siep Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 ........niks digitaale kopietjes of andere shit. Bedankt voor de toelichting Siep maar waarom deze hautaine sneer er nou weer bij? Sorry, maar er is toch ook wel goeie shit Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 ........niks digitaale kopietjes of andere shit. Bedankt voor de toelichting Siep maar waarom deze hautaine sneer er nou weer bij? Siep zal nog nooit iets fatsoenlijks van een digitaal medium hebben gehoord. M rc Ik heb hele goede dingen op digitaal gebied gehoord. Alleen is dit volgens mij een analoog topic, 45 tpm LP's, heruitgaven enz. Overigens, EMI heeft er weinig mee te maken, het enigste wat ze doen is een geld bedrag ontvangen voor de licentie. De sneer was richting andere labels die zich er niet voor schamen om desnoods Lp's te snijden vanaf CD. @Pjotr Hoe weet jij wat er in mijn platen kast staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 oktober 2010 Author Report Share Posted 27 oktober 2010 @Pjotr Hoe weet jij wat er in mijn platen kast staat Het was ook een antwoord op Ruud zijn onderhoudende bijdrage, niet aan jou gericht Siep Dit topic ging over die 45 toeren her-uitgaven en later of ze al dan niet van digitaal archiefmateriaal gekomen zouden kunnen zijn. Meer niet toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 @Pjotr Hoe weet jij wat er in mijn platen kast staat Het was ook een antwoord op Ruud zijn onderhoudende bijdrage, niet aan jou gericht Siep Dit topic ging over die 45 toeren her-uitgaven en later of ze al dan niet van digitaal archiefmateriaal gekomen zouden kunnen zijn. Meer niet toch? Nee hoor , dat was alles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 28 oktober 2010 Report Share Posted 28 oktober 2010 Overigens, EMI heeft er weinig mee te maken, het enigste wat ze doen is een geld bedrag ontvangen voor de licentie. Zonder EMI's instemming gebeurt er gewoon niets. Van de vier majors valt me op dat Universal en EMI meer oud werk lijken uit te brengen, gerestaureerd om het zo maar te noemen, dan de andere twee. Maar misschien zie ik uitgaves over het hoofd. Dat EMI de rechten van de Blue Note catalogus heeft houdt in dat zij licenties uitgeven die de heruitgaves mogelijk maken. Gezien het feit dat het niet zo goed gaat met EMI zal elk extraatje dat te verdienen is aan muziek waaraan na de juiste marketing weer opnieuw geld te verdienen kan zijn, welkom zijn. Dat kost immers geen investering. Dat AP of MM hier de uitvoerende is maakt verder niet uit. Maar goed, dit is wat off-topic. Best interessant lijkt het me in dezen hoe boeiend het geweest zal zijn voor Hoffman en Gray om alles twee keer te (moeten) masteren. Het wordt nogal lopendeband werk met zo'n catalogus als die van Blue Note. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now