Jump to content

Acf Audio Show

mordante
 Share

Recommended Posts

je bent motieven aan het geven voor mijn gedrag. dat gaat je slecht af.

niet doen aub.

wil toch nog reageren:ik denk dat ik niet dat het me slecht af gaat m44,ik constateer het.

maakt ook verder niet uit,is begrijpelijk.

Dus jij weet beter wat mijn motieven zijn om te reageren dan ik zelf?

me dunkt dat ik toch diegene ben die weet waarom ik doe wat ik doe.

enige wat je constateert is een invulgedachte van jezelf.

Mijn link

maakt ook verder niet uit m44 het viel me alleen erg op dat je het zo opneemt voor je buren.

dat het mijn "buren" zijn is irrelevant.

ik neem het voor iedereen op die in mijn ogen de wind teveel van voren krijgt. daarnaast blijf ik constant bij mijn eigen mening.

En dat levert mij vaak meer problemen op dan gemak. net zoals deze discussie.

audio life is voor mij een top zaak. dat ze te hard demonstreren...zal best

Heb dat nog niet gehoord en was er ook niet bij.

Ik weet wel dat als ik op een beurs last van mijn orgen krijg door geluidsnivo ik zo'n gozer zo nodig letterlijk aan zijn jasje trek met de booschap "Doe maar wat zachter"

Ik weet vanuit mijn werk dat non verbale communicatie ( waar ik zelf er gevoelig voor ben) lang niet goed overkomt bij iedereen.

als ik vage hints wil hebben dan kijk en luister ik wel naar vrouwen :PB)

je bent motieven aan het geven voor mijn gedrag. dat gaat je slecht af.

niet doen aub.

wil toch nog reageren:ik denk dat ik niet dat het me slecht af gaat m44,ik constateer het.

maakt ook verder niet uit,is begrijpelijk.

Dus jij weet beter wat mijn motieven zijn om te reageren dan ik zelf?

me dunkt dat ik toch diegene ben die weet waarom ik doe wat ik doe.

enige wat je constateert is een invulgedachte van jezelf.

Mijn link

maakt ook verder niet uit m44 het viel me alleen erg op dat je het zo opneemt voor je buren.

Rare redenatie. Wat is er tegen om positief te zijn over je buren? Je hebt goede en slechte buren en deze buren bevallen M44.

die buren bevallen mij ook.dat is het ook niet,prima jongens in die zin..

zeker met het audiohart op de juiste plaats.daar twijfel ik geen moment aan!!!

het viel mij gewoon op,en volgens mij mag ik dat gewoon opmerken en is dat geen rare redenatie..

qua je hebt het niet gehoord op de show,vergelijk dit maar met een eerdere posting van je op het AF forum,zie link.

de ruimte waar deze set stond was ergens bovenin het gebouw en wanneer je beneden in de ontvangsthal liep kon je alleen maar concluderen dat daar boven een live band stond te spelen.

de audio note's bewezen zich daarnaast ook als PA speakers doordat een dj daar op flink nivo wat beats over liet knallen.

Zijn echt in staat de ruimte te vullen met geluid.

velen zullen ook het filmpje hebben gezien dat een elektrische gitaar aangestuurd door een ongaku versterker over AN-E luidsprekers.

dus je kan je vast een voorstelling maken hoe dat ging :)

maar daar wil ik het verder niet overhebben,volgens mij is ervan geleerd en zo nu en dan ff gasgeven,daar ben ik ook voor want teveel audiofiel gepingel word je ook soms :blink: van :D

@yba

Gebruik het knopje antwoord onderaan het bericht, dan krijg je vanzelf een mooi kader om wat de ander schreef.

Dan is zo'n discussie tenminste nog te volgen.

en losse tekst kun je ook zo markeren met het tekstballonetje op de opmaakregel

M :ph34r: rc

het viel mij gewoon op,en volgens mij mag ik dat gewoon opmerken en is dat geen rare redenatie..

Dat is het wel........

Trouwens ik woon ook vlakbij en ik ben niet zo positief over Audionote. Smaken verschillen dus en dat heeft niets met buren te maken.

Hansko, Audionote kan zeer goed klinken,alleen je moet de juiste man vinden die dat kan,

en ik denk dat de importeur met al zijn goede bedoelingen geen bal verstand heeft van Audionote om het te laten klinken .

Ik heb Audionote gehoord in Krefeld ,in Geleen bij Frenske en bij een kennis in Echt

gewoon super ,

Ik heb ze eens op een show van de Jong System en Audioplan gehoord allebei waardeloos,die zaten constant aan de volume knop te draaien.

Dat is het wel........

Trouwens ik woon ook vlakbij en ik ben niet zo positief over Audionote. Smaken verschillen dus en dat heeft niets met buren te maken.

dan houden we het er maar op dat het een rare redenatie is...

iedereen blij..en zijn zegje gedaan.

Ik heb een vriendelijk en dringend verzoek aan degenen die hier opnieuw een topic bevuilen, doe dit soort irrelevante discussies eens via een PB (PERSOONLIJK BERICHT) naar elkaar, dan hoef ik en wellicht anderen die troep niet te lezen. Gisteren heb ik het subtiel aangeven en nu wat minder subtiel dus.

Wederom een nieuwe poging om gewoon on-topic te komen over de ACF show :

Ik vond het een goed initiatief en goede show en waar gezelligheid en luisteren de boventoon voerden. Importeurs die echt tijd namen voor je en ingingen op de vragen die er werden gesteld. Op de een of andere manier deed het mij denken aan de AZ show, maar dan kleinschaliger.

Hier enkele foto's ervan :

Accuphace- Leben- Verity audio

1004131small.jpg

YBA

1004152small.jpg

Avantgarde

1004181small.jpg

BMC Audio

1004158small.jpg

Edited by audiofreak

Ik heb een vriendelijk en dringend verzoek aan degenen die hier opnieuw een topic bevuilen, doe dit soort irrelevante discussies eens via een PB (PERSOONLIJK BERICHT) naar elkaar, dan hoef ik en wellicht anderen die troep niet te lezen. Gisteren heb ik het subtiel aangeven en nu wat minder subtiel dus.

Wederom een nieuwe poging om gewoon on-topic te komen over de ACF show :

Ik vond het een goed initiatief en goede show en waar gezelligheid en luisteren de boventoon voerden. Importeurs die echt tijd namen voor je en ingingen op de vragen die er werden gesteld. Op de een of andere manier deed het mij denken aan de AZ show, maar dan kleinschaliger.

Hier enkele foto's ervan :

Accuphace- Leben- Verity audio

1004131small.jpg

YBA

1004152small.jpg

Avantgarde

1004181small.jpg

BMC Audio

1004158small.jpg

Mooie foto's. Stond de DSS monitor er met de Nederlandse buizen pre/power niet meer?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...