Jump to content

Marantz Sa 8400

henkes
 Share

Recommended Posts

Ik heb ook een SA8400 en die slikt ook niet alles. Dat wil zeggen, de enige sacd die ik heb (Dark Side Of The Moon) slikt ie wel, zowel de cd-laag als de sacd-laag, maar hij slikt af en toe een gewone cd niet meteen. Vaak wel na een paar keer proberen. Gelukkig heb ik tot nu toe maar 1 cd gehad die hij echt niet pruimt (Eels - Hombre Lobo). Geen idee hoe dat komt, maar het zou ook best met de gevoeligheid van de laser te maken hebben...

Overigens mag je best bij mij je sacd's komen uitproberen, maar aangezien je Zaanstad al te ver vindt, zal Enschede wel helemaal te ver zijn... ;)

Hoi Henrie bedankt voor je aanbod , maar zoals je denk ik wel weet ben ik de hele week van huis en dan blij ben om thuis te zijn. Een uur in een personen auto in Nederland is echt een drama voor mij, na een hele week in een vrachtauto te hebben geleefd. Niet dat ik nergens kom hoor.... :D Dark Side Of The Moon doet het bij mij ook goed. Bij alle hybride sacd,s speelt hij wel de gewone kant af.

gr henkes

• 8 years later...
  • 2 weeks later...

Leuke site Herbert en ook divers. ik ga er zeker in lezen. Alexander de Roo van het basisinkomen is een oud collega van de provincie. Hoop dat het goed met hem gaat. Hij kent me als Charles.

Edited by carl