Hans van Liempd Posted 27 oktober 2010 Author Report Share Posted 27 oktober 2010 Nog een stelling: Vrouwen haten luidsprekers, omdat mannen daar w Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Nog een stelling: Vrouwen haten luidsprekers, omdat mannen daar wèl naar luisteren. Zo... krijg ik nu wél aandacht...?? Je hebt mijn aandacht. Zeg, hoe klinkt het geluid uit het midden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 oktober 2010 Author Report Share Posted 27 oktober 2010 Nog een stelling: Vrouwen haten luidsprekers, omdat mannen daar w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 oktober 2010 Author Report Share Posted 27 oktober 2010 Heeft meer te maken met waar ze neergezet gaan worden! Kijk, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Vraag ik net aan mijn vrouw wat ze van die Tannoy Westminster vind. (laat de foto zien) Zegt ze eerst: "je wilt ze toch niet kopen he" Ik: "nee, het zijn net open haarden zo groot." Zegt zij: " nou het heeft wel iets ouderwets iets "gezelligs" Als je er een open haard tussen maakt mag je ze kopen! Ongelofelijk ...... onbegrijpelijke wezens.... vrouwen. Jack Maar met een open haard ertussen kun je natuurlijk alleen plaatjes levensecht beluisteren Nog bedankt voor die top 50, die gaat van pas komen. Ooit. (Afkloppen op ongeverfd hout, de open haard is er goed voor) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Beste Jack, Ik was onder de indruk van de geluidskwaliteit van jouw opstelling. En ik heb gezien welke componenten je hebt; alleen de speakerdraad heb ik over het hoofd gezien. Wat gebruik je? Ja hoe zit dat, zat jij nou ook aan de koolstof ? Ik gebruik nu gewoon goede kwaliteit OFC van 2euro50cents de meter van de Handy Man. En normale OFC interlinks van 14,95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 27 oktober 2010 Members Report Share Posted 27 oktober 2010 Nog een stelling: Vrouwen haten luidsprekers, omdat mannen daar w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Drank, telefoon, interessant naar dat papier kijken... dikdoenerij... Waarschijnlijk staan die speakers helemaal niet te spelen... "Zou kunnen" Hans... "zou kunnen" Maar voor hetzelfde geld, is die man hartstikke gelukkig. I k z o u h e t w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Drank,Niet zomaar drank.... dikdoenerij... Vast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Beste Jack, Ik was onder de indruk van de geluidskwaliteit van jouw opstelling. En ik heb gezien welke componenten je hebt; alleen de speakerdraad heb ik over het hoofd gezien. Wat gebruik je? Ja hoe zit dat, zat jij nou ook aan de koolstof ? Ik gebruik nu gewoon goede kwaliteit OFC van 2euro50cents de meter van de Handy Man. En normale OFC interlinks van 14,95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 (edited) Beste Tubejack, Interlinks van € 50,- zijn veel te duur Waarom heb jij je zo laten oplichten, Jack? Hoi Spido, Opgelicht Dáár was ik zélf bij! Er zit verschil tussen, dat ga ik met Monacor kabeltjes niet redden Ik heb ze al een jaar of 10 en nog steeds klemmen de pluggen uitstekend http://be.farnell.com/puresonic/8010a-1m/lead-puresonic-8010a-1m/dp/1354935 Jack Edited 27 oktober 2010 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Nog een stelling: Vrouwen haten luidsprekers, omdat mannen daar w Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 27 oktober 2010 Report Share Posted 27 oktober 2010 Beste Jack, Ik was onder de indruk van de geluidskwaliteit van jouw opstelling. En ik heb gezien welke componenten je hebt; alleen de speakerdraad heb ik over het hoofd gezien. Wat gebruik je? Ja hoe zit dat, zat jij nou ook aan de koolstof ? Ik gebruik nu gewoon goede kwaliteit OFC van 2euro50cents de meter van de Handy Man. En normale OFC interlinks van 14,95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 oktober 2010 Report Share Posted 28 oktober 2010 Jack,je ligt achter tegenwoordig ofc is uit en pcocc is in Maar eerlijk is eerlijk 2.50 voor ofc als interlink is geen geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2010 Report Share Posted 29 oktober 2010 (...) Ik heb ze al een jaar of 10 en nog steeds klemmen de pluggen uitstekend (...) Beste Tubejack, Dan zal het ongetwijfeld Monacor zijn, of Vivanco, of ProfiGold, of zo... waar die oplichter een duur merkje op heeft geplakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 oktober 2010 Report Share Posted 29 oktober 2010 (...) Ik heb ze al een jaar of 10 en nog steeds klemmen de pluggen uitstekend (...) Beste Tubejack, Dan zal het ongetwijfeld Monacor zijn, of Vivanco, of ProfiGold, of zo... waar die oplichter een duur merkje op heeft geplakt! Beste Spido, Profigold gebruik ik ook, er zit een wezenlijk verschil tussen die en de Puresonic 8010A. Ik durf z Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 oktober 2010 Report Share Posted 30 oktober 2010 Heeft meer te maken met waar ze neergezet gaan worden! Kijk, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 @ hans van liempd ik heb een openbaring voor je. waarschijnlijk...waarschijnlijk woont die gozer niet eens daar. en mogelijk is dat ook niet zijn vriendin. zouden het wel zijn speakers zijn eigenlijk? @thingman idd voor en schots merk verwacht je toch wel een betere fles Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 Hallo, En dan hebben we het nog niet over de luisterpositie van de man. Als ik luister, zit ik tegenover de speakers en niet met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 Zijn we nu klaar met Tannoy-bashing, guess not Hier luistert er anders wel iemand naar dat merk. De foto is natuurlijk puur voor de beeldvorming. Als je een Tannoy speaker hebt, leef je de good life. Een mooie vrouw, een landhuis, veel sterke drank, een belezen man met vrije tijd te over! Je bent een player. Jammer genoeg, komt de werkelijkheid niet overeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 Van mij mogen ze best in de kamer staan, hoezeer ze ook uit de toon vallen http://www.positive-feedback.com/Issue49/tannoy.htm en zo groot zijn ze toch niet Kan eigenlijk best wel in de doorsnee woonkamer. Buffetkasten zijn meestal groter en in mijn ogen lelijker. En dat is dan weer normaal om in een woonkamer te zetten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 maar daar kan de vrouw weer spulletjes IN zetten remco......./ Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 (...) Ik heb ze al een jaar of 10 en nog steeds klemmen de pluggen uitstekend (...) Beste Tubejack, Dan zal het ongetwijfeld Monacor zijn, of Vivanco, of ProfiGold, of zo... waar die oplichter een duur merkje op heeft geplakt! Beste Spido, Profigold gebruik ik ook, er zit een wezenlijk verschil tussen die en de Puresonic 8010A. Ik durf zélfs te stellen géén geld voor zo' n mooie interlink. Je moet er echter wèl mee om kunnen gaan en de kabels beslist NIET dubbelvouwen. Dan kun je hem gelijk weggooien. Jack Leuk, zo'n vergelijking tussen kabels. Het lijkt me interessant om een dubbel-blind test te doen tussen al die kabels. Je zet er later bij welk merk het was en uit welke fabriek plus type. Dan krijg je: geen verschil tussen 1) AudioQuest blabla 100Euro en 2) Monacor 123B 2Euro, statistisch licht verschil tussen 3) Siltech blabla 200Euro en 4) Silvergoldplatinum Esoteric Heaven 777mkii 800 Euro, en wat staat eronder: 1) = Eupen XYZ1 rode mantel 2) = Eupen XYZ1 zwarte mantel 3) = Eupen XYZ2 blauwe mantel 4) = Eupen XYZ3 + koolstof flut lapje eromheen en groene mantel Als er verschillen zijn, dan zijn ze niet interessant gezien de prijzen. Een klein tweakje aan je scheidingsfilter, diffractie rond de tweeter, of instelling van de ruststroom doet veel en veel meer. Natuurlijk is het terecht dat de Silvergoldplatinum zo duur is, ze moeten toch ergens die dure advertenties en marketing jongens van betalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 Van mij mogen ze best in de kamer staan, hoezeer ze ook uit de toon vallen http://www.positive-feedback.com/Issue49/tannoy.htm en zo groot zijn ze toch niet (...) Worden die Westminsters tegenwoordig inclusief tuinkabouter geleverd? Die zou ik niet in mijn kamer er naast willen hebben staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 31 oktober 2010 Report Share Posted 31 oktober 2010 Natuurlijk is het terecht dat de Silvergoldplatinum zo duur is, ze moeten toch ergens die dure advertenties en marketing jongens van betalen? Advertenties en marketing voor Profigold en Puresonic Nog noot gezien Wellicht dat er bij jou een "stekkertje" los zit. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts