Jump to content

Ongeloofelijk....

WanFie
 Share

Recommended Posts

[....]

Ik heb echter wel deze jongens staan, in een andere kleur overigens.

cad5-2.jpg

Mooi, die TAFs! die Koos Schenk wist wel waar die mee bezig was. B)

Ja toevallig op ongeveer 10 km van hier tegen aan gelopen. Ze bevallen me heel goed en ik weet zeker dat er met een nog betere installatie (en akoestiek) nog meer uit te halen is. Het is moeilijk componenten met elkaar te vergelijken maar ik schat de Tafjes in als de sterkste schakel in mijn keten.... Het is een droom ze nog eens in te ruilen voor één van de nog betere modellen van TAF. krijgen helaas wat weinig aandacht.

"mijne is lekker groter.."

In tegenstelling tot wat je bij auto reclame wel ziet zie je bij audio nooit een stoeipoes wulps over een grote speakerbox hangen.

Tja en dan terug gestuurd worden omdat ie te groot is. dat is wel een deuk in een mannen ego. Maar als ik het topic zo doorlees zijn er hear genoeg mannen die daarvoor niet op de sofa hoeven.

Mart

[.....] Maar als ik het topic zo doorlees zijn er hear genoeg mannen die daarvoor niet op de sofa hoeven.

Hooguit op de sofa van de therapeut....... :D

PS ik ga hier dus echt niet vertellen waar ik in rijd. :blink:

Ps ik rij in n Toyota Avensis uit 1992, 1.6 sedan, vorm volgt functie imo, heb geen status symbool nodig.

Bij een nieuwe BMW 760iL volgt vorm functie toch ook? <_<

De status wordt er door andere mensen aangehangen.

En een 92 Toyota Avensis kan ook een statussymbool zijn als je in een groep verkeerd die graag laat zien dat ze vrij zijn van statussymbolen. Wie is er vrij van de invloed van enige status prikkels in werk of prive? Hoewel ik het wel zou willen ik denk ik niet...

Ps ik rij in n Toyota Avensis uit 1992, 1.6 sedan, vorm volgt functie imo, heb geen status symbool nodig.

Bij een nieuwe BMW 760iL volgt vorm functie toch ook? <_<

De status wordt er door andere mensen aangehangen.

En een 92 Toyota Avensis kan ook een statussymbool zijn als je in een groep verkeerd die graag laat zien dat ze vrij zijn van statussymbolen. Wie is er vrij van de invloed van enige status prikkels in werk of prive? Hoewel ik het wel zou willen ik denk ik niet...

Excuus, het is uit 98. In 92 was er alleen nog de Carina ofzo. Maar je redenering kan ik wel volgen. Een Avensus is vermoedelijk een status symbool voor de grijze muis club. Ik heb m gekozen omdat ie destijds het beste aan mijn eisen voldeed (binnen mn budget).

Voor spekstenen kasten hoef je niet te vrezen, maar op houten kasten zou ik nooit plantjes zetten......waterschade. :mad2:

Waarom moeten er altijd plantjes op speakers? Op de stofkap van je draaitafel zet je die toch ook niet?

Voor spekstenen kasten hoef je niet te vrezen, maar op houten kasten zou ik nooit plantjes zetten......waterschade. :mad2:

Waarom moeten er altijd plantjes op speakers? Op de stofkap van je draaitafel zet je die toch ook niet?

Ik zou niet weten waar ik mijn planten die ene plant anders laat.

En ik denk dat planten van muziek houden :lol:

Op de stofkap staan meestal doosjes met cd's die ik aan het rippen ben. :)

Dat vind de DT helemaal niet leuk, maar hij blijft koest.

M :ph34r: rc

I agree 10000000000000% :)

Guest tubejack

Hmmm :rolleyes: jij mocht vast ook geen grote speakers van je vrouw :lol:

Wees eens eerlijk ;)

Hmmm :rolleyes: jij mocht vast ook geen grote speakers van je vrouw :lol:

Wees eens eerlijk ;)

Hier kan ik niet volgen Jack, ik heb het over plantjes, niet de grootte van luidsprekers

Wij houden alletwee van groen in huis en is ook haar winkel maar ik verdraag geen plantjes OP de luidsprekers, wel rondom, ook geen plantjes op speksteen

Ik mag van mijn vrouw kopen wat ik het mooiste vind, kwa geluid, Jack, in samenspraak natuurlijk want het budget is van beiden

De 1e luidsprekers waren grote 3 weg BNS luidsprekers

En de Master 3 met voet is groter dan jouw PP hoor ;)

Had ik de centen dan stonden hier nu Master CC luidsprekers :)

Als een vrouw zo'n simpele hobby niet kan respecteren kun je beter een andere zoeken. Maar waarschijnlijk gaf de man er zelf ook niet zoveel om, anders geloof ik niet dat je je zo opstelt.

De man zag er tamelijk radeloos uit... Mischien een echtscheiding.. (klifhanger in deze soap)

:)

Lijkt mij de beste oplossing voor iemand die zo onderdrukt word door een vrouw.

Ik heb ook ooit een relatie gehad met een vrouw die na 3 jaar samenwonen ineens begon te zeiken: "Die speakers zijn te groot", "de installatie moet toch eens opgeborgen worden" enz.

Die relatie heeft sindsdien nog zo'n 2 maanden geduurd.

Toch kan het ook heel anders.

Een maat van me geeft helemaal niets om audioapparatuur, ondanks dat hij zelf muzikant is.

Zijn vriendin echter heeft (en had al voor hun relatie) een vreselijk mooie audioinstallatie, welke steeds als de mogelijkheid zich voor doet verbeterd word.

Echt geen kleine speakertjes:

opening2.jpg

Met Mark Levinson versterkers.

Niet echt een dames installatie zou je denken, maar zij vind het vreselijk mooi klinken, en geeft helemaal niets om het uiterlijk. :blink::)

+ De speakers hebben een dikkere reet als zij. :lol: