mart Posted 11 januari 2011 Author Report Share Posted 11 januari 2011 Ik denk dat ik de oplossing heb: in squeezeserver menu bestaat ook de optie playlist. Dan sla ik elk album op als playlist. die moet ik dan hebben om te kiezen. en niet de optie muziekmap. maar eens proberen. Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 14 januari 2011 Author Report Share Posted 14 januari 2011 nou, ik heb besloten om maar gewoon de nummering in de titel op te nemen. Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 januari 2011 Report Share Posted 15 januari 2011 (...) Volgens mij, Spido, doe je je dommer voor dan je bent. En dat is dom (...) Beste Mart, Nee hoor, Spido is ècht zo dom! Hij begrijpt er echt geen éne f*ck van! Als zijn vrouw - die niét zo dom is als hij, anders zou ze nooit met 'm zijn getrouwd! - een kopie maakt van een CD van Spido, of iets in iTunes probeert te zetten op de harddisk van de iMac of iBook, dan gaat het vaak al mis. Dan wordt een symfonie subiet een aculturele klerezooi. Alles door mekaar, dus. Of helemaal in omgekeerde volgorde. Het lijkt wel alsof die software modern onderwijs heeft "genoten"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 15 januari 2011 Author Report Share Posted 15 januari 2011 (...) Volgens mij, Spido, doe je je dommer voor dan je bent. En dat is dom (...) Beste Mart, Nee hoor, Spido is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 15 januari 2011 Report Share Posted 15 januari 2011 Als mijn vrouw een kopie maakt van een CD, of iets in iTunes probeert te zetten op de harddisk van de iMac of iBook, dan gaat het vaak al mis. Dan wordt een symfonie subiet een aculturele klerezooi. Alles door mekaar, dus. Of helemaal in omgekeerde volgorde. Dit is volgens mij verklaarbaar! Itunes wil een CD best "rippen naar je harddisk", maar haalt daarvoor vaak de inhoudsgegevens online uit de Itunes-winkel op basis van het CD-nummer in de TOC van de CD. Nadat ik een account nam op die winkel (als je niets koopt is dat overigens gratis) kon Itunes die gegevens verkrijgen en krijg ik alle nummers in de originele volgorde, met alle juist namen, met de hoesafbeelding en CD-titel/artiest in Itunes te staan. Mijn aanname in deze is, dat bij kopiëren óók deze gegevens nodig zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts