Jump to content

Bluenote

Jitze
 Share

Recommended Posts

Zoals reeds te lezen was op de homepages van zowel Hear als Hifi.nl is er een nieuw merk platenspelers op de Nederlandse markt.

Na een eerste indruk te hebben opgedaan, een tweetal modellen gezien en uitelkander getrokken, denk ik dat dit een serieuze uitdaging gaat worden voor ClearAudio en Transrotor.

Een instapmodel voor een bedrag onder de

Hallo ,

Is bluenote ook niet dat label waar nogal behoorlijk wat Jazzopnames op worden uitgebracht of staat dit los van die draaitafels ect .. ?

groetjes John

Geplaatst door John:

Hallo ,

Is bluenote ook niet dat label waar nogal behoorlijk wat Jazzopnames op worden uitgebracht of staat dit los van die draaitafels ect .. ?

groetjes John

Ik denk toch wel dat het verschillende firma's zijn. Blue Note (platenlabel) komt uit de USA en bestaat al heel lang (en was al een paar keer bijna failliet).

Bluenote (let op de schrijfwijze) komt uit Itali

• 3 years later...

Ik las dat Bluenote nu eigen kabels heeft; de Bluenote "Firenze" interlinks. Ook kwam ik deze tegen: bluentamp4.jpgSoundmaster Limited Edition

Weet iemand er meer van, heeft iemand ze beluisterd of weet iemand de prijzen?

Groet,

azh

Ik las dat Bluenote nu eigen kabels heeft; de Bluenote "Firenze" interlinks. Ook kwam ik deze tegen: bluentamp4.jpgSoundmaster Limited Edition

Groet,

azh

Waar kwam je die dan tegen? OP de bluenote site staat niets... ( of ik moet nodig koffie hebben...)

Hoi Lestat,

De versterker van hier

Groet,

Azh

Groet,

azh

Hallo Joris,

Op de website die je gevonden hebt staan nog een aantal modellen die niet meer bestaan of tegenwoordig ge-update zijn. De Soundmaster Limited Edition bestaat niet meer.. maar er is bijv wel een S(teroid) 3.

Mvg,

Marten Jan

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...