Jump to content

Squeezebox Touch Te Veel Nadruk Op Het Hoog?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Ik lees anders op diverse fora dat die interne server software niet goed draait met heel veel harde schijven. Ik heb van niemand een reactie gelezen dat met daar echt blij mee is. Men neemt deze functie niet heel serieus. Als ik het idee had dat ik een defect exemplaar had, dan had ik deze gewoon terig gestuurd, hij was nl slechts 2 weken oud.

Van horen zeggen en zelf niet eens getest? Je sleept het wel van alles bij zeg. Dat ie jou niet beviel ok, maar om nou achteraf, terwijl je hem verkocht hebt, argumenten te gaan zoeken die niet aan de hand waren komt wel een beetje over als azijn pissen.

I.i.g. draait de Squeezeserver op mijn Touch probleemloos met zowel een 1 TB WD Elements als een 250 MB Freecom Mobile Drive.

;)

Ik heb het wel zelf getest en het is dus niet alleen van horen zeggen (of liever en dat is toch feitelijker: van het lezen van diverse ervaringen van gebruikers). Ik heb hier vroeger alleen maar steeds veel gelezen en zeer weinig gepost omdat ik vond dat ik niet veel toe te voegen had met mijn gebrekkige audiokennis. Maar een 2e reden om eigenlijk maar weinig te posten is het gemak waarop je met anderen dus in aanvaring komt. Ik sta niet zo te wachten op kwalificaties als azijnpisser. Ik ben inderdaad teleurgesteld in de Touch terwijl ik me er eigenlijk een half jaar op had verheugd. Het ergste vind ik het geluid. Ik hoor inderdaad dat het geluid indrukwekkender klinkt dan de Classic, maar na een paar uur luisteren werd ik er moe van. Ik had veel liever gehad dat ik dol enthousiast zou zijn geweest over de Touch.

Ik zoek geen argumenten achteraf. Ik was naast het geluid ook teleurgesteld over de interne serversoftware. Dat was helaas al vanaf dag 1. Dat geluid is ook bevestigd door Mumsoft, die alleen (nog) niet de Classic bij mij heeft gehoord.

Om maar even in te haken op alles hierboven; ik draai hier nu ongeveer een maand met de SB Touch. En tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Van teveel hoog of scherpte is bij mij geen sprake, laat staan van alle andere problemen die Jepe! hier uit. Mij lijkt het echt alsof zijn Touch een defect had. Wat zei Logitech er eigenlijk over, zij hebben namelijk een geweldige servicedienst en bieden ook van een afstand prima hulp via chat of email.

Toegegeven, de Touch aan een goede externe DAC hangen k

• 1 month later...

Ik heb die Touch dus verkocht maar nu kwam ik er achter dat de touch eigenlijk een andere voeding heeft dan de Classic. Nu heb ik die Touch alleen maar gebruikt met de gemodificeerde Classic voeding. Zou dat het probleem zijn kunnen geweest?

Ik heb die Touch dus verkocht maar nu kwam ik er achter dat de touch eigenlijk een andere voeding heeft dan de Classic. Nu heb ik die Touch alleen maar gebruikt met de gemodificeerde Classic voeding. Zou dat het probleem zijn kunnen geweest?

Misschien... h