Jump to content

Cd La Gaat Niet Meer Op Of Dicht

mordante
 Share

Recommended Posts

Van de CD speler van mijn moeder gaat het laatje niet meer open of dicht. Het gaat om een wat oudere cd speler een Sony CDP103. Weggooien, laten repareren of aan een liefhebber geven?

cdp-103.JPG

Heb ik ook gehad met twee Sony cd spelers uit vroeger dagen. Er zitten schakel contacten binnenin, die het in- of uitschuiven van de lade "registreren" Lastig te vinden. Ik heb ze weg gedaan en een beetje nieuwere aangeschaft. Geen Sony dus weer!!

Heb ik ook gehad met twee Sony cd spelers uit vroeger dagen. Er zitten schakel contacten binnenin, die het in- of uitschuiven van de lade "registreren" Lastig te vinden. Ik heb ze weg gedaan en een beetje nieuwere aangeschaft. Geen Sony dus weer!!

Die schakelaar is het niet. Die zag ik zo zitten, de schakelaar zit aan het einde van een soort geleide rail bovenop het loopwerk.

Weggooien!

(Wel eerst even controleren of je de CD er uit hebt gehaald!

Je zal ze de kost moeten geven, die per ongeluk... :o )

Voor veel minder geld dan wat je aan de reparatie van je Sony kwijt zou zijn, haal je bij de inbreng- of kringloopwinkel een nieuwe ouwe CD-speler waarvan alles het nog doet. :)

Van de CD speler van mijn moeder gaat het laatje niet meer open of dicht. Het gaat om een wat oudere cd speler een Sony CDP103. Weggooien, laten repareren of aan een liefhebber geven?

cdp-103.JPG

ik zou je moeder niet weggooien of aan een liefhebber geven...

maar wie ben ik. :P;)

cdp-103.JPG

ik zou je moeder niet weggooien of aan een liefhebber geven...

maar wie ben ik. :P;)

Een liefhebber.

M :ph34r: rc

Ik zou de Sony naar reparateur brengen laat het dertig Euro,s kosten,

wij kunnen tegen veranderingen maar ouderen niet ,dus als dit mijn probleem was repareren laten ;) Vraag KT of Frenske dat zijn toch reparateurs ;)

Het is wel een klassieker, in de zin dat het een oud model is van Sony. De knoppen, alles, het lijkt erg veel op een CDP-101. Uniek hoor! :) Jammer van de klachten! Of er nog reparateurs zijn, die er aan willen beginnen weet ik niet, maar het zou wel leuk zijn!

Mijn moeder gaat de CD speler vandaag weg brengen om te kijken of deze gerepareerd kan worden. Ik heb hara gevraagd de speler niet weg te gooien als deze niet gerepareerd kan worden. Misschien dat ik er dan nog iemand blij mee kan maken.