Jump to content

Klaar !

Guest tubejack
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Beste forum vrienden.

Er komt een tijd, dat je het gevoel hebt dat je set wel zo'n beetje klaar is :o

Daar ben ik nu wel aan geland. Beter kan altijd, maar gezien het budget heb ik geen reden tot klagen.

Over mijn

Beste forum vrienden.

Daar ben ik nu wel aan geland. Beter kan altijd, maar gezien het budget heb ik geen reden tot klagen.

Over mijn

Guest tubejack

@Marc, na geluisterd te hebben, geloof ik niet dat "gehakt" nog iets toevoegt ..... ik heb zelf genoeg "gehakt' :D

@Ivan ik ben dik tevreden :) , Mijn verder ontwikkeling, is voor een gemiddelde bezoeker denk ik niet interessant. ;)

En nu.....? ik weet het nog niet .... :(

Lekker muziek gaan genieten?

Daar is zo'n set toch voor?

Met doosjes en kastjes stoeien is leuk, maar je moet het niet als doel gaan zien. Dan kom je nooit aan muziek luisteren toe.

Guest tubejack

Na 2 jaar les en pingelen op een gitaar....

Wegens gebrek aan talent mee gestopt :blink:

Gelukkig wel een van mijn kinderen geenthousiastmeert :)

En ik hoor soms het verschil tussen nylon en stalen snaren, plectrum.....

Wat muziek betreft ben ik meer een "consument" :P

Er is ongetwijfeld vraag (of vraag te maken!) voor een vertrouwd adres om oudere kwaliteitsapparaten te renoveren.

Jij zou goed in die vraag kunnen voorzien, denk ik.

Dat kan zich beperken tot het schoonmaken van contacten, vervangen van verouderde of verlopen onderdelen (elco's, bijv.) e.d., maar het kan - in overleg - ook verbetering of uitbreiding van de functionaliteit van een apparaat inhouden.

Heel veel oud, dierbaar, destijds duur aangeschaft spul is niet meer in de allerbeste conditie.

Maar weggooien zou toch eeuwig zonde zijn...

Wat voor de door jou beminde tuners uit de Gouden Jaren geldt, gaat ook op voor veel andere apparaten!

En wellicht zou zo'n "Second Life HiFi Center" ook een punt kunnen worden waar goede gerenoveerde apparatuur tegen een eerlijke prijs wordt doorverkocht aan hifi liefhebbers die niet pers

Beste forum vrienden.

Over mijn

En nu.....? ik weet het nog niet .... :(

... je huis op zodanige wijze verbouwen dat je er een jaar niet kunt wonen en zeker twee jaar verstoken bent van muziek. Dan gaat het wel broeden en doe je een tiental virtuele projecten. Op een gegeven moment ben je dan zover dat je de set weer kan opbouwen .... en dan dienen zich weer verhuisplannen aan (zo gaat het nu bij mij).

... of zoek eens een andere richting, bouw een mini 5.1 setje, of juist een hele grote, of zo'n opstelling met de spiekers heel dicht bij elkaar en een matras er tussen, of ga zelf opnemen, of ... ,of ..., maar vooral lekker luisteren, dat is wat ik de afgelopen drie jaar echt mis.

... of begin je eigen internet/radio stream :)

Depressie :o Nee zeg, gelukkig niet pffff. Meer een persoonlijke realistische kijk ;)

Muziek is natuurlijk " een oneindige ontdekkingsreis " :wub:

Jack

Oef gelukkig ik was even bang dat je de weg kwijt was en er doorheen zat.

Maar nu verder met genieten dan van de muziek al moet ik eerst nog even werken maar dan wel met Arrow Classic rock op de achtergrond dat maakt het weer goed uit te houden.

Guest tubejack

Verbouwen :o

In het 1e huis waar wij 10 jaar woonde hebben we in 8 jaar tijd volledig gerestaureerd.

Dat ging telkens in kleine stukjes omdat we nog maar weinig verdiende, soms moesten we 3 maanden

sparen voor dakpannen of een dakkapel ... ramen, badkamer...keuken.... etc...

Huis nummer 2 notabene nieuwbouw. Verdieping erop, in 8 weken het casco klaar, voordat alles naar

onze zin was, waren we 2 jaar verder .... Daarna ga je inderdaad "verhuizen" :D

Nu vind ik z

Guest tubejack

Als je echt niks te doen heb mag je voor mij wel een MC phono pre bouwen. Geef ik je wel een fles wijn. :rolleyes:

Ik ben niet zo'n wijnliefhebber ... Niks te doen? w

Als je echt niks te doen heb mag je voor mij wel een MC phono pre bouwen. Geef ik je wel een fles wijn. :rolleyes:

Ik ben niet zo'n wijnliefhebber ... Niks te doen? w

Guest tubejack

als ik het KT laat doen denk ik dat ik er meer plezier aan zal hebben dan dat ik het zelf doe ;)

Je kunt ook dingen "met zorg" uitzoeken zonder zélf een soldeerbout of schroevendraaier aan te raken...

Ik doe ook niet àlles zélf .... zoveel levens heb ik niet ;)

@Duck.... voor hout bewerking kwam ik niet verder dan een mager zesje.... niet mijn ding.

Heb er ook de ruimte niet voor.....