Jump to content

Acf Audio Show

mordante
 Share

Recommended Posts

begrijp me niet verkeerd.

dat AN kost ook veel te veel voor hetgeen je terug krijgt. maar das bij bijna alles op audio gebied

Het is al jaren velen een doorn in het oor, dat onbeschoft luide spelen tijdens demo's van/bij AudioNote. Kennelijk hebben de demonstrateurs geen enkel fatsoen en hebben geen enkel respect voor andere standhouders. Ik heb ze enkele keren gehoord bij Caf

Ik vind dat de dealer in de fout is gegaan en zelf de schuld moet dragen ,

hij had moeten optreden, want het is zijn show en niet van de importeur ,

en ik zou de volgende keer zelf met Audionote demonstreren en de importeur weigeren op de show te laten komen,

dan is het voor hem een goede les geweest.

En voor de mensen die het heel hard vonden,gehoor bescherming meenemen :D

Wol en als importeur en dealer nu 1 en dezelfde zijn :)

AN speakers heb je vanaf 1000 per paar ...

Wat ik zou adviseren aan audiolife is in jullie pand dezelfde opstelling te maken, even hard te draaien en eens te meten hoeveel db het was, wetende dat de norm max 90db is tegenwoordig (in Belgi

Hoi Stef

De AN speakers zijn hele mooie speakers mooier dan menigeen hear ooit gehoord heeft

evenals de apparatuur.

Je kan alles afbreken door gewoon veel te hard te spelen :angry:

En dat hebben deze gasten gedaan.

Ze hebben er gewoon geen verstand van, op hun site profileren ze zich op een snobistische manier als de "audio reddertjes" in hun ogen en oren enz.

En als je er gaat luisteren klinkt het zwaar middelmatig omdat ze gewoon maar wat aanklooien.

Ze verkopen mooie spullen maar om dit goed te demonstreren komt er meer kijken dan kabeltjes aansluiten en aan de volume knop draaien.

Dat werkt wel bij de Media Markt zo.

Hoi Stef

De AN speakers zijn hele mooie speakers mooier dan menigeen hear ooit gehoord heeft

evenals de apparatuur.

Ze hebben er gewoon geen verstand van, op hun site profileren ze zich op een snobistische manier als de "audio reddertjes" in hun ogen en oren enz.

En als je er gaat luisteren klinkt het zwaar middelmatig omdat ze gewoon maar wat aanklooien.

Ze verkopen mooie spullen maar om dit goed te demonstreren komt er meer kijken dan kabeltjes aansluiten en aan de volume knop draaien.

Ik ben het hier niet mee eens. Als je echt snobisme wilt mee maken moet je een keer naar Chattelin audio gaan in Den Haag of Rhapsody in Hilversum.

Iemand eigenlijk al eens de audionote versterkers gehoord met andere luidsprekers dan AN zelf, want nu lijkt alsof al de apparatuur van AN niet deugd en dat kan nu ok niet waar zijn.

Ik schreef al eerder dat ik de AN electronica hoog heb zitten, dat is IMO echt klasses hoger dan de luidsprekers.

Met de Ongaku kun je zelfs Apogees mooi aansturen, maar ook de betaalbaarder versterkers, DACjes e.d. zitten mooi in elkaar en klinken wat mij betreft erg goed.

Maar wie weet, als ik die speakers eens in de juiste setting hoor dat ik dan op mijn mening terugkom. Ben heel benieuwd.

Hoi Stef

evenals de apparatuur.

Klonk bij hun in de zaak anders erg goed.

sowieso zul je daar alle ruimte krijgen om te experimenteren met spulletjes.

Snobisme is niet een term die in mij is opgekomen in de omgang met deze jongens. wel dat ze echt gek zijn van muziek en passie hebben voor audio.

Ik vind juist dat ze het niet zo hoog in de bol hebben maar meer op hun gevoel afgaan.

wil je arrogantie...neem dan die man van meridian of die gasten die een jaar geleden die joekels van dynaudio presenteerde. wat een blaaskaken.

En ergens bekruipt mij het gevoel dat de stijl van audio life misschien de wat jongere audio liefhebber meer aanspreekt?

Ze hebben iets rebbels nl. B)

En ergens bekruipt mij het gevoel dat de stijl van audio life misschien de wat jongere audio liefhebber meer aanspreekt?

Ze hebben iets rebbels nl.

uhhh nee dank je wel,ben niet de oudste,maar als je stijl rebels is en geen rekening houd met de rest vind ik dat niet rebels maar dom!

het zijn verder denk ik prima jongens.

Ik ben vrijdagavond geweest, helaas meer om te kijken dan te luisteren. Slechts in ca. de helft van de ruimtes werd gedemonstreerd. Enkele ruimtes ben ik meerdere malen ingelopen (de heren hadden hun maaltijd inmiddels ruim achter de rug), helaas niemand te vinden. In 1 ruimte heb ik zelf het licht maar even aangedaan om te kunnen zien dat hier de Octave apparatuur stond opgesteld.

Maar goed, wat heb ik wel kunnen beluisteren. Allereerst de opstelling van Michell met de hoornluidsprekers. Deze klonk mooi open en relaxed. De overgang naar de Adam set was wel erg groot en viel mij niet mee. Het leek wel of ik alleen maar midden en laag-midden hoorde, waarbij dit laatste ook nog erg dreunde. De importeur meldde dat dit aan de opname lag. Een volgende plaat klonk inderdaad beter, maar het gedreun was nog niet helemaal weg.

Aangezien ik in beide bovengenoemde kamers al wat hoorde uit de tussenliggende ruimte, ben ik hier maar eens gaan kijken. Inderdaad een overdaad aan volume bij de Audionote set en niet bepaald collegiaal t.o.v. de mede-importeurs/dealers.

Toch klonk het wel erg lekker. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen gecharmeerd is van het Audionote geluid, maar de klankrijkdom en pace/rythm pakte mij wel (wederom). Ook leuke nieuwe muzikale indrukken opgedaan.

De Canor set staand (er stond welgeteld 1 stoel opgesteld) beluisterd, waarbij de importeur een zeer geanimeerd gesprek aan het houden was. Hier kan ik dus verder niet zoveel over vertellen.

De Accuphase/Leben/Verity combinatie even kort beluisterd. Muziek was aan de veilige kant, maar set klonk wel uitgewogen en schoon.

Na nogmaals een paar kamers leeg te hebben aangetroffen, helaas, met een beetje katerig gevoel vertrokken. Beetje pech en ongelukkige timing wellicht. Volgende keer beter.

ah...toch rebel. :lol:

ik zat met het engelse woord en dat klinkt meer rebbel :unsure:

rebel is toch juist opstandig.

tegen de draad in?

eindelijk niet zo'n standaard audio winkel...maar goed. ik ben er wel klaar mee en wacht de show in utrecht wel af. alsmede de mail van KT ;)

M44 het is te begrijpen dat je het leed wil verzachten van je plaatselijke audiowinkel.

maar opstandig,tegen de draad in,betekend niet asociaal of dom.

tegen de draad in kan juist heel goed uitpakken en nieuwe wegen inslaan.

ik kan dit niet rebels noemen of opstandig.

als dit de nieuwe manier is geworden om te demonstreren,dan zie ik de toekomst van audio somber in!

als men de jongere liefhebber wil aanspreken dan zal je eerder met een set moeten gaan staan die dan ook betaalbaar is voor de jonge liefhebber en mischien dan gaan demonstreren met i pod,computers en studio,disco luidsprekers.

volgens mij wil je met audionote een ander soort demo geven,zo nu en dan is even een stukje gas geven begrijp ik wel,maar dit valt van geen enkele kant goed te praten.

wat is een standaard audiowinkel volgens jou?iemand die demonstreert naar de wensen van de klant?of een winkel die lak heeft aan anderen?

we zijn er klaar mee :rolleyes:

je bent motieven aan het geven voor mijn gedrag. dat gaat je slecht af.

niet doen aub

Ik ben degene geweest die er nogal met eenzelfde botte bijl op AudioNote inhakte en er is een respons gekomen van de importeur en ook van de degene die het heeft veroorzaakt en zijn excuus aangeboden. Daarmee is het voor mij klaar en afgesloten en ik geef ze een nieuwe kans op de show in Utrecht deze maand. Het wordt zo langzamerhand een herhaling van zetten over AudioNote en begint het weer een discussie in een discussie te worden. Dat is niet mijn bedoeling ervan geweest.

Post liever je indrukken van de show, dat is toch veel leuker om te lezen.

Als ik naar de shows in Utrecht komt neem ik een cd van Tjesto mee van mijn zoon, wil ik wel eens horen op de AN. :)

Als ik naar de show in Utrecht ga neem ik mijn vriendin mee, die is een stuk leuker dan de CD van Tiesto :lol:

Als ik naar de shows in Utrecht komt neem ik een cd van Tjesto mee van mijn zoon, wil ik wel eens horen op de AN. :)

Als ik naar de show in Utrecht ga neem ik mijn vriendin mee, die is een stuk leuker dan de CD van Tiesto :lol:

alles is leuker dan..... B)

Ik ben degene geweest die er nogal met eenzelfde botte bijl op AudioNote inhakte en er is een respons gekomen van de importeur en ook van de degene die het heeft veroorzaakt en zijn excuus aangeboden. Daarmee is het voor mij klaar en afgesloten en ik geef ze een nieuwe kans op de show in Utrecht deze maand. Het wordt zo langzamerhand een herhaling van zetten over AudioNote en begint het weer een discussie in een discussie te worden. Dat is niet mijn bedoeling ervan geweest.

idd

want tot nu toe zijn woorden als arrogant,dom,asociaal,empathieloos,snobistisch en onbeschoft al langs gekomen.

dus punt.

niet doen aub.

wil toch nog reageren:ik denk dat ik niet dat het me slecht af gaat m44,ik constateer het.

maakt ook verder niet uit,is begrijpelijk.

idd.

want tot nu toe zijn woorden als arrogant,dom,asociaal,empathieloos,snobistisch en onbeschoft al langs gekomen.

dus punt.

mee eens,het was verder een erg gezellige show,heb genoten dit moet vaker gebeuren,tenminste tijd voor bezoekers in plaats van overvolle kamers ..

wat mij betreft uitbreiding van de show incl audiolife en meer importeurs!!

mooie leerpuntjes,als iedereen dit ter harte neemt kan het alleen maar beter worden :D

niet doen aub.

wil toch nog reageren:ik denk dat ik niet dat het me slecht af gaat m44,ik constateer het.

maakt ook verder niet uit,is begrijpelijk.

Dus jij weet beter wat mijn motieven zijn om te reageren dan ik zelf?

me dunkt dat ik toch diegene ben die weet waarom ik doe wat ik doe.

enige wat je constateert is een invulgedachte van jezelf.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...