoekkamer zetten en die speakers op een achterwand waar geen buren zijn, dan heb je al een probleem minder. Als men dan ook nog het volume op een gewoon luisterniveau zet, dan is men op de goede weg. Hard draaien om indruk te maken op de bezoeker is leuk voor een iemand die nog jong (<20) is, maar voor de oudere rotten (>30) is het een crime. Het beste geluid was de Kharma/Octave set op die X-fi show. De kleine Bach speakers indrukwekkend voor dat geld. Meer highlights waren er niet voor ons helaas. De AV/NU show; Eigenlijk heb ik nergens een demo gehoord die er bovenuit sprong en die een goede indruk achterliet bij mij. De enige demo die ik wel leuk vond was van Audio Analogue Import (Wim van Kraanen), vanwege dat men geheel analoog draaide met gewone persingen van vinyl en lekkere rockmuziek. Niks geen tingel en tangel muziek. De gehele nieuwe showopzet van AV/NU is duidelijk gericht op een ander publiek dan op de voormalige VAD show. De statische showruimte op de begane grond deed mij denken aan de firato en aan de High-end van Munchen en ik vond dat wel leuk. De statische show van het nieuwe merk Absoluta had een grote aantrekkingkracht bij de bezoeker en velen bezoekers moesten het aaien, betasten enz. Jammer is dat, want kijken doe je met je ogen en niet met je handen. Nu zag je elke keer dat de importeur steeds moest poetsen. Kanzy was jammer, want op de introductie klonk het beduidend veel beter dan nu hier op deze show. Men had dus beter kunnen kiezen voor een statische show en veel mondelinge informatie geven. Desnoods ondersteund met losse onderdelen in een vitrine, zodat je indruk kreeg van hoe het is samengesteld. Men had het meer "exclusief" kunnen presenteren en zich daardoor kunnen onderscheiden van de rest. Die exclusiviteit had men toen wel gedaan bij de introductie in Baarn. Wat mij stoorde was dat er ook een exposant was van spelletjes met race en vlieg-programma's. Wat dat doet op een audio/video show is mij een raadsel. Edited 26 oktober 2010 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 De reden waarom ik voor Audio-Note gekozen heb is omdat het niet klinkt. Ik wil gewoon iets anders als de gemiddelde hififreak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Nee, die AudioNote eindbak kosste 27.000,-. Het was namelijk het kleintje en het prijskaartje stond erbij en niet die grote die op de ACF show stond. Die op de ACF show stond kostte 270.000,- Maar zelfs 27.000,- is teveel in mijn optiek. Ik vind het nog geen cent waard. Het enige positieve wat ik kan melden over de AudioNote demo is dat men iets minder hard draaide toen ik er was. Dat de buren meer last hadden van het meetrillende achterwandje werd geen rekening mee gehouden. Een volgende keer als men zo'n show organiseert, moet men AudioNote op een hoekkamer zetten en die speakers op een achterwand waar geen buren zijn, dan heb je al een probleem minder. Als men dan ook nog het volume op een gewoon luisterniveau zet, dan is men op de goede weg. Hard draaien om indruk te maken op de bezoeker is leuk voor een iemand die nog jong (<20) is, maar voor de oudere rotten (>30) is het een crime. Het beste geluid was de Kharma/Octave set op die X-fi show. De kleine Bach speakers indrukwekkend voor dat geld. Meer highlights waren er niet voor ons helaas. De AV/NU show; Eigenlijk heb ik nergens een demo gehoord die er bovenuit sprong en die een goede indruk achterliet bij mij. De enige demo die ik wel leuk vond was van Audio Analogue Import (Wim van Kraanen), vanwege dat men geheel analoog draaide met gewone persingen van vinyl en lekkere rockmuziek. Niks geen tingel en tangel muziek. De gehele nieuwe showopzet van AV/NU is duidelijk gericht op een ander publiek dan op de voormalige VAD show. De statische showruimte op de begane grond deed mij denken aan de firato en aan de High-end van Munchen en ik vond dat wel leuk. De statische show van het nieuwe merk Absoluta had een grote aantrekkingkracht bij de bezoeker en velen bezoekers moesten het aaien, betasten enz. Jammer is dat, want kijken doe je met je ogen en niet met je handen. Nu zag je elke keer dat de importeur steeds moest poetsen. Kanzy was jammer, want op de introductie klonk het beduidend veel beter dan nu hier op deze show. Men had dus beter kunnen kiezen voor een statische show en veel mondelinge informatie geven. Desnoods ondersteund met losse onderdelen in een vitrine, zodat je indruk kreeg van hoe het is samengesteld. Men had het meer "exclusief" kunnen presenteren en zich daardoor kunnen onderscheiden van de rest. Die exclusiviteit had men toen wel gedaan bij de introductie in Baarn. Wat mij stoorde was dat er ook een exposant was van spelletjes met race en vlieg-programma's. Wat dat doet op een audio/video show is mij een raadsel. Sorry maar volgens mij is die Audio Note een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Heren importeurs,ik vind wel dat jullie kinderlijk opstellen,ga nou geen smoesjes naar buiten brengen van dit en van dat, ik noem dat eigen schuld dikke bult. Jullie hadden moeten weten welke ruimte jullie kregen en naast wie,jullie wisten dat julie naast boem boem zaten, dan hadden jullie afspraken kunnen maken met elkaar ,zoals rooster invulling enz. ,nee het komt over van,.... wij zien dat wel,dat is dom, mensen komen voor een goed geluid en hou het betaalbaar en niet voor dure prijskaartjes, dan zitten jullie toch op de verkeerde audio show Gewoon boerenverstand gebruiken en maak eerst je huiswerk ,dan hoef je ook niet met smoesjes aan te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 Hard draaien om indruk te maken op de bezoeker is leuk voor een iemand die nog jong (<20) is, maar voor de oudere rotten (>30) is het een crime. Sorry maar volgens mij is die Audio Note een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 26 oktober 2010 Report Share Posted 26 oktober 2010 I rest my case hier.Gaat vast hoog scoren dit jaar. Mijn link Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Blijkbaar luister ik op een behoorlijk andere manier dan de meeste mensen. Als de beleving snel toeslaat, laat ik mij direct meevoeren op de muziek. Ik was trouwens enkel alleen op de X-fi, waar ik mij enorm geamuseerd heb. Oude bekenden gezien en gesproken, niet alleen van het forum. Int bijzonder leuke gesprekken met George (Kappa7) en Ezo. Was er veel kleuring bij Daluso??? Ik zou het niet weten, ik weet dat ook moeilijk te definieren. Ik vond het daar heel mooi klinken, mooi stereobeeld en een heel mooie analoogweergave! Von Schweikert set idem dito maar daar was het voor mij te fel scherp harsh, name it, waardoor ik heel moeilijk in de beleving geraak en dus snel afhaak met luisteren ... ook al was de presence en het muzikale absoluut aanwezig voor mij Octave en Kharma, wil ik geen woorden aan verspillen, super goed; het lijkt clean maar beetje bij beetje geraak je in de groove en dan ben je vertrokken ... top Triple M, degelijke aangename gesprekken gehad met de jongens. Ik vind die "blokjes" heel uitnodigend als versterker. Avantgarde heb ik meermaals al veeeeeeeeeeel aangenamer gehoord. Hier was ik snel weg In mijn beleving ooit, was dat totaal niet "plastiekerig" over ontwerp, kostenplaatje enz wil ik niet oordelen, kan ik ook niet, maar de amps van 47labs kunnen voor mij toch wel wat muzikaliteit naar boven toveren Nogmaals, ik luister behoorlijk anders merk ik ... daarom vind ik velo zijn bijdrage als muzikant wel verhelderend voor mij. Het staat haaks op wat ik ervaar of belangrijk vind in een set, niettemin zijn beide sets heel muzikaal. het was leuk naar Utrecht af te zakken En ja de woodpecker will be mine, ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Blijkbaar luister ik op een behoorlijk andere manier dan de meeste mensen. Als de beleving snel toeslaat, laat ik mij direct meevoeren op de muziek. Ik was trouwens enkel alleen op de X-fi, waar ik mij enorm geamuseerd heb. Oude bekenden gezien en gesproken, niet alleen van het forum. Int bijzonder leuke gesprekken met George (Kappa7) en Ezo. Was er veel kleuring bij Daluso??? Ik zou het niet weten, ik weet dat ook moeilijk te definieren. Ik vond het daar heel mooi klinken, mooi stereobeeld en een heel mooie analoogweergave! Von Schweikert set idem dito maar daar was het voor mij te fel scherp harsh, name it, waardoor ik heel moeilijk in de beleving geraak en dus snel afhaak met luisteren ... ook al was de presence en het muzikale absoluut aanwezig voor mij Octave en Kharma, wil ik geen woorden aan verspillen, super goed; het lijkt clean maar beetje bij beetje geraak je in de groove en dan ben je vertrokken ... top Triple M, degelijke aangename gesprekken gehad met de jongens. Ik vind die "blokjes" heel uitnodigend als versterker. Avantgarde heb ik meermaals al veeeeeeeeeeel aangenamer gehoord. Hier was ik snel weg In mijn beleving ooit, was dat totaal niet "plastiekerig" over ontwerp, kostenplaatje enz wil ik niet oordelen, kan ik ook niet, maar de amps van 47labs kunnen voor mij toch wel wat muzikaliteit naar boven toveren Nogmaals, ik luister behoorlijk anders merk ik ... daarom vind ik velo zijn bijdrage als muzikant wel verhelderend voor mij. Het staat haaks op wat ik ervaar of belangrijk vind in een set, niettemin zijn beide sets heel muzikaal. het was leuk naar Utrecht af te zakken En ja de woodpecker will be mine, ever Een set kan je nooit goed beoordelen als je niet met je "eigen muziek" draait. Toen ik mij Audio Note binnen kwam klonk de set best aangenaam. Maar dat zegt niet zo veel. Er stond jazz op (sorry KT88, geen idee wat). De saxofonist stond tijdens de opname volgens mij recht in Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 @velothrux kun je kort schetsen waarom het bij Daluso zo gekleurd klonk waar lag dat vooral aan, de luidsprekers, de amp, ... ? tanx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Hard draaien om indruk te maken op de bezoeker is leuk voor een iemand die nog jong (<20) is, maar voor de oudere rotten (>30) is het een crime. Sorry maar volgens mij is die Audio Note een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 ... Toen ik mij Audio Note binnen kwam klonk de set best aangenaam. Maar dat zegt niet zo veel. Er stond jazz op (sorry KT88, geen idee wat). ... Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik heb ook geen idee wat er bij AN allemaal op stond maar volgens mij was het grotendeels BOEMBOEMBOEM. Er zijn er wel meer die denken dat IK Caspar ben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 ... Toen ik mij Audio Note binnen kwam klonk de set best aangenaam. Maar dat zegt niet zo veel. Er stond jazz op (sorry KT88, geen idee wat). ... Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik heb ook geen idee wat er bij AN allemaal op stond maar volgens mij was het grotendeels BOEMBOEMBOEM. Er zijn er wel meer die denken dat IK Caspar ben..... Ik heb jou er niet gezien. Caspar heb ik wel gezien op de show, maar hij was niet bij Audio Note op het moment dat ik daar luisterde. Ik heb geen idee wie er demonstreerde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Dat je mij daar niet hebt gezien verbaast me niet want ik stond dus bij de buren......en ook alleen 's middags. Wat Caspar en ik WEL gemeen hebben is onze smaak in fusion en jazzrock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Er zijn er wel meer die denken dat IK Caspar ben..... zo jeugdig zie je der nu ook niet meer uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Gaat vast hoog scoren dit jaar. Mijn link Ik denk het ook. Ik was misschien wat fel en mijn excuses daarvoor. Ik kan er alleen heel slecht tegen als andere voor mij gaan spreken. dat werkt bij mij altijd een beetje als een rode lap. Als mensen dingen zeggen in de trend van wij het volk pikken het niet langer, wordt ik ook pissig, ik ben ook deel van het volk en je spreekt niet namens mij. Of als andere het over wij de 30 plussers etc etc. Ik kan daar slecht tegen. Sorry. Het maakt mij niet uit, hoor. En excuses vind ik nou ook weer wat overbodig. Zo erg vind ik het niet. Er zijn vele ergere dingen in de (audio)wereld. Tip: Trek jezelf niet alles aan wat je leest op een forum en zeker als het in zijn algemeenheid staat. Het wordt natuurlijk anders als het PERSOONLIJK aan je gericht staat. Dan heb je wat mij betreft het volste recht om daarover te vallen. Ik ben 50 plus, maar zie dat niet als iets negatiefs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 @velothrux kun je kort schetsen waarom het bij Daluso zo gekleurd klonk waar lag dat vooral aan, de luidsprekers, de amp, ... ? tanx Ik kan alleen de set als geheel beoordelen, want ik weet echt niet wat de speakers of de versterkers afzonderlijk doen. Dat kan je alleen beoordelen als je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts